ارسال ویس در تلگرام بدون لمس آیکون میکروفون – Raise to Speak

ارسال ویس در تلگرام بدون لمس آیکون میکروفون

تلگرام قابلیتی تحت عنوان Raise to Speak را ارائه می‌کند که به موجب آن کاربران می‌توانند بدون نیاز به لمس دکمه میکروفون نسبت به ارسال ویس (Voice) یا پیام صوتی اقدام کنند. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه ارسال ویس در تلگرام بدون لمس آیکون میکروفون (Raise to Speak) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با ارسال ویس در تلگرام بدون لمس آیکون میکروفون (Raise to Speak)

بدون تردید می‌دانید که برای ارسال ویس (Voice) یا پیام صوتی در تلگرام باید در پنجره گفتگوی مورد نظرتان آیکون میکروفون را فشرده و مادامی که آن را نگه داشته‌اید، پیام صوتی خود را بیان کنید. اما آیا می‌دانید که با استفاده از ترفند خاصی می‌توانید بدون نیاز به لمس آیکون میکروفون پنجره گفتگوی تلگرام نسبت به ارسال ویس اقدام نمایید؟

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه انجام این عمل بپردازیم که به واسطه گزینه Rasie to Speak در برنامه تلگرام فعال می‌شود. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

نحوه فعال کردن گزینه Raise to Speak تلگرام و ارسال ویس بدون نیاز به لمس آیکون میکروفون

به منظور فعال سازی قابلیت ارسال ویس (Voice) یا پیام صوتی بدون نیاز به لمس آیکون میکروفون در تلگرام باید مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید تا منوی اصلی تلگرام نمایان شود.
  • گزینه Settings را انتخاب کنید تا منوی تنظیمات تلگرام ارائه شود.
  • اسلایدر موجود در کنار گزینه Raise to Speak را لمس نمایید تا فعال یا آبی رنگ شود.
  • حال به پنجره گفتگویی مراجعه کنید که تمایل دارید در آن بدون نیاز به لمس آیکون میکروفون، پیام صوتی یا ویس (Voice) ارسال نمایید.
  • مادامی که در پنجره چت مورد نظر هستید، گوشی را دقیقا مشابه با حالتی که برای پاسخگویی به تماس تلفنی ایجاد می‌شود به سمت گوش خود ببرید و پیام صوتی مورد نظرتان را بیان نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل

نکته: زمانی که گوشی را به سمت گوشتان می‌برید یک ویبره بسیار کوچک را احساس خواهید کرد که از آماده بودن تلگرام برای ضبط پیام صوتی یا ویس مورد نظرتان خبر می‌دهد.

  • پس از اینکه پیام صوتی مد نظرتان را بیان کردید، گوشی را از گوش خود برداشته و در جلوی خود بگیرید. مشاهده خواهید کرد که پیام صوتی شما ضبط شده و آماده ارسال است.
  • با لمس آیکون ارسال پیام، ویس یا پیغام صوتی ضبط شده ارسال می‌شود. همچنین با لمس آیکون “پخش” یا اصطلاحا “پلی” از بخش سمت چپ ویس قادر به بررسی کیفیت و شنیدن آن خواهید بود. با لمس آیکون سطل آشغال هم می‌توانید این پیام را حذف و از ارسال آن صرف نظر کنید.

بنابراین به این صورت قادر هستید تا بدون نیاز به لمس آیکون میکروفون در برنامه تلگرام ویس (Voice) ارسال کنید.

آموزش ویدئویی ارسال ویس در تلگرام بدون لمس آیکون میکروفون – Raise To Speak

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه ارسال ویس در تلگرام بدون لمس آیکون میکروفون (Raise to Speak) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

شیشه آیفون XS

شیشه آیفون XR

قطعات آیفون 11 پرو

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments