تعمیر یا تعویض فلت شارژ J2 Core سامسونگ – J260 | موبایل کمک تعمیر یا تعویض فلت شارژ J2 Core سامسونگ – J260 | موبایل کمک

تعمیر یا تعویض فلت شارژ J2 Core سامسونگ – J260 | موبایل کمک

اگر سوکت شارژ گوشی سامسونگ گلکسی جی 2 کور (Samsung Galaxy J2 Core) شما دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر دارد نگران نباشید! با سرویس مرکز موبایل کمک می‌توانید تعمیر سوکت شارژ گلکسی J2 کور را با صرف کمترین قیمت و بهتر از نمایندگی های رسمی تعمیرات سامسونگ انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر سوکت شارژ سامسونگ J2 Core کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

چرا خراب شدن سوکت شارژ Galaxy J2 Core خیلی رایج است؟

خراب شدن سوکت شارژ گوشی های موبایل کلا یک تعمیر رایج است و مخصوص گوشی گلکسی جی 2 کور سامسونگ نمی‌شود! چندین عامل هستند که منجر به خرابی سوکت شارژ گوشی های موبایل می‌شوند و متاسفانه کاربران هم به آن ها توجهی ندارند. اولین مسئله مربوط به استفاده نادرست با سوکت شارژ می‌شود. خیلی از کاربران در حین متصل کردن و جداسازی شارژر به گوشی اصلا توجهی ندارند که یک سوکت خیلی ظریف در لبه قاب گوشی تعبیه شده و این سوکت خیلی راحت می‌تواند آسیب ببیند و آسیب دیدن آن منجر به بروز اختلال در پروسه شارژ شدن باتری دستگاه شود! اغلب دیده می‌شود کاربران برای وصل کردن شارژر فشارهای بیش از حد و عجیبی به سوکت وارد می‌کنند یا برای جداسازی آن سیم شارژر را گرفته و می‌کشند!

بیشتر بخوانید: تعمیر سامسونگ گلکسی J2 Core 

تمام این عوامل نشان دهنده استفاده نادرست است و می‌توانند از اصلی ترین عواملی باشند که منجر به خراب شدن سوکت شارژ گوشی هایی مثل گوشی سامسونگ گلکسی J2 کور می‌شود. علاوه بر این مسائل در خیلی از مواقع هم آب خوردگی منجر به بروز اختلال در عملکرد سوکت شارژ گلکسی جی 2 کور و دیگر گوشی های مشابه می‌شود. مجرای شارژ یا همان سوکت شارژ گوشی ها اغلب به گونه‌ای طراحی شده که نفوذ آب از آن ها به داخل موبایل امکانپذیر نباشد اما کیفیت طراحی گوشی ها در نسخه های رده پایین خیلی زیاد نیست، بنابراین همیشه مراقب باشید که آب با سوکت شارژ گوشی گلکسی J2 Core شما در ارتباط مستقیم قرار نگیرد. وارد شدن ضربه به گوشی هم می‌تواند از دیگر دلایلی باشد که منجر به خراب شدن سوکت شارژ گلکسی J2 کور یا هر گوشی دیگری می‌شوند.

هزینه تعمیر سوکت شارژ گلکسی J2 کور چقدر است؟

عموما زمانی که هر مشکلی برای یک گوشی به وجود می‌آید، اولین سوالی که در ذهن کاربر شکل می‌گیرد مربوط به هزینه تعمیر می‌شود! این مسئله برای سوکت شارژ گوشی گلکسی J2 Core هم صادق است و مطمئنا به محض خراب شدن این قطعه شما از خود می‌پرسید که هزینه تعمیر سوکت شارژ گلکسی J2 کور چقدر خواهد بود؟ خوشبختانه هزینه تعمیر سوکت شارژ گوشی های موبایل خیلی زیاد نیست و گوشی Galaxy J2 Core هم به همین صورت خواهد بود. بنابراین خیلی نگران هزینه تعمیر سوکت شارژ گلکسی J2 کور نباشید. اگر می‌خواهید با کمترین قیمت و هزینه ممکن تعمیر سوکت شارژ گوشی خود را انجام دهید، توصیه می‌کنیم از خدمات مرکز موبایل کمک استفاده کنید و علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، صرفه جویی قابل ملاحظه‌ای هم در زمان داشته باشید.

تعمیر سوکت شارژ در نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل سامسونگ

برخی از افراد تصور دارند که اگر از گوشی های سامسونگ استفاده می‌کنند، می‌توانند هر تعمیری را با مراجعه به نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل سامسونگ با بهترین کیفیت ممکن انجام دهند در حالی که اینطور نیست! نمایندگی های رسمی تعمیرات سامسونگ عموما تعمیراتی مثل تعمیر سوکت شارژ سری گوشی های گلکسی را انجام می‌دهند اما کیفیت کار نمایندگی ها بالا نیست و همچنین سرعت عمل پایینی هم دارند. به همین جهت است که احتمال دارد شما برای تعمیر سوکت شارژ گلکسی J2 کور خود در نمایندگی سامسونگ از چند روز تا چند هفته سرگردان شوید و در نهایت هم گارانتی و ضمانتی از بابت کیفیت تعمیری که روی گوشی انجام شده دریافت نکنید. بنابراین همیشه نمایندگی رسمی تعمیر موبایل سامسونگ بهترین گزینه نخواهد بود و گاها می‌توانید از سرویس مراکز بهتری همچون موبایل کمک برای تعمیر سوکت شارژ گلکسی J2 کور خود استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

 بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ در نمایندگی موبایل سامسونگ  

 

تعمیر سوکت شارژ گلکسی J2 کور

 

تعمیر یا تعویض سوکت شارژ Galaxy J2 Core چقدر زمان می‌برد؟

مدت زمانی که برای تعمیر سوکت شارژ گلکسی J2 کور لازم است به چند عامل مختلف بستگی دارد. اولین عامل در اختیار داشتن قطعه‌ای خواهد بود که باید تعویض شود. برای مثال اگر قرار باشد سوکت شارژ گلکسی جی 2 کور شما تعویض گردد و تعمیرکار به این قطعه دسترسی نداشته باشد، طبیعتا نمی‌تواند تا قبل از تهیه کردن این قطعه تعمیر مورد نیاز را هم انجام دهد. سایر مسائلی که در این راستا دخیل هستند شامل ابزارهایی که تعمیرکار از آن ها استفاده می‌کند و باعث افزایش سرعت عمل وی می‌شوند. به طور میانگین اگر یک تعمیرکار خوب به ابزارها و قطعات لازم دسترسی داشته باشد می‌تواند ظرف مدت زمانی در حدود 90 دقیقه تعمیر سوکت شارژ گلکسی J2 کور را تکمیل کند. اگر می‌خواهید در سریع ترین زمان ممکن سوکت شارژ گوشی سامسونگ Galaxy J2 Core خود را تعویض یا تعمیر کنید، توصیه می‌کنیم از خدمات شرکت موبایل کمک استفاده نمایید.

آیا شخصا قادر به تعویض یا تعمیر سوکت شارژ گلکسی J2 کور خواهیم بود؟

اگر به ابزار ها و قطعاتی که برای تعمیر یا تعویض سوکت شارژ Galaxy J2 Core نیازمند آن ها خواهید بود دسترسی داشته باشید می‌توانید با مشاهده ویدئو ها و مطالعه مقالات آموزشی مختلف شخصا سوکت شارژ گوشی را تعمیر کنید. انجام این کار اصلا سخت نیست فقط نیاز به دقت عمل بالایی دارد و برای انجام موفقیت آمیز آن باید صبور باشید و دقیق پیش بروید. برای تهیه کردن قطعات و ابزارهای مورد نیازتان هم می‌توانید به فروشگاه قطعات موبایل مراجعه داشته باشید و موارد مورد نیازتان را تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: مرجع تعمیرات موبایل

 

برای تعمیر سوکت شارژ سامسونگ J2 Core کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعمیرات تخصصی موبایل خود را به موبایل کمک بسپارید!

یکی از بهترین مراجع و مراکزی که می‌توانید با اطمینان کامل از سرویس آن استفاده کنید شرکت موبایل کمک است. کارشناسان این شرکت با بهترین کیفیت ممکن تعمیرات گوشی شما را انجام می‌دهند و دستگاه را با ضمانت در اختیارتان قرار خواهند داد، پس بدین ترتیب مطمئن خواهید بود که بهترین کیفیت تعمیر را دریافت کرده‌اید. به منظور ثبت سفارش تعمیر سوکت شارژ و کلیه تعمیرات گلکسی J2 کور خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید: 

گوشی جی 2 کور 2020

خرید گوشی

قطعات گوشی جی 2 کور

 خرید قطعات موبایل

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ