اضافه کردن استیکر های داغ و محبوب به تلگرام

پاک کردن خودکار حافظه کش تلگرام با تنظیم گزینه

اگر به دنبال استیکرهای داغ و محبوب کاربران تلگرام هستید، از طریق منوی Trending Stickers قادر به دستیابی به آن‌ها خواهید بود. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه اضافه کردن استیکر های داغ و محبوب به تلگرام (Trending Stickers) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با استیکرهای داغ و محبوب تلگرام یا Trending Stickers

استفاده از استیکر ها در بین کاربران تلگرام به شدت محبوب و رایج شده است. هر روز استیکر های جدیدی برای تلگرام ساخته و منتشر می‌شود. اما چگونه می‌توانیم داغ ترین، محبوب ترین و پر استفاده ترین استیکر های تلگرام را شناسایی به لیست اسکیترهای خودمان اضافه کنیم؟ انجام این کار با مراجعه به منوی Trending Stickers تلگرام امکانپذیر خواهد بود.

در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه اضافه کردن استیکر های داغ و محبوب به تلگرام (Trending Stickers) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

نحوه اضافه کردن استیکر های داغ و محبوب به تلگرام (Trending Stickers)

برای مشاهده لیست استیکرهای داغ و محبوب تلگرام و اضافه کردن آن‌ها به اکانت خود کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

  • برنامه تلگرام را باز کنید.
  • آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید تا منوی اصلی تلگرام نمایان شود.
  • گزینه Settings را انتخاب کنید تا منوی تنظیمات تلگرام ارائه شود.
  • گزینه Stickers را انتخاب کنید.
  • گزینه Trending Stickers را لمس نمایید.
  • مشاهده خواهید کرد که لیستی از استیکر های داغ و محبوب فعلی تلگرام نمایش داده می‌شود. این لیست شامل استیکرهایی است که هم اکنون بیشتری محبوبیت را در بین کاربران تلگرام در سراسر دنیا دارند.
  • با لمس هر استیکر می‌توانید پکیج آن را ببینید. اگر تمایل به اضافه کردن پکیج یک استیکر به استیکر های خود داشتید، باید گزینه ADD را از گوشه سمت راست آن پکیج انتخاب کنید.

بنابراین به این صورت همواره قادر به مشاهده لیست استیکر های پرطرفدار و داغ تلگرام خواهید بود و می‌توانید موارد مورد پسندتان را به لیست استیکرهای اکانت خودتان اضافه کنید.

آموزش ویدئویی اضافه کردن استیکر های داغ و محبوب به تلگرام

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه اضافه کردن استیکرهای داغ و پرطرفدار (Trending Stickers) به تلگرام پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون 11 پرو

دوربین پشت iPhone SE

دوربین پشت iPhone 6

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments