آموزش سیو یا ذخیره کلش رویال روی جیمیل ؛وصل کردن به گوگل پلی

ذخیره کلش رویال روی جیمیل

یکی از اقدامات حیاتی که باید در بازی کلاش رویال (Clash Royale) دستگاه های اندرویدی انجام دهید مربوط به وصل کردن آن به گوگل پلی یا اکانت جیمیل می‌شود. بدین صورت می‌توانیم دستاوردهای بازی خود را ذخیره یا سیو کنید. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه وصل کردن گوگل پلی به کلش رویال و سیو یا ذخیره کلش رویال روی جیمیل بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با سیو یا ذخیره کلش رویال روی جیمیل ؛ وصل کردن به گوگل پلی

اگر به خاطر داشته باشید، پیش از این در مقاله “آموزش ذخیره کلش رویال در آیفون ؛ سیو کلش رویال در اپل” نحوه سینک کردن گیم سنتر آیدی (Game Center ID) آیفون و آیپدهای اپل را با بازی کلش رویال (Clash Royale) شرح دادیم. از روش نسبتا مشابه باید در دستگاه های اندرویدی هم استفاده شود تا دستاوردهای گیمر در اکانت جیمیل او ذخیره شوند.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل آنلاین

در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه وصل کردن گوگل پلی به کلش رویال (Clash Royale) و سیو یا ذخیره کلش رویال روی جیمیل بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

ذخیره کلش رویال روی جیمیل

نحوه وصل کردن به گوگل پلی به کلش رویال و سیو یا ذخیره بازی روی جیمیل

اگر در گوشی یا تبلت اندرویدی خود اکانت گوگل ثبت شده و فعالی داشته باشید، به سادگی می‌توانید آن را در بازی کلش رویال (Clash Royale) فعال نموده و دستاوردهای خود را در آن اکانت سیو کنید. در این شرایط مراحل زیر را به منظور سینک کردن اکانت جیمیل خود با بازی کلش رویال انجام دهید:

ذخیره کلش رویال روی جیمیل

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی آیفون

  • بازی کلش رویال را اجرا کنید.
  • آیکون چرخ دنده را انتخاب کنید.
  • گزینه نمایش داده شده در عکس زیر را انتخاب کنید.
  • اگر لازم بود اکانت گوگل مد نظرتان را انتخاب کنید و برخی از مراحل نظیر تعینی نام کاربری و غیره را سپری کنید تا با بازی کلش رویال سینک شود.

ذخیره کلش رویال روی جیمیل

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ

به همین سادگی پروسه وصل کردن به گوگل پلی در بازی کلش رویال به اتمام رسیده و سیو یا ذخیره کلش رویال روی جیمیل شما امکانپذیر می‌شود. اما اگر اکانت گوگلی نداشته باشید تکلفی چیست؟

اگر اکانت گوگلی ندارید که با طی کردن مراحل فوق آن را در بازی کلش رویال (Clash Royale) فعال کنید، لازم است که ابتدا یک اکانت گوگل یا جیمیل بسازید. برای انجام این کار می‌توانید از مقاله “آموزش ساخت جیمیل (Gmail) یا اکانت گوگل” کمک بگیرید. بعد از اینکه اکانت جیمیل خود را ساختید باید در گوشی اندرویدی خود به مسیر زیر بروید:

  • به بخش Settings مراجعه کنید.
  • گزینه Accounts را انتخاب کنید.
  • گزینه Google را انتخاب کنید.
  • اکانت جیمیلی که ساخته‌اید را در این بخش وارد نمایید تا اطلاعات آن در دستگاه سینک شود.
  • به گوگل پلی استور (Google Play Store) بروید. احتمالا به طور خودکار اکانت جیمیل شما در گوگل پلی اجرا می‌شود، اگر این چنین نشد باید آن را در گوگل پلی استور هم ساین این (Sign in) کنید. برای کسب راهنمای بیشتر تماسی با کارشناسان موبایل کمک برقرار کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

در نهایت بازی کلش رویال (Clash Royale) را اجرا کنید و مراحلی که در ابتدا به آن‌ها اشاره کردیم را طی کنید تا جیمیل شما با کلش رویال سینک شود. اما اگر تمایلی به انجام موارد فوق نداشتید، با یک حرکت ساده از طریق خود بازی کلش رویال (Clash Royale) هم می‌توانید یک اکانت جیمیل اختصاصی ساخته و از آن به منظور سیو یا ذخیره کلش رویال در دستگاه اندرویدی خود استفاده کنید. بدین منظور باید:

ذخیره کلش رویال روی جیمیل

  • بازی کلش رویال را اجرا و آیکون چرخ دنده را لمس کنید.
  • گزینه Link Device را انتخاب کنید. در این شرایط اروری مشابه با عکس زیر دریافت می‌کنید. گزینه Sign in را لمس کنید.

ذخیره کلش رویال روی جیمیل

  • در این شرایط به صفحه ساخت یک اکانت جدید جیمیل هدایت می‌شوید.
  • مراحل مورد نیاز به جهت ساخت اکانت را طی کنید.

در نهایت با همین اکانت جدید ساخته شده می‌توانید دستاوردهایتان را در بازی کلش رویال (Clash Royale) ذخیره کنید.

بیشتر بخوانید:  تعمیر ال سی دی موبایل 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه سیو یا ذخیره کلش رویال روی جیمیل و وصل کردن گوگل پلی به آن پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات موبایل

قطعات گوشی iPhone 8

قطعات A11

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (6)

guest
6 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
MHN
MHN
3 سال گذشته

برای من وقتی میزنم روی Disconnected بعد جیمیل رو انتخاب میکنم از بازی میپره بیرون. چیکار کنم؟

Sh
Sh
4 سال گذشته

من کلش رویال بازی میکنم می‌خوام ذخیره کنمش که یه وقت پاک نشه چیکار کنم

آرمان نصیری
آرمان نصیری
1 سال گذشته
پاسخ به  Sh

نمیدونم.. چون من خودمم همین مشکل رو دارم…، البته بازی من خود به خود پاک شد الان میخام همون کلش رویال رو نصبش کنم ودرخواست کنم که چطوری باید کلش رویال رو ذخیره کرد. ۹ساله از کرج… آرمان هستم#

AHP
AHP
5 سال گذشته

بابا این رو نسخه قدیمیه جدیده رو چیکارکنیم

علی کشاورزی
علی کشاورزی
1 سال گذشته
پاسخ به  AHP

اون دیگه به من ربطی نداره🕳😜😂😂😂😜😂

مسعود
مسعود
6 سال گذشته

من میلمو پاک کردم دلیت اکانت کردم میخام کلش رو ی جیمیل دگ ذخیره کنم.چیکار باید کنم