ساخت جیمیل (Gmail) یا اکانت گوگل

بررسی فعالیت های اخیر اکانت جیمیل

ساخت جیمیل این روزها امری اجتناب ناپذیر محسوب می‌شود. اگر تمایل به ساخت جیمیل یا اکانت گوگل دارید اما با نحوه ساخت آن آشنا نیستید، نگران نباشید. ما در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه ساخت جمیل (Gmail) یا اکانت گوگل بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با ساخت جیمیل (Gmail) یا اکانت گوگل

گوگل سرویس‌ها و خدمات متعددی را ارائه می‌کند که به واسطه داشتن یک اکانت اختصاصی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. با مشکلاتی که برای یاهو به وجود آمد، هم اکنون گوگل به اصلی‌ترین شرکت ارائه دهنده خدمات ایمیل تبدیل شده است. علاوه بر این موضوع، به همراه داشتن اکانت گوگل منجر می‌شود که شما بتوانید تعامل بهتری مابین دستگاه‌های مختلف اندرویدی و غیره خود ایجاد و به قابلیت‌های بیشتری دست پیدا کنید. برای مثال شما با ساخت جیمیل جدید یا اکانت گوگلتان در گوشی اندرویدی، می‌توانید سیر عظیمی از اطلاعات مختلف را به طور آنی در دستگاه همگام‌سازی یا اصطلاحا سینک (Sync) کنید. به صورت کلی قابلیت‌هایی که به موجب ساخت جیمیل (Gmail) یا اکانت گوگل در اختیارتان قرار می‌گیرند بسیار متنوع هستند و ما قصد نداریم که وارد جزئیات آن‌ شویم.

برای استفاده از سرویس‌ها، خدمات و قابلیت‌های گوگل باید یک اکانت اختصاصی داشته باشید. این اکانت در اصل اکانت گوگل (Google Account) نام دارد که به دلیل ارائه امکان استفاده از سرویس ایمیل و اپلیکیشن جیمیل (Gmail)، در بین کاربران به عنوان اکانت جیمیل (Gmail Account) هم شناخته می‌شود. بنابراین ما هم در این مقاله از آن به عنوان اکانت جیمیل یاد می‌کنیم. اما چگونه می‌توانیم یک جیمیل یا اکانت گوگل بسازیم؟ در ادامه مقاله نحوه ساختن  gmail یا اکانت گوگل را به شما عزیزان آموزش می‌دهیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی

نحوه ساخت جیمیل (Gmail) یا اکانت گوگل

اگر قصد داریم که یک اکانت جیمیل یا گوگل بسازید، کافیست که مراحل شرح داده شده در بخش زیر را به طور دقیق و مرتب طی کنید:

  • ابتدا با کلیک بر روی این قسمت به صفحه ساخت جیمیل (Gmail) یا اکانت گوگل مراجعه کنید.

https://accounts.google.com/SignUp

 

ساخت جیمیل

  • مشخصات مورد نیاز و خواسته شده را وارد کنید. این مشخصات شامل نام، نام خانوادگی، یوزرنیم، رمز عبور، تایید رمز عبور، تاریخ تولد، جنسیت، شماره همراه، ایمیل ثانویه (فعلی) و محل سکونت شما می‌شوند. دقت داشته باشید که هر عبارتی را در بخش یوزرنیم به کار ببرید به عنوان شناسه اصلی جیمیل یا اکانت گوگلتان تعیین می‌شود. پس از وارد کردن این اطلاعات بر روی گزینه Next Step کلیک کنید.
  • در صفحه جدید و پنجره پاپ آپ نمایان شده گزینه I Agree را انتخاب کنید تا با ضوابط و شرایط مد نظر گوگل برای استفاده از اکانت جیمیل موافقت کنید.
  • سپس باید شماره تماسی که وارد کرده بودید را تایید کنید. برای انجام این کار از طریق ارسال پیامک، کافیست که در صفحه جدید نمایان شده بر روی گزینه Continue کلیک کنید و منتظر دریافت کد تایید از سوی گوگل باشید.
  • به محض اینکه کد تایید اکانت برایتان پیامک شد، آن را در فیلد موجود تایپ و بر روی گزینه Continue کلیک کنید.
  • سپس به صفحه‌ای هدایت می‌شود که عبارت “Welcome” را نمایش می‌دهد. بر روی گزینه Continue کلیک کنید.

به همین سادگی پروسه ساخت gmail یا اکانت گوگل به پایان می‌رسد. شما می‌توانید از طریق منوهای مختلفی که در اختیارتان قرار گرفته نسبت به ویرایش اطلاعات خود وارد عمل شوید. در نظر داشته باشید که شما هیچ‌وقت قادر به تغییر یوزرنیم اصلی اکانت جیمیل خود نخواهید بود. بنابراین حتما در انتخاب یوزرنیم صحیح و مناسب دقت کافی را به خرج دهید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات گوشی اپل در تهران

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه ساخت جیمیل یا اکانت گوگل پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت تاچ ال سی دی آیفون 11 پرو مکس

ال سی دی S20 Ultra

قطعات سامسونگ S20

تعمیرات موبایل

منبع google

نظرات کاربران (15)

guest
15 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
یعقوب پرورش
یعقوب پرورش
2 سال گذشته

سلام خسته نباشی میتونی جمیل گوشی منا درست کنی یک زحمتی بکش

مهدی
مهدی
2 سال گذشته

آقا من از این تاریخ تولد زدن شاکی ام به کی باید بگم تاریخ درست میزنی میگه اشتباه درست بزنی میگه اشتباه چیکار کنم میخام رو یه گوشی دیگه ایمیل درست کنم خداوکیلی این تاریخ تولد رو درست کن قرانی

رفيع الله
رفيع الله
2 سال گذشته

لطفا جمیل برام درست کن

منصور
منصور
2 سال گذشته

ھفتھف
۔

habib
habib
4 سال گذشته

عالی