آموزش اتک آزمایشی در کلش اف کلنز با xmodgames (ایکس مودگیمز)

اتک آزمایشی در کلش اف کلنز با xmodgames

یکی از کارهای جالبی که با استفاده از ربات ایکس مود گیمز (Xmodgames) می‌توانید در بازی کلش انجام دهید، مربوط به اتک آزمایشی یا تستی می‌شود. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه اتک آزمایشی در کلش اف کلنز با xmodgames (ایکس مود گیمز) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اتک آزمایشی در کلش اف کلنز با xmodgames (ایکس مود گیمز)

ایکس مود گیمز یا همان Xmodgames رباتی است که با استفاده از آن می‌توانید در بازی هایی همچون کلش اف کلنز (Clash of Clans) به قابلیت های جالب و البته غیرقانونی و هک مانند دست پیدا کنید. برای آشنایی با نحوه استفاده از این ربات توصیه می‌کنیم که حتما مقاله راهنمای جامع کار با Xmodgames در کلش اف کلنز (ایکس مورد گیمز) را مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه تخصصی موبایل

یکی از قابلیت های پر کاربردی که xmodgame در اختیارمان قرار می‌دهد، اتک آزمایشی است. در این مقاله قصد داریم به آموزش اتک آزمایشی در کلش اف کلنز با xmodgames (ایکس مود گیمز) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

انجام اتک آزمایشی در کلش اف کلنز با xmodgames (ایکس مود گیمز)

به منظور انجام یک حمله یا اتک آزمایشی با استفاده از ربات ایکس مود گیم در بازی کلش اف کلنز، مراحل زیر را طی کنید:

  • از طریق xmodgames بزی کلش اف کلنز را اجرا کنید.
  • آیکون ربات را از لبه سمت راست صفحه نمایش انتخاب کنید تا منوی ایکس مود گیم نمایان شود.

اتک آزمایشی در کلش اف کلنز با xmodgames

  • گزینه Xmod را انتخاب کنید.

اتک آزمایشی در کلش اف کلنز با xmodgames

  • گزینه Sandbox Attack را انتخاب و آن را به حالت ON یا فعال منتقل کنید. دقت داشته باشید که سایر گزینه ها در این مرحله حالت OFF یا غیر فعال را ارائه می‌کنند.
  • گزینه Set Targets Castle Troops را انتخاب کنید و نیروهایی که تمایل دارید در تک آزمایشی در کلن کسل (Clan Castle) دشمن حضور داشته باشند را مشخص کنید. اگر تمایل ندارید که هیچ نیرویی از کلن کسل حریف وارد نبرد شود، از انجام تنظیمات این گزینه صرف نظر کنید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اپل

اتک آزمایشی در کلش اف کلنز با xmodgames

  • گزینه Set Own Troops را انتخاب کنید و نیروهایی که تمایل دارید به عنوان نیرو های خودتان در اتک آزمایشی شرکت داشته باشند را مشخص کنید. دقت داشته باشید که اتک آزمایشی است پس برای ساخت نیرو ها نیازی به صرف زمان یا هزینه نخواهید داشت.

اتک آزمایشی در کلش اف کلنز با xmodgames

  • برای حمله کردن آزمایشی به دهکده ها کافیست که در کلن وار گزینه Scout را انتخاب کنید یا مانند حالت عادی به جستجوی دهکده ها بپردازید. طبیعی است که انجام یک حمله آزمایشی هیچ امتیاز و لوتی را برایتان به همراه نخواهد داشت.

به همین سادگی با استفاده از ربات ایکس مود گیمز (Xmodgames) می‌توانید یک حمله یا اتک آزمایشی را تجربه کنید. انجام اتک آزمایشی در کلش اف کلنز (Clash of Clans) می‌تواند کمک به سزایی در بهبود عملکرد شما در اتک های واقعی و کسب امتیاز بیشتر کند.

بیشتر بخوانید: نمایندگی رسمی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه انجام اتک آزمایشی در کلش اف کلنز با xmodgames (ایکس مود گیمز) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

دوربین جلو آیفون 6

تاچ ال سی دی اس 8 پلاس

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (4)

guest
4 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
غلامعلی عظیمی
غلامعلی عظیمی
3 سال گذشته

میخاهیم با ربات واقعی اتک بزنیم چکار کنیم
رباط را چطوری به ما میدید

دانیال نیکخواه
دانیال نیکخواه
5 سال گذشته

سلام خسته نباشید سوالی ازتون داشتم اگه بخوایم طوری اتک بزنیم که آزمایشی نباشه و لوت و منابع غارت کنیم چکار باید کرد؟ ممنون میشم جواب بدین

Ali tk
Ali tk
2 سال گذشته

عزیزم اخه اگخ گه میخای واقعس باشه چرا ربات برو اتک بزن دیگه میشه واقعی

مقصود
مقصود
1 سال گذشته
پاسخ به  Ali tk

منظورش اینه نیرو انتخاب کنیم آزمایشی بزنیم ولی منابع برامون بیاد 🤣