تعمیر یا تعویض دوربین Note 8 سامسونگ – N950 | موبایل کمک تعمیر یا تعویض دوربین Note 8 سامسونگ – N950 | موبایل کمک

تعمیر یا تعویض دوربین Note 8 سامسونگ – N950 | موبایل کمک

خراب شدن دوربین گلکسی نوت 8 می‌تواند یکی از آزاردهنده‌ترین خرابی های این فبلت باشد. با سرویس تعمیر موبایل شرکت موبایل کمک می‌توانید تعمیر دوربین گلکسی نوت 8 را با صرف کمترین هزینه ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر دوربین سامسونگ Note 8 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

 چه مسائلی منجر به خراب شدن دوربین گلکسی نوت 8 می‌شوند؟

مسائل مختلفی ممکن است منجر به خراب شدن دوربین فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ شوند. یکی از اصلی ترین مواردی که منجر به خرابی دوربین این گوشی می‌شود، وارد شدن ضربه به دستگاه است. در خیلی از موارد دیده شده که در اثر ضربه‌ای که به گوشی وارد شده، دوربین آن از کار افتاده و دچار خرابی می‌شود. همچنین نفوذ آب به داخل گوشی و برخورد آن با ماژول دوربین گوشی هم می‌تواند منجر به از کار افتادن دوربین دستگاه شود. در برخی شرایط هم ایجاد مشکلات عجیبی مثل به وجود آمده هاله های رنگی در دوربین گوشی، ایجاد شدن خط و خش روی لنز آن و غیره هم ممکن است کاربر را ملزم به تعمیر دوربین گلکسی نوت 8 کنند.

بیشتر بخوانید: نمایندگی های رسمی گوشی سامسونگ در تهران

هزینه تعمیر دوربین گلکسی نوت 8 چقدر است؟

هزینه تعمیر دوربین گلکسی نوت 8 با توجه به نوع خرابی که در دوربین گوشی ایجاد شده مشخص می‌شود. برای مثال چون دوربین اصلی فبلت نوت 8 از دو لنز مختلف تشکیل شده، هزینه تعمیر آن از دوربین سلفی دستگاه که فقط از یک لنز تشکیل می‌شود بیشتر خواهد بود. در برخی شرایط دیده شده که فقط با سفت کردن کانکتور ماژول دوربین گوشی مشکل آن برطرف می‌شود. طبیعی است که در این حالت کاربر نیاز به پرداخت هزینه‌ای نخواهد داشت و در بدترین شرایط ممکن فقط باید هزینه باز و بسته کردن دستگاه را پرداخت کند. بنابراین هزینه تعمیر دوربین گلکسی نوت 8 با توجه به نوع و شدت خرابی دوربین گوشی متغیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی گلکسی نوت ۸  

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی Note 8 

 

تعمیر دوربین نوت 8 سامسونگ

بیشتر بخوانید: قیمت گوشی سامسونگ

 

آیا شخصا قادر به تعمیر دوربین گلکسی نوت 8 خواهیم بود؟

تعمیر دوربین گلکسی نوت 8 کار آسانی نیست و نیاز به دقت بالا و تجربه دارد. اگر تصور می‌کنید از پس انجام این کار بر می‌آیید، کافیست ابزارها و قطعات مورد نیاز برای انجام این تعمیر را از فروشگاه خرید قطعات موبایل شرکت موبایل کمک تهیه کنید. سپس با طی کردن مراحلی که در دو مقاله تعمیرات سامسونگ: آموزش تعویض دوربین پشت گلکسی نوت 8 سامسونگ و تعمیرات سامسونگ: آموزش تعویض دوربین جلوی گلکسی نوت 8 سامسونگ شرح داده شده‌اند به ترتیب می‌توانید تعویض دوربین اصلی یا سلفی دستگاه را انجام دهید. به هیچ عنوان در حین تعمیر دوربین گلکسی نوت 8 عجله نکنید و تمام مراحل کار را با دقت و حوصله طی نمایید.

 

برای تعمیر دوربین سامسونگ Note 8 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

(همچنین پیشنهاد میکینم اگر تمایل به خرید موبایل دارید میتوانید با مراجعه به سایت موبایل کمک اقدام به خرید گوشی موبایل کنید.)

 

تعویض دوربین گلکسی نوت 8 چقدر زمان می‌برد؟

اگر تجربه کافی در زمینه تعمیرات موبایل را داشته باشید، برای تعویض دوربین گلکسی نوت 8 به مشکل بر نخواهید خورد و می‌توانید این کار را ظرف مدت زمان نسبتا کوتاهی انجام دهید. تعویض دوربین گلکسی نوت 8 کار خیلی سخت و زمان‌گیری نیست. طبیعتا اگر قرار باشد هر دو ماژول دوربین و اصلی سلفی دستگاه تعویض شوند، زمان بیشتری برای انجام این کار صرف خواهد شد. بنابراین به طور کلی تعویض دوربین اصلی و سلفی فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ کار خیلی سخت و زمان‌گیری برای تعمیرکاران مجرب و با تجربه نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی سامسونگ 

تعمیر دوربین گلکسی نوت 8 را با کمترین هزینه در موبایل کمک انجام دهید!

اگر می‌خواهید تعویض دوربین و کلیه تعمیرات گلکسی نوت 8 سامسونگ شما با بهترین کیفیت، ضمانت و کمترین هزینه ممکن انجام شود، می‌توانید از سرویس موبایل کمک استفاده کنید. کارشناسان تعمیر موبایل کمک برای تعویض دوربین فبلت های نوت 8 مشتریان گرامی از جدیدترین ابزارها و متدهای تعمیر استفاده خواهند کرد تا خدای نکرده هیچ آسیبی به موبایل مشتری وارد نشود و در دراز مدت مشکلی برای وی ایجاد نگردد. تمام استانداردهای لازم توسط کارشناسان موبایل کمک در حین تعمیر دوربین گلکسی نوت 8 رعایت می‌شوند.

به منظور ثبت سفارش تعمیر دوربین گلکسی نوت 8 سامسونگ توسط موبایل کمک کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.فراموش نکنید که تمام تعمیرات صورت گرفته توسط کارشناسان موبایل کمک شامل گارانتی می‌شوند، بنابراین خیالتان از بابت کیفیت تعمیر صورت گرفته راحت باشد.

بیشتر بخوانید:

قطعات سامسونگ نوت 8

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ