آموزش اضافه کردن فایل به فهرست دانلود ها در موبوگرام

آموزش تغییر فونت در موبوگرام

اگر تمایل دارید تا موبوگرام به طور اتوماتیک فایل هایی نظیر عکس، فیلم، موزیک و غیره را در زمان‌های مشخصی دانلود کند، باید فایل های مورد نظرتان را به فهرست دانلود های این برنامه اضافه کنید. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه اضافه کردن فایل به فهرست دانلود ها در موبوگرام بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با اضافه کردن فایل به فهرست دانلود ها در موبوگرام

موبوگرام از قابلیت بسیار کاربردی تحت عنوان مدیریت و زمانبندی دانلود فایل ها پشتیبانی می‌کند. به موجب این قابلیت، شما می‌توانید آرشیو یا فهرستی از فایل های مختلف نظیر عکس، فیلم و غیره را مشخص و سپس با تعیین یک بازه زمانی خاص، از موبوگرام بخواهید تا آن فایل ها را در آن بازه زمانی به طور خودکار دانلود کند! این قابلیت به ویژه در شرایطی کاربرد دارد که سرویس اینترنت شما در ساعاتی از شبانه روز رایگان باشد.

پیش از این در مقاله آموزش زمانبندی دانلود در موبوگرام ؛ دانلود خودکار عکس و فیلم نحوه ایجاد بازه زمانی برای دانلود خودکار فایل ها در موبوگرام را آموزش دادیم، اما حال نوبت به نحوه اضافه کردن فایل به فهرست یا لیست انتظار دانلود می‌رسد. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه اضافه کردن فایل به فهرست دانلود ها در موبوگرام بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی آیفون

آموزش اضافه کردن فایل به لیست انتظار دانلود خودکار موبوگرام

به منظور اینکه یک فایل نظیر ویدیو را به فهرست دانلود ها یا همان لیست انتظار دانلود خودکار در برنامه موبوگرام اضافه کنید، کافیست که به شرح زیر عمل نمایید:

  • وارد برنامه موبوگرام شوید.
  • به پنجره گفتگویی که فایل مورد نظر در آن قرار دارد مراجعه کنید.
  • فایل مد نظر را یافته و یک بار لمس کنید.
  • از پنجره پاپ آپ نمایان شده، گزینه اضافه به فهرست دانلودها را انتخاب کنید.

به این صورت آن فایل به لیست یا فهرست دانلود موبوگرام اضافه می‌شود. برای مشاهده فهرست دانلود ها در موبوگرام و حذف فایل از این لیست به شرح زیر عمل کنید:

  • وارد برنامه موبوگرام شوید.
  • آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید.
  • گزینه مدیریت دانلود را انتخاب کنید.

به این صورت لیست یا فهرست فایل هایی که در صف دانلود خودکار قرار دارند، نمایش داده می‌شوند. برای حذف یک فایل از این لیست، کافیست:

  • فایل مورد نظر را لمس کنید.
  • گزینه حذف را از پنجره پاپ آپ انتخاب کنید.
  • گزینه باشه را انتخاب نمایید.

آموزش ویدئویی اضافه کردن فایل به فهرست دانلود ها در موبوگرام

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه اضافه کردن فایل به فهرست دانلود ها در موبوگرام پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی آیفون 8 پلاس

تاچ ال سی دی آیفون 8

قطعات آیفون اس ای 2020

تعمیرات موبایل

برچسب‌ها: آموزش موبوگرام

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments