تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون X تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون X

تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون X

تعمیر ال سی دی آیفون X یکی از رایج ترین تعمیرات این گوشی است که متاسفانه هزینه بردار هم خواهد بود. اما آیا این امکان وجود دارد که شخصا تعمیر ال سی دی آیفون X را انجام دهیم یا حداقل این تعمیر را با کمترین هزینه تکمیل کنیم؟ با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض LCD آیفون X کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

مشکلات رایج ال سی دی آیفون X

ال سی دی آیفون X مثل سایر گوشی های موبایل ممکن است دچار مشکلات خاصی شود. مشکلاتی مثل از کار افتادن ال سی دی به دلیل وارد شدن فشار یا ضربه به آن و همچنین شکستن ال سی دی از رایج ترین معضلاتی هستند که کاربران آیفون X با آن مواجه می‌شوند. متاسفانه ال سی دی گوشی های موبایل شکنندگی بالایی دارند و اگر گوشی با ال سی دی بر روی زمین بیفتد بدون تردید شکستگی در آن ایجاد خواهد شد. آیفون X هم از این مسئله مستثنا نیست و متاسفانه بارها و بارها دیده می‌شود که در اثر سهل انگاری کاربر و افتادن موبایل بر روی زمین، تعمیر ال سی دی آیفون X  واجب می‌شود.

 

تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون X | گارانتی اپل

 

آیا شخصا قادر به تعمیر ال سی دی آیفون X خواهیم بود؟

تعمیر ال سی دی آیفون X نیاز به دقت زیادی دارد و باید به طور دقیق انجام شود. ال سی دی این گوشی در اصل از سه لایه تشکیل شده که به ترتیب پنل ال سی دی، تاچ و گلس روی ال سی دی نام دارند. در برخی موارد ممکن است شکستگی فقط بر روی گلس ال سی دی گوشی ایجاد شده باشد و به تاچ ال سی دی آن وارد نگردد که در این حالت فقط با تعویض گلسی روی LCD مشکل برطرف می‌شود. بنابراین تعمیر ال سی دی آیفون X کار آسانی نیست و شما به راحتی و شخصا قادر به انجام این کار نخواهید بود. در بهترین شرایط شاید بتوانید تعویض ال سی دی آیفون X را انجام دهید که برای آشنایی دقیق با نحوه انجام این کار می‌توانید به مطالعه مقاله آموزش تعویض ال سی دی آیفون X (ایکس) اپل بپردازید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون X

 

برای تعویض LCD آیفون X کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

چگونه بفهمیم شکستگی فقط روی گلس LCD ایجاد شده یا بر روی خود LCD؟

زمانی که فقط گلس روی ال سی دی آیفون X دچار شکستگی شود و مشکلی برای پنل ال سی دی و تاچ آن ایجاد نگردد، شما ترک های محسوسی را بر روی صفحه نمایش دستگاه خواهید دید  اما در عین ناباوری مشاهده خواهید کرد که تاچ ال سی دی کار می‌کنند. به بیان دیگر در این حالت محتوای صفحه نمایش به تصویر کشیده می‌شود و دستورات لمسی شما هم بر روی نمایشگر اعمال می‌شوند اما ترک و شکستگی بر روی صفحه نمایش دستگاه قابل رویت خواهد بود. در این شرایط تعمیر ال سی دی آیفون X  اپل فقط با جایگزین کردن گلس روی LCD و صرف هزینه کم امکانپذیر خواهد بود.

تعمیر ال سی دی آیفون X اپل |گارانتی اپل

هزینه تعمیر ال سی دی آیفون X  اپل چقدر است؟

به دلیل اینکه آیفون X اپل از ال سی دی بسیار با کیفیتی بهره می‌برد، طبیعتا هزینه تعمیر آن هم گران خواهد بود. ال سی دی این گوشی یکی از اصلی ترین اجزای سخت افزاری آن محسوب می‌شود که چیزی در حدود یک سوم قیمت کل دستگاه را شامل خواهد شد. البته همانطور که اشاره کردیم در برخی شرایط ممکن است تعمیر ال سی دی آیفون X  اپل فقط با تعویض گلس روی صفحه نمایش انجام شود که در این حالت هزینه تعمیر به مراتب کمتر از حالتی که کل مجموعه تعویض گردد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعویض ال سی دی آیفون

 

برای تعویض LCD آیفون X کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

تعمیر ال سی دی آیفون X  اپل را به موبایل کمک بسیارید!

شما می‌توانید با واگذار کردن تعمیر ال سی دی و کلیه تعمیرات آیفون X اپل به موبایل کمک در کوتاه ترین زمان ممکن و با صرف کمترین هزینه مشکل گوشی خود را برطرف سازید. کارشناسان تعمیر موبایل کمک به جدیدترین و مدرن ترین ابزارها و متدهای تعمیرات آیفون X دسترسی دارند و تعمیر ال سی دی آن را با ضمانت اصالت قطعه برای شما انجام می‌دهند. برای ثبت سفارش تعمیر آیفون X و تعمیرات آیفون های اپل انجام هماهنگی های لازم می‌توانید با شماره ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید گوشی می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید:

گوشی آیفون ایکس

خرید قطعات آیفون X 

تاچ ال سی دی آیفون ایکس

تاچ ال سی دی  iPhone X

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل