معرفی برنامه Mr Phone: بهترین روش مقایسه و انتخاب گوشی جدید

بهترین روش مقایسه و انتخاب گوشی جدید

حتما برای شما هم پیش آمده که تمایل داشته باشید مشخصات فنی دو گوشی هوشمند را با یکدیگر مقایسه کنید. این موضوع به ویژه در شرایطی حیاتی می‌شود که قصد خرید یک گوشی جدید را داشته باشید. در این مقاله قصد داریم که به معرفی برنامه Mr Phone به عنوان بهترین روش مقایسه و انتخاب گوشی جدید بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید

مقدمه‌ای در رابطه با بهترین روش مقایسه و انتخاب گوشی جدید

اگر از علاقمند به دنیای تکنولوژی و گوشی‌های هوشمند باشید، حتما می‌دانید که برای انتخاب یک گوشی جدید باید تا چه اندازه دقیق عمل کرد. هنگامی که قصد خرید یک گوشی جدید را داشته باشید، باید به شکل دقیقی گزینه‌های مد نظرتان را با یکدیگر مقایسه کنید. به عنوان مثال شاید دو گوشی هوشمند را به عنوان آپشن‌های خرید اصلی خود در نظر گرفته و حال مابین دو راهی برای انتخاب یکی از آن‌ها گیر کرده باشید! در این شرایط یکی از بهترین روش هایی که می‌تواند شما را در انتخاب گزینه بهتر یاری کند مربوط به مقایسه مشخصات فنی دو گوشی مد نظر می‌شود. عموما اغلب ما برای انجام این کار از سایت‌هایی نظر سایر gsmarena و قابلیت Compare یا مقایسه محصولات این سایت استفاده می‌کنیم، اما چقدر جالب می‌شد اگر مقایسه‌ای این چنینی توسط یک برنامه اختصاصی در گوشی اندرویدی هم امکانپذیر می‌شد!

اینجاست که پای برنامه فوق‌العاده عالی و کاربردی Mr Phone به میان می‌آید. برنامه Mr Phone هم اکنون محبوبیت فوق‌العاده‌ای در بین کاربران دستگاه‌های اندرویدی پیدا کرده است و به یکی از بهترین منابع موبایلی موجود برای مقایسه و انتخاب گوشی جدید تبدیل شده است. رابط کاربری این برنامه بسیار جذاب است و استفاده از آن سادگی خاصی دارد. در این مقاله قصد داریم که به معرفی برنامه Mr Phone به عنوان بهترین روش مقایسه و انتخاب گوشی جدید بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید:  تعمیرات موبایل تهران

معرفی برنامه Mr Phone: بهترین روش مقایسه و انتخاب گوشی جدید

اپلیکیشن یا برنامه Mr Phone یکی از بهترین منابع موجود برای مقایسه و انتخاب گوشی جدید از طریق موبایل محسوب می‌شود. برای استفاده از این برنامه باید ابتدا آن را از گوگل پلی استور (Google Play Store) دانلود و در دستگاه اندرویدیتان نصب کنید. این برنامه به طور رایگان عرضه شده و برای دانلود آن می‌توانید بر روی این قسمت کلیک کنید.

بهترین روش مقایسه و انتخاب گوشی جدید

پس از اینکه برنامه Mr Phone را نصب کردید، نوبت به اجرای آن می‌رسد. برنامه را اجرا کنید. در فیلدی که تحت عنوان Search مشخص شده می‌توانید برای یافتن گوشی‌های مورد نظرتان جستجو داشته باشید، اما در بخش زیرین این صفحه دو فیلد با عنوان Model وجود دارد. شما می‌توانید در هر یک از این دو فیلد گوشی مد نظرتان را اضافه کنید و سپس با لمس آیکون فلش نسبت به مقایسه مشخصات فنی آن‌ها وارد عمل شوید.

بهترین روش مقایسه و انتخاب گوشی جدید

برای مثال همانطور که در عکس فوق مشاهده می‌کنید، ما نام دو گوشی نکسوس 6 پی و گلکسی نوت 5 سامسونگ را وارد کرده‌اید. با لمس آیکون فلش موجود در زیر صفحه به بخشی منتقل می‌شویم که مشابه با عکس زیر است.

بهترین روش مقایسه و انتخاب گوشی جدید

در این لیست جزئیات هر دو گوشی مد نظرتان نمایش داده می‌شود. همانطور که در عکس مشاهده می‌کنید رابط کاربری برنامه Mr Phone بسیار جذاب و کاربرپسند طراحی شده است و تعامل با آن به مراتب لذت بخش خواهد بود. لازم به اشاره است که نسخه‌های جدیدترین برنامه Mr Phone از نظر منو و آیتم‌های موجود کمی متفاوت هستند، اما در مجموع روند کلی مقایسه کوشی در این برنامه به همین شیوه‌ای است که شرح داده شد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی محصولات سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه Mr Phone به عنوان بهترین روش مقایسه و انتخاب گوشی جدید از طریق موبایل پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

خرید قطعات موبایل

قیمت دوربین جلو آیفون 11 Pro Max

قیمت تاچ ال سی دی A7 2018

تعمیرات موبایل

منبع updato

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments