تعمیر یا تعویض دکمه اثر انگشت آیفون ۵c تعمیر یا تعویض دکمه اثر انگشت آیفون ۵c

تعمیر یا تعویض دکمه اثر انگشت آیفون ۵c

دکمه هوم آیفون 5 سی اپل (iPhone 5C) یکی از قطعاتی است که در این گوشی بیشتر از هر قطعه دیگری دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر پیدا می‌کند. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر دکمه هوم آیفون 5C را با صرف کمترین هزینه و قیمت ممکن انجام دهید و از ضمانت تعمیر صورت گرفته هم بهره‌مند شوید. با موبایل کمک همراه باشید.

عوامل موثر در خرابی دکمه هوم آیفون 5c اپل کدامند؟

عوامل زیادی می‌توانند در خراب شدن دکمه هوم آیفون 5 سی موثر باشند یا مستقیما منجر به خراب شدن این دکمه شوند. یکی از اصلی ترین این عوامل آب خوردگی است! از آنجایی که آیفون 5C اپل از بدنه ضد آبی بهره نمی‌برد، بنابراین در برابر نفوذ آب بسیار حساس خواهد بود. عموما به دلیل اینکه کاربران با دست خیس از آیفون استفاده می‌کنند، شاهد نفوذ آب به داخل دکمه هوم و خراب شدن آن هستیم. دلیل بعدی که می‌تواند مستقیما منجر به خرابی دکمه هوم آیفون 5 سی شود، مسئله ضربه و فشار خواهد بود. اگر فشارها یا ضربات سنگینی به این دکمه وارد شود، می‌تواند منجر به از کار افتادن آن گردد. در برخی شرایط هم این دکمه بنا به دلایل نامعلوم خراب می‌شود، اما در 90 درصد موارد دو عامل اصلی آب خوردگی و ضربه در خرابی دکمه هوم آیفون 5C اپل دخیل هستند.

بیشتر بخوانید: نمایندگی رسمی اپل 

 

برای تعویض دکمه هوم آیفون 5c کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل  تماس بگیر

 

هزینه تعمیر دکمه هوم آیفون 5C اپل چقدر است؟

هزینه تعمیر دکمه هوم آیفون 5C شاید به اندازه هزینه تعویض تاچ و ال سی دی این موبایل نباشد، اما نمی‌توان مدعی شد که هزینه انجام این تعمیر کم یا ناچیز است. این تعمیر موبایل از تعمیرات با قیمت متوسط آیفون 5C محسوب می‌شود. در شرایطی که به منظور تعمیر دکمه هوم آیفون 5C نیاز به تعویض این قطعه وجود داشته باشد، اصلی ترین بخش هزینه تعمیر مربوط به هزینه خرید ماژول دکمه هوم جدید می‌شود. در این حالت اجرت تعمیرکار برای تعمیر دکمه هوم آیفون 5C به مراتب کمتر از هزینه خرید قطعه مورد نیاز خواهد بود. اگر می‌خواهید تعویض دکمه هوم آیفون خود را با کمترین قیمت ممکن انجام دهید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 5c اپل 

تعویض دکمه هوم آیفون 5c چقدر زمان می‌برد؟

اگر قرار باشد که دکمه هوم آیفون 5 سی شما تعویض شود، احتمالا ظرف مدت زمان 90 دقیقه این امر انجام خواهد شد. البته سرعت عمل تعمیرکار و تجربه‌ای که او دارد و همچنین ابزارهایی که از آن ها برای باز و بسته کردن گوشی استفاده می‌کند همگی بر روی سرعت تعمیر دکمه هوم آیفون 5C تاثیرگذار خواهند بود. اگر می‌خواهید تعویض دکمه هوم آیفون 5 سی شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود و حتی درگیر مراجعه حضوری به مغازه های تعمیرات موبایل و غیره نباشید، کافیست از سرویس و خدمات موبایل کمک بهره بگیرید. کارشناسان موبایل کمک عموما ظرف 3 ساعت تعمیر دکمه هوم آیفون 5C را انجام داده و گوشی را درب منزل به شما تحویل می‌دهند.

 

تعمیر دکمه هوم آیفون 5C

آیا شخصا قادر به تعمیر دکمه هوم آیفون 5c خواهیم بود؟

اگر فکر می‌کنید که شخصا می‌توانید دکمه هوم آیفون 5 سی اپل را تعمیر یا تعویض کنید، باید بگوییم که این مسئله غیرممکن نیست! شما با دسترسی به ابزارهای لازم و کمی دقت می‌توانید تعمیر دکمه هوم آیفون 5C را انجام دهید. بدین منظور ابتدا باید به فروشگاه موبایل کمک مراجعه نمایید و مجموعه ابزارهایی که برای باز و بسته کردن آیفون 5 سی به آن ها نیاز دارید را تهیه کنید. همچنین یک عدد ماژول دکمه هوم این گوشی را هم تهیه نمایید. سپس با استفاده از راهنمایی که در مقاله آموزش تعویض دکمه هوم آیفون 5C اپل ارائه شده نسبت به تعمیر دکمه هوم آیفون 5C وارد عمل شوید. سعی کنید تمام مراحل کار را عینا طبق توضیحاتی که در هر مرحله از مقاله آموزشی مذکور ارائه کرده‌ایم انجام دهید تا مشکلی در روند تعویض دکمه آیفون شما به وجود نیاید.

 

برای تعویض دکمه هوم آیفون 5c کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل  تماس بگیر

 

بیشتر بخوانید:  تعمیرات موبایل آیفون 

بیشتر بخوانید: تعمیر تاچ ال سی دی آیفون ۵C  

تعمیر دکمه هوم آیفون 5c را به موبایل کمک بسپارید!

تمام تعمیرات تخصصی موبایل ممکن خواهد بود اگر به دنبال روشی هستید که با آن بتوانید تعمیر دکمه هوم آیفون 5C را بدون دردسر و با صرف کمترین هزینه انجام دهید، سرویس موبایل کمک بهترین شرایط را در اختیارتان قرار می‌دهد. با موبایل کمک می‌توانید حتی بدون نیاز به خروج از منزل و ظرف مدت زمانی در حدود 3 ساعت شاهد تعمیر دکمه هوم آیفون 5C خود باشید و گوشی را درب منزلتان از کارشناس تعمیر موبایل کمک تحویل بگیرید. تمام تعمیراتی که توسط کارشناسان موبایل کمک بر روی گوشی مشتریان انجام می‌شود شامل ضمانت هستند. برای ثبت سفارش تعمیر دکمه هوم آیفون 5C اپل خود کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه درخواست تعمیر گوشی در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید: قیمت قطعات آیفون 5C 

قطعات گوشی

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل