ربات بینام؛ آموزش حذف نام فرستنده پیام در تلگرام

حتما برای شما نیز پیش آمده که در تلگرام پیام جذابی از طرف دوستان یا آشنایان دریافت کنید و بخواهید آن را برای دیگران ارسال کنید. مشکل اینجاست که برای این کار باید پیام را فوروارد کنید و در این صورت نام ارسال کننده اصلی پیام، بالای آن نقش می‌بندد! اما جای نگرانی نیست؛ ما می‌خواهیم روش حذف نام فرستنده پیام در تلگرام را به شما آموزش دهیم. راه چاره استفاده از ربات بینام تلگرام است. البته ما جایگزین ربات بینام (binam_bot) را هم معرفی می‌کنیم تا 2 راه چاره داشته باشید!

حذف نام فرستنده پیام در تلگرام با ربات بینام

حذف نام فرستنده پیام در تلگرام با ربات‌ها!

نمایش دادن نام ارسال‌کننده اصلی پیام در تلگرام بعضی وقت‌ها آزاردهنده است. برای مثال تصور کنید بردار شما یک ویدیوی آموزنده برایتان ارسال کرده است و شما دوست دارید آن ویدیو را برای دوست خود ارسال کنید. در این شرایط اگر از قابلیت فروارد پیام تلگرام استفاده کنید، نام بردارتان برای دوست شما نمایش داده می‌شود؛ ممکن است شما نخواهید کسی برادر شما را بشناسد! اما روشی وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید از نمایش نام بردار جلوگیری کنید!

پیشنهاد ما استفاده از ربات‌های تلگرام است. بهترین ربات‌ها در این زمینه ربات بینام @binam_2_bot  و ربات حذف @hazf_bot هستند که با سرعت بالا اطلاعات اضافی را از پیام‌های شما حذف می‌کنند. در ادامه روش کار با این ربات‌ها برای حذف نام فرستنده پیام در تلگرام را آموزش می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: دانلود برنامه کلاب هاوس؛ باشگاه شگفت‌انگیز صداها!

حذف نام فرستنده پیام در تلگرام با ربات بینام بوت (binam_bot)

اولین و شاید معروف‌ترین ربات در این زمینه، ربات بینام است. برای استفاده از این ربات به صفحه ربات بینام در تلگرام بروید یا در قسمت جستجوی تلگرام، @binam_bot  را جستجو کنید و ربات بینام را انتخاب کنید. اگر ربات بینام غیرفعال بود می‌توانید صفحه دوم آن با نام @binam1400bot را برای حذف نام فرستنده پیام در تلگرام جستجو کنید.

ربات بینام تلگرام

حالا دکمه START را بزنید. در این مرحله ربات بینام از شما می‌خواهد که ربات پشتیبان را فعال کنید تا در صورت حذف ربات، بتوانید جایگزین ربات بینام را دریافت کنید.

حذف نام فرستنده پیام در تلگرام

حالا برای حذف نام فرستنده با ربات بینام، پیام دلخواهتان را برای ربات فوروارد کنید و پیام بدون نام را تحویل بگیرید!

پاک کردن نام فرستنده تلگرام

برخی نکاتی که برای استفاده درست از این ربان باید بدانید شامل موارد زیر می‌شوند:

  • وظیفه اصلی ربات بینام، مخفی کردن هویت ارسال کننده پیام است.
  • هر نوع پیام متنی، ویدیویی، عکس و حتی صوتی با حداکثر حجم 1.5 گیگابایت برای ربات بینام بوت قابل ارسال است و ربات بینام توانایی حذف نام فرستنده از این پیام ها را دارد.
  • پیام موردنظرتان را می‌توانید مستقیما برای ربات ارسال کنید یا از صفحه دوستانتان فوروارد کنید.

قابلیت جالب دیگر این ربات امکان تغییر کپشن عکس‌ها و فیلم‌هاست. برای این کار بعد از فوروارد کردن پیام در ربات بینام، آن را ریپلای کنید و در جواب متن دلخواه خودتان را بنویسید تا عکس یا ویدئو با کپشن دلخواه شما آماده شود. به همین سادگی می‌توانید نام فرستنده پیام در تلگرام  را حذف کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی و دانلود ۶ برنامه فال روزانه برای اندوید و IOS

حذف نام فرستنده پیام در تلگرام با ربات حذف بوت Hazf_bot

روش جایگزین ربات بینام، استفاده از ربات حذف است. این ربات هم متخصص حذف نام فرستنده پیام در تلگرام است. سرعت و دقت بالایی دارد و علاوه بر حذف نام فرستنده، کپشن پیام، نام کانال، نام شخص، سایر روبات‌ها، لینک جوین یا پیوستن به گروه‌ها را نیز حذف می‌کند! برای شروع وارد صفحه ربات تلگرام حذف شوید یا عبارت @hazf_bot را در تلگرام جستجو کنید.

ربات حذف بات hazf-bot

حالا دکمه START را بزنید تا ربات حذف بات روی تلگرام شما فعال شود.

ربات حذف نام فرستنده پیام در

حالا پیام مورد نظرتان را برای ربات فروارد کنید تا نام فرستنده از آن حذف شود. به همین راحتی!

ربات بینام binam_bot

اگر تمایل داشتید علاوه بر نام نویسنده سایر موارد موجود در پیام هم حذف طبق دستورالعمل زیر عمل کنید:

  • برای از بین بردن لینک‌ها از پیام، روی آن ریپلای کنید و /url بگذارید و پیام را برای ربات ارسال کنید. بدین ترتیب علاوه بر حذف نام فرستنده پیام تلگرام، لینک‌های آن نیز حذف می‌شود.
  • برای حذف هایپرلینک‌ها /link را ریپلای کنید.
  • برای از بین بردن هشتگ‌های انتهایی  کافیست پیام را ریپلای کنید و این بار /ht را در پاسخ برای ربات ارسال کنید. حالا علاوه بر حذف نام فرستنده پیام تلگرام و لینک‌های آن، شاهد حذف هشتگ ها هم خواهید بود.
  • برای حذف علامت هشتگ‌ /hts را ریپلای کنید.
  • برای از بین بردن تمام ایموجی‌ها و اطلاعات اضافه هم باید روی پیام ریپلای کنید و سه /emoji را برای ربات ارسال نمایید.

کار تمام است! با استفاده از ربات بینام و ربات حذف می‌توانید حریم شخصی دوستان و آشنایانتان را حفظ کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی ۱۰ برنامه قیمت طلا، نرخ ارز و سکه

پاک کردن نام فرستنده با ربات بینام

اگر حفظ حریم شخصی دوستان و آشنایانتان برای شما مهم است باید در فروروارد کردن پیام‌ها در تلگرام دقت کنید زیرا با فوروارد کردن پیام، نام فرستنده اصلی پیام و مشخصات پروفایلش برای گیرنده نمایان می‌شود! اما این مشکل هم راه چاره دارد؛ ربات بینام و ربات حذف تلگرام. ربات‌هایی ساده ولی کاربردی برای حذف نام فرستنده پیام در تلگرام!

با استفاده از ربات بینام می‌توانید به راحتی پیام‌های فوروادی خودتان را بدون نام و نشانی برای مخاطبان ارسال کنید. اگر شما نیز ربات مشابهی سراغ دارید یا روش بهتری برای این کار می‌شناسید آن را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (5)

guest
5 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
حمید
حمید
2 سال گذشته

برای حذف اسم از روی ویس یا اهنگ

آیسان
آیسان
2 سال گذشته

سلام ربات @binam5bot کار نمیکنه

صدیقه کشوری
صدیقه کشوری
2 سال گذشته

سلام. حالابه جای اسم کانال یافرستنده اسم رباط بالای پیام مییادبااون هم میشه کاری کرد؟

پریا
پریا
3 سال گذشته

با سلام این روش برعکسش چطور میشه؟ یعنی اگه لینک کانال پاک شده باشه توسط این ربات ها چطور میشه اطلاعات اونو برگرداند؟

ابوالقاسم احمدی لشکناری
ابوالقاسم احمدی لشکناری
5 سال گذشته

حذف لینگ التماس میکنم