آموزش نصب و اجرای کلش رویال روی کامپیوتر ویندوزی

اجرای کلش رویال روی کامپیوتر

بسیاری از کاربران علاقمند هستند تا بازی کلش رویال (Clash Royale) را بر روی کامپیوتر ویندوزی خود نصب و اجرا کنند. این کار به سادگی در سیستم عامل ویندوز قبل انجام است. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه نصب و اجرای کلش رویال روی کامپیوتر ویندوزی بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با نصب و اجرای کلش رویال روی کامپیوتر ویندوزی

اگر به خاطر داشته باشید پیش از این در مقاله آموزش نصب و اجرای بازی کلش رویال روی مک بوک نحوه نصب و اجرای بازی کلش رویال (Clash Royale) را در مک بوک های اپل آموزش دادیم. اما حال نوبت به کامپیوتر های ویندوزی رسیده است. به منظور نصب و اجرای بازی کلش رویال روی کامپیوتر و سیستم عامل ویندوز هم باید به روش مشابه از یک شبیه ساز اندرویدی استفاده شود که ما باز هم برنامه بلو استکس را انتخاب کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات موبایل

بنابراین در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه نصب و اجرای کلش رویال روی کامپیوتر ویندوزی با استفاده از شبیه ساز بلو استکس (Bluestacks) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

اجرای کلش رویال روی کامپیوتر

بیشتر بخوانید: مرکز تخصصی تعمیرات اپل

آموزش نصب و اجرای کلش رویال روی کامپیوتر ویندوزی

همانگونه که گفتیم، ما برای نصب و اجرای کلش رویال روی کامپیوتر ویندوزی از شبیه ساز بلو استکس استفاده می‌کنیم و توصیه داریم که شما هم حتما از همین برنامه استفاده کنید. این برنامه با اغلب نسخه‌های سیستم عامل ویندوز از قبیل ویندوز XP با سرویس پک 3، ویندوز 7، ویندوز 8، ویندوز 8.1 و ویندوز 10 سازگاری کاملا دارد. حداقل بستر سخت افزاری که برای اجرای این شبیه ساز به آن نیازمند هستید به شرح زیر است:

  • پردازنده Intel Pentium 4 و پردازنده گرافیکی AMD Athlon 64
  • 4 گیگابایتی فضای ذخیره سازی اطلاعات
  • 1 گیگابایت رم
  • ویندوز XP با سرویس پک 3

بنابراین در قدم اول باید برنامه بلو استکس را دانلود کنید. با کلیک بر روی این قسمت می‌توانید نسخه منطبق با ویندوز این برنامه را دانلود کنید. بعد از پایان پروسه دانلود، برنامه بلو استکس را نصب کنید. نصب بلو استکس به سادگی انجام می‌شود. پس از اتمام نصب، برنامه بلو استکس را اجرا و مراحل بعدی که شرح داده می‌شوند را به ترتیب طی کنید.

آموزش نصب و اجرای کلش رویال روی کامپیوتر ویندوزی

بعد از اجرای بلو استکس باید یک اکانت گوگل را در آن فعال کنید. بنابراین بر روی گزینه نمایش داده شده در عکس بالا و سمت چپ کلیک کنید و مشخصات اکانت گوگل خود را وارد نمایید.  به محض انجام این کار صفحه زیر نمایان می‌شود.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ با گارانتی  

اجرای کلش رویال روی کامپیوتر

در واقع حالا مراحل انجام تنظیمات اولیه دستگاه اندرویدی در بلو استکس ارائه شده است. این مراحل را طی کنید. مهم ترین مراحلی که باید به آن توجه کنید، مربوط به انتخاب زبان و ورود به اکانت گوگل می‌شود.

اجرای کلش رویال روی کامپیوتر

با انجام تنظیمات اولیه به هوم اسکرین اندروید در محیط شبیه سازی شده برنامه بلو استکس هدایت می‌شوید. بر روی پلی استور (Google Play Store) کلیک کنید. زمانی که پلی استور اجرا شد، بازی Clash Royale را در آن جستجو کنید.

اجرای کلش رویال روی کامپیوتر

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 8 پلاس

با کلیک بر روی گزینه Install دستور دانلود و نصب کلش رویال (Clash Royale) از طریق برنامه بلو استکس صادر می‌شود. بنابراین بر روی این گزینه کلیک کنید و منتظر بمانید تا پروسه مذکور طی شود. پس از اتمام نصب، بر روی گزینه Open کلیک کنید.

آموزش نصب و اجرای کلش رویال روی کامپیوتر ویندوزی

به همین سادگی پروسه نصب و اجرای کلش رویال روی کامپیوتر ویندوزی با استفاده از شبیه ساز بلو استکس به پایان می‌رسد.

توضیحات تکمیلی در مورد نصب و اجرای کلش رویال روی کامپیوتر از طریق شبیه ساز بلو استکس

جالب است بدانید که برنامه بلو استکس در حین اجرا بخش بسیار ناچیزی از رم دستگاه را اشغال می‌کند. برای مثال همانطور که در عکس زیر می‌بینید، بلو استکس در کامپیوتر ما فقط 218.5 مگابایت از فضای رم را اشغال کرده است. در حین اجرای بازی کلش رویال این فضا به 383.6 مگابایت خواهد رسید.

اجرای کلش رویال روی کامپیوتر

بیشتر بخوانید:  نمایندگی رسمی اپل در تهران

یکی از مشکلات رایجی که کاربران در حین استفاده از بلو استکس به منظور نصب و اجرای کلش رویال روی کامپیوتر ویندوزی با آن مواجه می‌شوند، این مسئله است که نمی‌توانند بازی مذکور را از پلی استور دانلود کنند. اگر شما هم با این مشکل مواجه شده‌اید، توصیه می‌کنیم که بازی کلش رویال را از منبع دیگری دانلود و سپس دربلو استکس نصب کنید. می‌توانید با کلیک بر روی این قسمت نسبت به دانلود فایل APK این بازی اقدام و آن را در بلو استکس نصب کنید.

اجرای کلش رویال روی کامپیوتر

یکی دیگر از مسائلی که کاربران در مورد آن سوال می‌کنند این است که آیا می‌توانند اکانت کلش رویالی که در آیفون یا آیپدشان وجود دارد را از طریق بلو استکس اجرا کنند؟ انجام این کار امکانپذیر است، اما شما باید از قابلیت لینک دیوایس (Link Device) استفاده کنید. از آنجایی که بلو استکس در واقع یک دستگاه اندرویدی مجازی است، شما می‌بایست اکانت کلش رویال موجود در آیفون یا آیپدتان را با استفاده از قابلیت لینک دیوایس به بلو استکس منتقل کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مسئله از مقاله نحوه انتقال اکانت کلش رویال به گوشی دیگر ؛ اندروید به iOS و برعکس کمک بگیرید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه نصب و اجرای کلش رویال روی کامپیوتر ویندوزی پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون 6 اس پلاس

قطعات گوشی

قطعات نوت 10

تعمیرات موبایل

منبع clashroyalearena

نظرات کاربران (16)

guest
16 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
mhs
mhs
2 سال گذشته

سلام . ببخشید من چطوری میتونم اکانت روی گوشیمو بیارم رویه شبیح ساز … ؟؟؟

LORD
LORD
3 سال گذشته

منبرنامه بلو استکس رو دانلود کردم نصب شد کلش رویال هم از پلی استور دانلود کردم نصب شد ولی خیلی دیر میاره بالا ۱ساعت طول کشید فقط قسمت اولیه که تا ۵۰ درصد پر میشه رو بیاره چیکار کنم

بهراد انصاری
بهراد انصاری
3 سال گذشته

یک راه دیگه و ساده تر هم هست باید در گوگل پلی در بلو استکس شیریت رو نصب کنید و بعد با استفاده از شیریت و یک گوشی اندرویدی که روی اون شیریت و کلش رویال رو داره کلش رویال رو انتقال بدید به کامپیوتر یا لپتاپتون و بعد نصبش کنید

11ثصب
11ثصب
2 سال گذشته

خیلی اسکلی

امیر
امیر
3 سال گذشته

بعد چطوری از کلش رویال و بلو استکس بیام بیرون

یثرب
یثرب
3 سال گذشته

عزیزان برای دانلود میتونید تو google play مایکت رو دانلود کنید توش بازی های خوبی هست