آموزش نصب و اجرای بازی کلش رویال روی مک بوک

اجرای بازی کلش رویال روی مک

اگر به دنبال روشی هستید که با استفاده از آن بتوانید بازی کلش رویال (Clash Royale) را روی مک بوک خود اجرا کنید، این مقاله یکی از بهترین روش های ممکن را براتان شرح می‌دهد. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه نصب و اجرای بازی کلش رویال روی مک بوک بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با نصب و اجرای بازی کلش رویال روی مک بوک

برنامه و بازی های اندرویدی را می‌توان با استفاده از شبیه ساز های مختلف در سیستم عامل Mac OS X اپل هم نصب و اجرا کرد. بدین منظور فقط کافیست که شبیه ساز اندرویدی مناسبی را بر روی مک بوک نصب و سپس بازی مورد نظر را در محیط شبیه ساز نصب و اجرا کنیم. یکی از بهترین شبیه ساز هایی که این قابلیت را در مک بوک ها ارائه می‌کند، شبیه ساز بلو استکس (Bluestacks) است.

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه تخصصی گوشی موبایل

در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه نصب و اجرای بازی کلش رویال روی مک بوک های اپل بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

آموزش نصب و اجرای بازی کلش رویال روی مک بوک

آموزش نصب و اجرای بازی کلش رویال روی مک بوک یا سیستم عامل Mac OS X

برای اینکه بتوانید بازی کلش رویال (Clash Royale) را در مک بوک خود اجرا کنید، نیازی به طز کردن مراحل پیچیده وجود ندارد. ابتدا با کلیک بر روی این قسمت، برنامه بلو استکس را دانلود کنید.

آموزش نصب و اجرای بازی کلش رویال روی مک بوک

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی اپل

پس از اینکه این فایل را دانلود کردید، به پوشه دانلود آن مراجعه کنید و فایل BlueStacks-Installer_version.dmg را بیابید. با دو بار کلیک بر روی آن، فایل را اجرا کنید. در این شرایط ممکن است مک بوک شما چند ثانیه را برای شناسایی این فایل صفر کند.

آموزش نصب و اجرای بازی کلش رویال روی مک بوک

اگر پنجره پاپ آپ مشابه با عکس فوق توسط مک بوک شما نمایش داده شده، بر روی گزینه Open کلیک کنید.

آموزش نصب و اجرای بازی کلش رویال روی مک بوک

سپس بر روی گزینه Continue کلیک نمایید.

آموزش نصب و اجرای بازی کلش رویال روی مک بوک

بیشتر بخوانید: نمایندگی اپل واچ

تیک دو گزینه موجود را مثل عکس بالای بزنید و بر روی گزینه Install کلیک کنید تا پروسه نصب شبیه ساز لو استکس آغاز شود.

آموزش نصب و اجرای بازی کلش رویال روی مک بوک

منتظر بمانید تا نصب بلو استکس روی مک بوک شما به پایان برسد. سپس آن را اجرا کنید. بر روی آیکون نارنجی رنگ جستجو کلیک کنید و با تایپ عبارت Clash Royale و زدن کلید اینتر، این بازی را جستجو نمایید. در این شرایط به صفحه دانلود بازی کلش رویال (Clash Royale) هدایت می‌شوید. بر روی گزینه Download کلیک کنید و منتظر بمانید تا بازی مذکور دانلود شود. پس از اتمام دانلود می‌توانید با کلیک بر روی گزینه Open بازی کلش رویال را از طریق بلو استکس در مک بوک اجرا کنید.

آموزش نصب و اجرای بازی کلش رویال روی مک بوک

بنابراین به همین سادگی کاربران سری مک بوک های اپل که از سیستم عامل Mac OS X بهره می‌برند هم می‌توانند بازی زیبای کلش رویال را بر روی این دستگاه انجام دهند. علاوه بر بازی کلش رویال، شما می‌تواند بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) را هم با استفاده از شبیه ساز جنی‌ موشن بر روی مک بوک خود نصب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع از مقاله “آموزش نصب کلش اف کلنز روی مک بوک با برنامه Genymotion (جنی موشن)” استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 11 پرو مکس

مشکلات رایج نصب و اجرای بازی کلش رویال روی مک بوک

برخی از کاربران برای نصب و اجرای بازی کلش رویال روی مک بوک خود با مشکلاتی مواجه می‌شوند که برخی از شایع‌ترین آن‌ها به صورت زیر است:

  • برای اینکه بتوانید بازی کلش رویال (Clash Royale) را از طریق شبیه ساز بلو استکس در مک بوک خود نصب و اجرا کنید به رم 2 گیگابایتی و 10 گیگابایت حافظه ذخیره سازی نیاز دارید.
  • اگر بنا به هر دلیلی نتوانستید از طریق بلو استکس بازی کلش رویال (Clash Royale) را دانلود کنید، نگران نباشید. شما می‌توانید از منابع دیگر یا با کلیک بر روی این قسمت فایل APK این بازی را دانلود و به راحتی در بلو استکس نصب نمایید. پس لزومی مبنی بر نصب بازی کلش رویال از طریق پلی استور بلو استکس وجود ندارد.
  • اگر پس از اجرای بازی کلش رویال متوجه شدید که صدای آن قطع است، ابتدا به منوی تنظیمات بلو استکس مراجعه کنید و گزینه های مرتبط با تنظیمات صدا یا همان Sound را بررسی کنید. اگر گزینه‌ای در این بخش منجر به قطع بودن صدای بازی نشده است، بازی دیگری را امتحان کنید. اگر همچنان صدای آن قطع بود، توصیه می‌کنیم که بلو اسنتکس را از روی مک بوک خود حذف و از نو نصب نمایید.
  • یکی دیگر از مشکلات رایج کاربران مربوط به نمایش ارور Error retrieving information from server می‌شود. اگر در بلو استکس با این ارور مواجه شدید باید مراحل زیر را برای رفع آن طی کنید:
  • برنامه گوگل پلی (Google Play) را اجرا و چند ثانیه صبر کنید.
  • بر روی دکمه هوم (Home) کلیک کنید تا به هوم اسکرین دستگاه مجازی در بلو استکس هدایت شوید.
  • به منوی Settings بروید و گزینه Applications یا Apps را انتخاب کنید.
  • به سربرگ یا تب All مراجعه و Google Play Store را در لیست برنامه های موجود انتخاب کنید.
  • گزینه Clear Cache را لمس کنید و حافظه کش آن را پاک کنید.
  • گزینه Force Stop را لمس و پلی استور را فورس استاپ کنید.
  • باز هم به تب یا سربرگ All در منوی Apps بروید و ابن بار Google Services Framework را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:  تعمیر ال سی دی ایفون

  • گزینه Clear Data را انتخاب و دیتای آن را حذف کنید.
  • گزینه Force Stop را انتخاب و این سرویس را متوقف کنید.
  • دیوایس را ریستارت کنید.

بنابراین موارد فوق از مشکلات رایجی بودند که در حین نصب و اجرای بازی کلش رویال روی مک بوک های اپل پدیدار می‌شوند.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه نصب و اجرای بازی کلش رویال روی مک بوک یا سیستم عامل Mac OS X پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات موبایل

قطعات آیفون 6 پلاس

قطعات اس 10 پلاس

تعمیرات موبایل

منبع clashroyalearena

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
محمداسکندری
محمداسکندری
3 سال گذشته

سلام ببخشید من این فایل دانلود کرد امابعد ازنصب رمزفایل میخوادممنون میشم کمکم کنید

yaser
yaser
5 سال گذشته

چرا ارور کانکت شدن به اینترنت رو میده بعد ثبت جیمیل