تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون ۶s تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون ۶s

تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون ۶s

تعمیر ال سی دی همیشه یکی از رایج ترین تعمیرات گوشی های موبایل بوده است. آیفون 6S اپل هم از این مسئله مستثنا نیست و شکستن LCD این گوشی از اتفاق های ناگوار و رایجی است که برای آن رخ می‌دهد. با سرویس تعمیرات موبایل کمک می‌توانید تعمیر ال سی دی آیفون 6S اپل را با صرف کمترین هزینه ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

دلایل اصلی تعمیر ال سی دی آیفون 6s اپل

اگرچه دلایل مختلف و متعددی می‌توانند منجر به بروز مشکل در عملکرد ال سی دی آیفون 6 اس شوند و کاربر را ملزم به تعویض این قطعه کنند، اما در این بین شکستن ال سی دی یکی از رایج ترین دلایل موجود است! شکستن ال سی دی اغلب به دلیل سهل انگاری کاربر و افتادن گوشی از دست وی بر روی سطحی سخت رخ می‌دهد. زمانی که LCD آیفون 6S بشکند کاربر قادر به استفاده از آن نخواهد بود و در اغلب موارد هم ال سی دی و هم تاچ گوشی از کار خواهند افتاد.

 

برای تعویض LCD آیفون 6s کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

دلایل دیگری همچون آب خوردگی هم می‌توانند منجر به از کار افتادن ال سی دی آیفون 6S اپل شوند. متاسفانه آیفون 6 اس از استاندارد ضد آب بهره‌مند نیست و طراحی ضد آبی ندارد، به همین دلیل در برابر نفوذ آب خیلی مقاوم نبوده و در خیلی از موارد ال سی دی ایفون 6s در اثر آب خوردگی دچار اختلال عملکرد می‌شود. بنابراین به صورت کلی دلایل مختلف و متعددی می‌توانند منجر به خرابی LCD گوشی شده و کاربر را ملزم به تعمیر ال سی دی آیفون 6S اپل کنند.

هزینه تعمیر ال سی دی آیفون 6s اپل

مطمئنا اگر ال سی دی آیفون 6 اس شما بشکند، اولین مسئله‌ای که به آن فکر خواهید کرد مربوط به هزینه‌ای می‌شود که باید برای تعویض و تعمیر LCD گوشی پرداخت کنید. متاسفانه تعمیر ال سی دی آیفون 6S اپل یکی از هزینه‌بردارترین تعمیرات این گوشی محسوب می‌شود چون تاچ ال سی دی آیفون 6s این گوشی یکی از گران قیمت‌ترین قطعات سخت افزاری آن است. اما اگر می‌خواهید تعمیر ال سی دی آیفون 6S خود را با صرف کمترین هزینه ممکن انجام دهید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید. با موبایل کمک می‌توانید تعمیر ال سی دی آیفون 6S را با صرف کمترین هزینه و ضمانت انجام دهید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 6s اپل 

تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون 6s

تعویض ال سی دی آیفون 6s چقدر زمان می‌برد؟

اگر قرار باشد ال سی دی آیفون 6S شما تعویض شود، خوشبختانه نیاز نیست که زمان طولانی را در انتظار بمانید! عموما تعویض LCD آیفون 6 اس در کمتر از 2 ساعت انجام خواهد شد. البته سرعت انجام این کار با کیفیت تعمیر و همچنین تجربه و سرعت عملی که تعمیرکار دارد هم ارتباط مستقیمی خواهد داشت. اگر می‌خواهید تعویض ال سی دی آیفون 6 اس خود را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات موبایل اپل

 

برای تعویض LCD آیفون 6s کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

شخصا تعویض ال سی دی آیفون 6s اپل را انجام دهید!

تعمیر ال سی دی آیفون 6S شاید در برخی شرایط کمی سخت باشد اما اگر صرفا قرار است ال سی دی گوشی تعویض شود، خودتان هم با کمی دقت و حوصله قادر به انجام این کار خواهید بود. در این شرایط دیگر نیازی به پرداخت دستمزد به تعمیرکار نخواهید داشت و صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای در هزینه تعمیر ال سی دی آیفون 6S به عمل می‌آورد. برای اینکه شخصا LCD آیفون 6S اپل را تعویض کنید، ابتدا به فروشگاه بخش فروش تجهیزات آیفون 6s  مراجعه کرده و ابزارها و قطعات لازم برای انجام این کار را تهیه نمایید. وقتی به ابزارها و قطعات مورد نیاز دسترسی داشتید، مراحلی که در مقاله آموزش تعویض تاچ ال سی دی آیفون 6s اپلشرح داده شده را دنبال کنید و هر مرحله را به طور دقیق و با دقت انجام دهید. به همین سادگی قادر به تعویض ال سی دی آیفون 6S اپل خواهید بود.

تعمیر ال سی دی آیفون 6s را با کمترین هزینه در موبایل کمک انجام دهید!

اما اگر می‌خواهید یک تعمیر کاملا مطمئن، با ضمانت، سریع و کم هزینه را تجربه کنید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید. کارشناسان موبایل کمک برای تعمیر آیفون 6S اپل مشتریان عزیز از جدیدترین متدها و مدرن ترین ابزارهای تعمیر استفاده می‌کنند. همچنین تمام تعمیراتی که توسط کارشناسان موبایل کمک بر روی گوشی مشتریان عزیز انجام می‌شود شامل گارانتی خواهند بود. برای ثبت سفارش تعمیر ال سی دی آیفون 6S اپل در موبایل کمک کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیر موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل