آموزش اتک آزمایشی در کلش اف کلنز با سرباز بی نهایت

تغییر جیمیل ثبت شده بازی کلش اف کلنز

شما با استفاده از نسخه های جدید ایکس مود گیم (Xmodgame) می‌توانید در بازی کلش اف کلنز به ارتشی از سرباز های مورد نظرتان را ساخته و اتک تستی یا آزمایشی بزنید. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه اتک آزمایشی در کلش اف کلنز با سرباز بی نهایت از طریق ایکس مود گیم بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اتک آزمایشی در کلش اف کلنز با Xmodgames

ایکس مود گیم رباتی است که در صورت استفاده از آن می‌توانید در بازی کلش اف کلنز امکانات و قابلیت‌های پیشرفته تری را در اختیار داشته باشید. یکی از این قابلیت‌ها مربوط به امکان انجام اتک های آزمایشی با سرباز های مورد نظرتان می‌شود که تعداد آن‌ها توسط کاربر قابل انتخاب است. پیش از هر چیز باید اشاره کنیم که برای استفاده از ایکس مود گیم یا همان Xmodgames باید حتما دستگاه اندرویدی شما روت شده باشد و به این برنامه دسترسی روت داده شود. اگر با نحوه راه‌اندازی ایکس مود گیم آشنایی ندارید، ابتدا مقاله آموزش استفاده از ربات کلش اف کلنز در ایکس مود گیم را مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: شرکت تعمیرات موبایل

بنابراین در این مقاله قصد داریم به آموزش اتک آزمایشی در کلش اف کلنز با سرباز بی نهایت با استفاده از ربات ایکس مود گیم (Xmodegames) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

نحوه زدن اتک آزمایشی در کلش اف کلنز با سرباز بی نهایت

برای انجم یک اتک آزمایشی از طریق ایکس مود گیم در بازی کلش اف کلنز کافیست که مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  • بازی کلش اف کلنز را از طریق ایکس مود گیم (Xmodgames) اجرا کنید.
  • گزینه Sandbox Attack را فعال کنید.
  • در بخشی که با عنوان Set target’s castle troops ارائه شده باید نیروهای دفاعی دشمن که در کلن کسل حضور دارند را مشخص نمایید. این نیروها می‌توانند تا 35 عدد انتخاب شوند.
  • در بخش Set own troops هم نیرو ها یا سرباز های خودتان را مشخص کنید. برای انتخاب تعداد سرباز های در این بخش با محدودیتی مواجه نیستید و می‌توانید سربازی نظیر بربرین را به تعداد 999 نفر انتخاب کنید! به همین دلیل است که ما به این نوع اتک آزمایشی لقب بی نهایت را اطلاق کرده‌ایم.

به همی راحتی می‌توانید از طریق ربات ایکس مود گیم (Xmodegame) در بازی کلش اف کلنز نسبت به اتک آزمایشی و بررسی بازخوردهای مختلف هر سبک اتک وارد عمل شوید. انجام این کار در کسب موفقیت های بیشتر شما به مراتب نقش مهمی ایفاء می‌کند.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل اپل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه زدن اتک آزمایشی در کلش اف کلنز با سرباز بی نهایت از طریق ربات ایکس مود گیر یا همان Xmodgames پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعات موبایل

قیمت ال سی دی آیفون 8 Plus

تاچ ال سی دی A5

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments