آموزش ساخت ویدیو کلیپ با عکس های گوشی در اندروید

ساخت ویدیو کلیپ با عکس های گوشی

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که برنامه Google Photo ارائه می‌کند مربوط به امکان ساخت ویدیو کلیپ با عکس های گوشی می‌شود. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه ساخت ویدیو کلیپ با عکس های گوشی از طریق اپلیکیشن Google Photos بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با ساخت ویدیو کلیپ با عکس های گوشی

شما برای ساخت ویدیو کلیپ های جالب در دستگاه اندرویدی خود نیازی به نصب هیچ اپلیکیشن جانبی ندارید! چرا که برنامه Google Photo که به طور پیش فرض در اندروید نصب است، این قابلیت را ارائه می‌کند. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه ساخت ویدیو کلیپ با عکس های گوشی در اندروید با استفاده از برنامه مذکور بپردازیم.

چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

تعمیرات سامسونگ

نحوه ساخت ویدیو کلیپ با عکس های گوشی با برنامه Google Photo

به منظور ساخت ویدیو کلیپ با عکس های گوشی اندرویدی خود کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

ساخت ویدیو کلیپ با عکس های گوشی

  • برنامه Google Photo را اجرا کنید.
  • از منوی زیرین صفحه، گزینه Assistant را انتخاب کنید.
  • گزینه Movie را انتخاب کنید.

ساخت ویدیو کلیپ با عکس های گوشی

  • عکس هایی مورد نظرتان را انتخاب کنید.
  • نام ویدیو کلیپ را وارد کنید.
  • فیلتری که به نظرتان جالب است را انتخاب کنید.
  • گزینه Create را لمس کنید.

پس از طی کردن مراحل فوق کمی منتظر بمانید تا ویدیو کلیپ مد نظر ساخته شود. قابلیت ساختن ویدیو کلیپ تنها ویژگی نیست که اپلیکیشن گوگل فوتو ارائه می‌کند، بلکه با استفاده از آن قادر به ساخت انیمیشن و تصاویر کلاژ هم خواهید بود. برای آشنایی با نحوه انجام این دو کار به مطالعه مقاله آموزش ساخت انیمیشن با عکس های گوشی در اندروید از طریق برنامه Google Photo و آموزش ساخت عکس کلاژ در اندروید با برنامه Google Photo بپردازید.

بیشتر بخوانید: خدمات تعمیرات موبایل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه ساخت ویدیو کلیپ با عکس های گوشی در اندروید از طریق برنامه Google Photo پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعات موبایل

iPhone SE 2020 شیشه

تاچ ال سی دی Samsung S20

تعمیرات موبایل

Google Photos
نام Google Photos
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Google Inc

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
محمد رضا
محمد رضا
2 سال گذشته

سلام توروخدا کمکم کنید و بگید چجوری کلیپ با تم موبایل بسازم منظورم کلیپایی هست که موبایل زنگ میخوره و بعد چند لحظه قسمت سبز گوشی کشیده میشه و بعد میبینی یه آهنگ پخش میشه و اسم عشقت بالاست و متن هم دارع
امیدوارم متوجه شده باشید لطفاً کمکم کنید

shinya
shinya
3 سال گذشته

مرسی عالی بود