تعمیر یا تعویض دوربین S6 سامسونگ – G920 | موبایل کمک تعمیر یا تعویض دوربین S6 سامسونگ – G920 | موبایل کمک

تعمیر یا تعویض دوربین S6 سامسونگ – G920 | موبایل کمک

تعمیر دوربین سامسونگ گلکسی اس 6 باید به مرجع یا فردی واگذار شود که تجربه مناسبی در حوزه تعمیرات موبایل داشته باشد و بتواند این تعمیر با بهترین کیفیت ممکن انجام دهد. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر دوربین و یا به طور کلی تعمیرات سامسونگ گلکسی اس 6 را بهترین کیفیت و کمترین هزینه انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر دوربین سامسونگ S6 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

اصلی ترین عوامل خراب شدن دوربین گلکسی S6 کدامند؟

عوامل زیادی ممکن است منجر به خراب شدن یا بروز اختلال در عملکرد دوربین گوشی گلکسی اس 6 سامسونگ شوند اما در این بین برخی از این عوامل نسبت به موارد دیگر شایع تر هستند. برای مثال خرابی ناشی از آب خوردگی از اصلی ترین دلایلی است که کاربر را ملزم تعویض دوربین گوشی می‌کند. سعی کنید تا حد امکان گلکسی اس 6 خود را در معرض تماس با آب قرار ندهید، جون نفوذ قطرات آب به داخل بدنه آن می‌تواند آسیب های جدی به قطعات سخت افزاری دستگاه وارد کند و منجر به خرابی آن ها شود. وارد شدن ضربه به گوشی هم از دیگر دلایل اصلی خراب شدن دوربین گلکسی S6 است. در سمت مقابل به وجود آمدن خط و خش بر روی لنز دوربین گوشی هم می‌تواند از دیگر دلایل رایج تعمیر دوربین سامسونگ گلکسی اس 6 باشد. بنابراین مسائل متعددی می‌توانند منجر شوند که شما برای تعویض دوربین سامسونگ Galaxy S6 خود وارد عمل شوید که موارد یاد شده تنها بخشی از آن ها هستند.

چگونه از خراب شدن دوربین گلکسی اس 6 جلوگیری کنیم؟

اگر عوامل اصلی که عموما منجر به خراب شدن دوربین گوشی می‌شوند را بشناسید و تا حد ممکن آن ها را در نظر بگیرید، تا حد زیادی از خراب شدن دوربین  گلکسی S6 جلوگیری به عمل خواهید آورد. برای مثال اگر مراقب باشید که ضربه‌ای به موبایل وارد نشود یا لنز دوربین آن با اشیای تیز در تماس نباشد و یا با دست خیس از آن استفاده نکنید و از تماس آب با آن جلوگیری به عمل آورید، مطمئنا احتمال خراب شدن دوربین سامسونگ گلکسی اس 6 شما به حداقل مقدار ممکن می‌رسد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل آنلاین

هزینه تعمیر دوربین سامسونگ گلکسی اس 6 چقدر است؟

با توجه به مقدار و نوع خرابی که در دوربین گوشی ایجاد شده، هزینه تعمیر آن هم متفاوت خواهد بود. برای مثال ممکن است در اثر ضربه‌ای که به گوشی وارد شده سوکت دوربین آن شل شود و ماژول دوربین گوشی معیوب نشده باشد. طبیعتا در این شرایط هزینه تعمیر دوربین سامسونگ گلکسی اس 6 بالا نخواهد بود. اما در سمت مقابل ممکن است در برخی شرایط آب خوردگی منجر به از کار افتادن دوربین های اصلی و سلفی گوشی شود! در این شرایط باید هر دو ماژول دوربین اصلی و سلفی دستگاه تعویض شوند، بنابراین هزینه تعمیر موبایل بیشتر خواهد شد. پس هزینه تعمیر دوربین سامسونگ گلکسی اس 6 با میزان و نوع خرابی که در دوربین های گوشی به وجود آمده ارتباط مستقیم دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S6 

 

 تعویض دوربین گوشی s6 سامسونگ

تعویض یا تعمیر دوربین Galaxy S6 سامسونگ چقدر زمان می‌برد؟

مدت زمانی که برای تعویض دوربین سلفی گوشی گلکسی S6 باید صرف شود خیلی زیاد نیست و شاید در بدترین شرایط ممکن تا 60 دقیقه طول بکشد، چون دسترسی به لنز دوربین سلفی این گوشی آسان تر از دسترسی به لنز دوربین اصلی آن خواهد بود. اما در سمت مقابل تعویض و تعمیر دوربین اصلی گوشی مذکور ممکن است تا 120 دقیقه هم به طول بیانجامد. بنابراین باز هم نوع تعمیری که قرار است روی گوشی انجام گیرد در مدت زمان مورد نیاز برای انجام آن تاثیرگذار خواهد بود. اگر قرار باشد هر دو لنز دوربین اصلی و سلفی گوشی تعویض شوند، طبیعتا مدت زمان تعمیر به حداکثر مقدار ممکن خواهد رسید. اگر می‌خواهید تعمیر دوربین سامسونگ گلکسی اس 6 شما در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی سامسونگ 

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه شکسته ال سی دی گلکسی اس ۶ سامسونگ  

 

برای تعمیر دوربین سامسونگ S6 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

آیا شخصا قادر به تعمیر دوربین سامسونگ گلکسی اس 6 خواهیم بود؟

اگر به ابزارها و قطعات لازم برای تعمیر دوربین گلکسی S6 سامسونگ دسترسی داشته باشید، احتمالا می‌توانید شخصا این تعمیر را انجام دهید. مخصوصا اگر قرار باشد لنز دوربین سلفی گوشی تعویض شود، کار راحت تری پیش رویتان قرار خواهد داشت. برای شروع می‌توانید با مراجعه به فروشگاه موبایل کمک ابزارها و قطعات اورجینال مورد نیازتان را خریداری کنید. سپس از دو راهنمایی آموزش تعمیرات سامسونگ: تعویض دوربین اصلی گوشی گلکسی اس ۶و آموزش تعمیرات سامسونگ: تعویض دوربین سلفی گوشی گلکسی اس ۶به ترتیب برای تعمیر دوربین اصلی و سلفی گوشی سامسونگ Galaxy S6 کمک بگیرید.

دوربین گلکسی اس 6 را با کمترین قیمت در موبایل کمک تعمیر کنید!

با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر دوربین سامسونگ گلکسی اس 6 و همچنین تعمیرات موبایل های سامسونگ را با صرف کمترین هزینه ممکن و در عین حال بالاترین کیفیت انجام دهید. تعمیراتی که در این مرکز بر روی گوشی مشتریان انجام می‌شوند شامل گارانتی اصالت قطعه خواهند بود، بنابراین خیالتان از بابت کیفیت تعمیر صورت گرفته هم راحت باشد. برای ثبت سفارش تعمیر دوربین و به طور کلی تعمیرات سامسونگ گلکسی اس 6 خود کافیست با شماره ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

قطعات Samsung S6 

خرید قطعه موبایل

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ