تعویض گلس یا شیشه ال سی دی S6 سامسونگ | موبایل کمک تعویض گلس یا شیشه ال سی دی S6 سامسونگ | موبایل کمک

تعویض گلس یا شیشه ال سی دی S6 سامسونگ | موبایل کمک

شکستن گلس ال سی دی گوشی ها یکی از رایج ترین مشکلاتی است که در آن ها رخ می‌دهد. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعویض گلس ال سی دی گلکسی اس 6 سامسونگ را با کمترین قیمت و هزینه انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض گلس سامسونگ S6 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

منظور از تعویض گلس ال سی دی چیست؟

روی ال سی دی گوشی موبایل با لایه‌ای از شیشه پوشانده می‌شود. این لایه توسط شرکت سازنده روی ال سی دی گوشی پرس شده و در واقع عضوی از مجموعه صفحه نمایش گوشی به شمار می‌رود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گلس LCD گوشی های موبایل به مطالعه مقاله تعویض گلس ال سی دی آیفون و سامسونگبپردازید. وظیفه اصلی گلس ال سی دی گوشی های موبایل آن است که از برخورد ال سی دی با اشیای خارجی و خراب شدن آن جلوگیری به عمل آورد. در برخی شرایط در اثر ضربه یا فشاری که روی ال سی دی گوشی وارد می‌شود، گلس روی آن می‌شکند اما ال سی دی و تاچ موبایل عملکرد درست و بدون مشکلی خواهند داشت. در اینگونه شرایط ضربه وارد شده به تاچ و ال سی دی صدمه نزده و فقط گلس روی ال سی دی را شکسته است که با تعویض گلس گلکسی اس 6 بدون تعویض تاچ ال سی دی آن می‌توان مشکل را رفع کرد. با سرویس موبایل کمک می‌توانید صفر تا صد تعویض گلس ال سی دی آیفون و سامسونگ را با کمترین قیمت و هزینه ممکن انجام دهید.

بیشتر بخوانید:  تعویض گلس ال سی دی گوشی سامسونگ

هزینه تعویض گلس ال سی دی گلکسی اس 6 سامسونگ

اگر در اثر ضربه‌ای که به گوشی سامسونگ گلکسی اس 6 شما وارد شده فقط گلس روی آن شکسته و تاچ و ال سی دی گوشی بدون مشکل کار می‌کنند فرد خوش شانسی هستید! در اینگونه موارد می‌توان با تعویض گلس LCD مشکل را برطرف ساخت که در مقایسه با تعویض کل صفحه نمایش گلکسی اس 6 به مراتب هزینه ناچیزی دارد. در این حالت شاید شما یک سوم و یا کمتر از هزینه تعویض کل تاچ و ال سی دی دستگاه را پرداخت کنید. بنابراین اگر نیاز به تعویض گلس ال سی دی گلکسی اس 6 سامسونگ داشتید، نگران هزینه آن نباشید. فراموش نکنید که با سرویس تعمیر موبایل کمک می‌توانید تعویض گلس ال سی دی هر گوشی را با کمترین هزینه و قیمت ممکن انجام دهید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ 

 

تعویض گلس s6 سامسونگ

 

تعویض گلس ال سی دی سامسونگ Galaxy S6 چقدر زمان می‌برد؟

برخلاف تصور خیلی از افراد تعویض گلس گوشی های موبایل نیاز به دقت و همچنین زمان نسبتا زیادی دارد. برای انجام این تعمیر باید از دستگاه های خاصی استفاده شود که هر یک برای تکمیل مراحل کار نیاز به مدت زمان مشخصی دارند. بنابراین به طور کلی برای تعویض گلس ال سی دی گلکسی اس 6 سامسونگ حدودا باید 1 الی 2 روز صبر کنید. به هیچ عنوان برای انجام این پروسه عجله نداشته باشید. اگر در حین جداسازی گلس شکسته گوشی دقت لازم صورت نگیرد و به ال سی دی دستگاه آسیب وارد شود، دیگر با تعویض گلس مشکل حل نخواهد شد و شما ملزم به تعویض گل تاچ ال سی دی گوشی می‌شوید. با این حال اگر می‌خواهید در کوتاه ترین زمان ممکن تعویض گلس ال سی دی گلکسی S6 را انجام دهید، می‌توانید از سرویس موبایل کمک استفاده کنید.

 

برای تعویض گلس سامسونگ S6 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

آیا شخصا قادر به تعویض گلس LCD سامسونگ گلکسی S6 هستیم؟

همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم به منظور تعویض گلس ال سی دی گوشی باید از دستگاه های خاصی استفاده شود که حتی 90 درصد تعمیرکاران موبایل به آن ها دسترسی ندارند. بنابراین طبیعی است که شما شخصا به هیچ عنوان قادر به تعویض گلس ال سی دی گلکسی اس 6 سامسونگ نباشید. موبایل کمک یکی از اولین مراجعی است که امکان تعویض گلس انواع گوشی های مختلف از قبیل سامسونگ گلکسی اس 6 را با نازلترین قیمت ممکن ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید: تعمیر باتری سامسونگ گلکسی S6 

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S6  

آیا تعویض گلس ال سی دی بعدا مشکل ساز می‌شود؟

خیلی از تعمیرکاران موبایل ممکن است مدعی شوند که تعویض گلس ال سی دی اقدام درستی نیست و در دراز مدت منجر به افت کیفیت عملکرد ال سی دی گوشی می‌شود! اما باید بدانید که این ادعا عملا به هیچ عنوان صحیح نیست! احتمالا تعمیرکارانی که این حرف را می‌زنند به ابزارهای لازم برای تعویض گلس گوشی دسترسی ندارند و قصد ترغیب شما برای تعویض کل صفحه نمایش را خواهند داشت. زمانی که شما به جای تعویض کل ال سی دی، فقط گلس روی آن را تعویض می‌کنید نتیجه کار از تعویض کل ال سی دی بهتر خواهد بود چون هنوز همان تاچ ال سی دی فابریک گوشی شما روی دستگاه نصب است و فقط گلس روی آن تعویض شده که در دراز مدت هم هیچ مشکلی برای آن به وجود نمی‌آید. پس گول ادعای تعمیرکاران موبایل کم تجربه و ناآگاه را نخورید.

بیشتر بخوانید: هزینه تعمیرات موبایل

گلس سامسونگ گلکسی S6 را با کمترین قیمت در موبایل کمک تعویض کنید!

اگر می‌خواهید تعویض گلس ال سی دی و تعمیرات گلکسی اس 6 سامسونگ شما با بهترین کیفیت و کمترین هزینه انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید. موبایل کمک یکی از اولین شرکت هایی است که امکان تعویض گلس ال سی دی گوشی های موبایل را با ضمانت فراهم می‌کند. در نظر داشته باشید که تعویض گلس LCD گوشی فقط در شرایطی قابل انجام خواهد بود که تاچ و ال سی دی دستگاه سالم باشند. به منظور ثبت سفارش تعویض گلس LCD گلکسی S6 سامسونگ کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه درخواست تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قطعات اس 6

گلس S6

شیشه ال سی دی S6

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ