آموزش حذف کامنت و ریپورت کامنت‌گذار در نسخه اندرویدی اینستاگرام

instagram delete comments حذف کامنت اینستاگرام

اپلیکیشن اینستاگرام این قابلیت را ارائه می‌کند تا کاربر در پست‌های ارسالی خود کامنت‌های موجود را مدیریت نماید. در این مقاله قصد داریم که به آموزش حذف کامنت و ریپورت کامنت‌گذار در نسخه اندرویدی برنامه اینستاگرام بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

برنامه اینستاگرام هم اکنون یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های مرتبط با شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود. تعداد کاربران اینستاگرام روز به روز در حال افزایش هستند و این برنامه در کشور ما هم به شدت علاقمندان زیادی دارد. گزینه‌ها و قابلیت‌های مدیریت برنامه اینستاگرام هم به مراتب زیاد هستند و توجه به این موضوع در اپلیکیشن مورد نظر از جمله نقاط قوت آن به شمار می‌رود. همانطور که می‌دانید پس از اشتراک‌گذاری پست در اینستاگرام، سایر افراد و دوستان شما می‌توانند در زیر آن نظر یا اصطلاحا کامنت خود را ثبت کنند. حال اگر فردی کامنتی با مضمون ناخوشایند ثبت کرد چطور می‌توانید با وی مقابله کنید؟ آیا امکان حذف کامنت و ریپورت کامنت گذار در این شرایط وجود دارد؟
خوشبختانه برنامه اینستاگرام این قابلیت را فراهم کرده و هر کاربر می‌تواند کامنت‌های سایر افراد را در زیر پست‌هایش مدیریت کند. این موضوع بدان معناست که شما می‌توانید کامنت‌های ناخوشایند را حذف کرده و حتی فرد کامنت گذار را ریپورت نمایید. با افزایش تعداد ریپورت‌ها پروفایل یا اکانت آن فرد بلاک یا مسدود می‌شود. اما چگونه در نسخه اندرویدی اپلیکیشن اینستاگرام به حذف کامنت و ریپورت کامنت گذار بپردازیم؟ در ادامه شیوه انجام این عمل به شما عزیزان آموزش داده می‌شود. چنانچه در مورد هر یک از بخش‌های شرح داده شده سوالی داشتید، می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

آموزش حذف کامنت و ریپورت کامنت‌گذار در نسخه اندرویدی اینستاگرام

حذف کامنت و ریپورت کامنت گذار در برنامه اینستاگرام به سادگی انجام می‌شود. بدین منظور کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

instagram delete comments حذف کامنت اینستاگرام

تصور کنید که پست فوق پستی است که اشتراک‌گذاری کرده‌اید و حال توسط کاربری یک کامنت ناشایست در زیر آن ثبت شده است. ابتدا آیکون کامنت موجود در زیر عکس اشتراک‌گذاری شده را لمس کنید تا بخش نظرات یا کامنت‌ها نمایان شود.

instagram delete comments حذف کامنت اینستاگرام

حال انگشت خود را بر روی کامنتی قرار دهید که قصد حذف یا ریپورت آن را دارید. با نگه داشتن انگشت بر روی کامنت مد نظر شاهد انتخاب آن خواهید بود و گزینه‌هایی هم در بخش فوقانی صفحه نمایان می‌شود. در این مرحله اگر آیکون یا گزینه سطل آشغال را انتخاب کنید، کامنت مد نظرتان حذف خواهد شد. دقت داشته باشید که می‌توانید به طور همزمان چند کامنت را انتخاب کرده و حذف کنید. بدین منظور پس از انتخاب کامنت اول باید کامنت‌های بعدی را هم با یک لمس ساده انتخاب کنید. در بخش فوقانی نمایشگر و در کنار گزینه Selected تعداد کامنت‌های انتخاب شده نمایش داده می‌شوند. نهایتاً با انتخاب آیکون سطل آشغال تمام کامنت‌های انتخابی شما حذف خواهند شد.

instagram delete comments حذف کامنت اینستاگرام

اما اگر قصد دارید که فرد کامنت گذار را ریپورت کنید، سریعاً کامنت وی را حذف نکنید. بدین منظور پس از انتخاب کامنت وی از آیکون‌های موجود آیکون وسطی را انتخاب کنید که حاوی یک دایره و علامت تعجب در درون خود است. با انتخاب این گزینه پنجره پاپ‌آپی مشابه با تصویر فوق نمایان می‌شود.
این صفحه حاوی دو گزینه است. اگر فرد کامنت گذار در پست شما اسپم کرده و یا پروفایل وی جعلی (اصطلاحا فیک) است، گزینه Spam or Scam را انتخاب کنید. اگر وی کامنتی با مضمون غیراخلاقی و توهین آمیز ثبت کرده، گزینه Abusive Content را انتخاب کنید. با انجام این عمل کامنت گذار انتخاب شده ریپورت می‌شود. چنانچه در مورد هر یک از بخش‌های شرح داده شده سوالی داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

تعمیرات موبایل

منبع cnet

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
Lena
Lena
5 سال گذشته

ببخشید من یک سوال داشتم لطفا جواب بدید میخواستم بدونم اگر کامنتی را در پیج کس دیگری ریپورت اسپم کنیم او متوجه میشود که توسط چه کسی ریپورت شده ؟؟ جواب بدید لطفا