انتقال تاریخچه مکالمات در واتساپ

پیام‌رسان واتساپ در عین حال که محبوبیت زیادی دارد، به‌خاطر محدودیت‌هایش دل خیلی‌ها را خون کرده است! یکی از این محدودیت‌ها، تاریخچه چت در واتساپ است. این اپلیکیشن تنها اجازه ذخیره‌سازی تاریخچه پیام‌ها را برای شماره تلفن دارد و خبری از پشتیبانی این ویژگی برای یک حساب کاربری خاص نیست. یعنی اگر شماره تلفن خودتان را تغییر دهید به هیچکدام از پیام‌هایی که به دوستانتان دادید دسترسی ندارید. اما فیسبوک اخیرا اعلام کرده که قرار است این مشکل حل شود و زندگی شما بعد از تغییر شماره تلفن، تغییر خاصی نداشته باشد!

تیم توسعه‌دهندگان واتساپ به زودی امکان انتقال تاریخچه چت از یک شماره به شماره دیگر را فراهم می‌کند. این ویژگی کاربردی برای آنهایی که دو شماره تلفن و گوشی دارند یا آنهایی که می‌خواهند شماره خودشان را تغییر دهند بسیار کارساز است. مورد دیگری که در حال توسعه است امکان انتقال سابقه چت‌ها از سیستم‌عامل اندروید به iOS و بالعکس است؛ در حال حاضر این امکان نیز در اپلکیشن واتساپ وجود ندارد و عملی شدن آن می‌تواند حرکت مثبت و رو به جلویی از سوی فیسبوک در جهت آزادی عمل بیشتر کاربران باشد.

زمان انتشار این بروزرسانی هنوز مشخص نیست. همچنین همزمانی این دو بروزرسانی نیز تایید نشده است و ممکن است این دو ویژگی در فواصل زمانی مختلف عرضه شوند. اما با توجه به اسکرین‌شات‌هایی که از این برنامه به بیرون درز کرده می‌توان حدس زد که این بروزرسانی در آینده نزدیک خواهد بود.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments