تعمیر یا تعویض اثر انگشت J2 2017 سامسونگ – J200 | موبایل کمک تعمیر یا تعویض اثر انگشت J2 2017 سامسونگ – J200 | موبایل کمک

تعمیر یا تعویض اثر انگشت J2 2017 سامسونگ – J200 | موبایل کمک

اگر دکمه هوم گوشی گلکسی جی 2 مدل 2017 سامسونگ (Samsung Galaxy J2 2017) شما دچار مشکل شده نگران نباشید. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر دکمه هوم گلکسی جی 2 مدل 2017 را بهتر از نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل سامسونگ انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض دکمه هوم سامسونگ J2 2017 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

دلایل خراب شدن دکمه هوم گلکسی J2 2017 کدامند؟

دلایل و عوامل متعددی می‌توانند منجر به خراب شدن دکمه هوم گوشی های موبایل از جمله گلکسی جی 2 مدل 2017 شوند، اما در این بین آب خوردگی و نفوذ آب به داخل بدنه گوشی از مجاری کنار دکمه هوم یکی از اصلی ترین عوامل تاثیرگذار در این حوزه است. اگر به خاطر داشته باشید پیش از این در مقاله تعمیر گلکسی J2 2017 آب خورده با کمترین هزینه در موبایل کمک به طور دقیق و جامع در رابطه با تعمیرات گوشی گلکسی J2 2017 آب خورده صحبت کرده بودیم که مطالعه آن مقاله خالی از لطف نخواهد بود. بنابراین استفاده از گوشی با دست خیس می‌تواند یکی از اصلی ترین عوامل خراب شدن دکمه هوم Galaxy J2 2017 باشد.

عوامل دیگری همچون وارد شدن ضربه و فشار به موبایل یا استفاده نادرست از دستگاه و فشار دادن بیش از اندازه دکمه هوم هم می‌توانند منجر به خراب شدن این قطعه شوند. در برخی شرایط هم دیده شده دکمه هوم گلکسی جی 2 مدل 2017 سامسونگ خود به خود و به مرور زمان دچار مشکل می‌شود! بنابراین دلایل و عوامل مختلفی می‌توانند منجر به خراب شدن دکمه هوم سامسونگ Galaxy J2 2017 شوند.

بیشتر بخوانید: تعمیر سامسونگ

روش های تعمیر دکمه هوم گلکسی جی 2 مدل 2017

در 90 درصد مواقع خرابی دکمه هوم گوشی گلکسی J2 2017 فقط با تعویض این قطعه رفع می‌شود اما در مواقع و شرایط خاصی هم دیده شده که شل بودن سوکت کانکتور این قطعه و سایر موارد قابل تعمیر این چنینی منجر به بروز اختلال در عملکرد دکمه مذکور شده‌اند. بنابراین برای تعمیر دکمه هوم گلکسی جی 2 مدل 2017 دو روش اصلی وجود دارد که با توجه به شرایطی قابل استفاده هستند. روش اول مربوط به تعویض کامل فلت دکمه هوم می‌شود و روش دوم که فقط در برخی شرایط قابل استفاده است مربوط به تعمیر این قطعه و بخش های معیوب آن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعمیر سامسونگ گلکسی J2 2017 

هزینه تعمیر دکمه هوم گلکسی جی 2 مدل 2017

خوشبختانه تعمیر دکمه هوم گلکسی جی 2 مدل 2017 در مقایسه با تعمیرات اصلی این گوشی مثل تعویض مادربرد یا تعویض تاچ ال سی دی هزینه کمتری دارد، اما با این حال از تعمیرات با هزینه متوسط گوشی محسوب می‌شود. البته بدون تردید هزینه تعمیر دکمه هوم گوشی مثل Galaxy J2 2017 در مقایسه با هزینه تعمیر قطعه مشابه در گوشی های جدیدتری همچون گلکسی S8 و غیره به مراتب کمتر است. پس ظاهرا لزومی ندارد که خیلی به فکر هزینه تعمیر دکمه هوم گوشی گلکسی J2 2017 باشید. اگر می‌خواهید با کمترین قیمت ممکن تعمیر دکمه هوم گوشی سامسونگ Galaxy J2 2017 انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس و خدمات موبایل کمک استفاده کنید.

 

تعمیر دکمه هوم سامسونگ جی 2 مدل 2017

تعمیر دکمه هوم Galaxy J2 2017 چقدر زمان می‌برد؟

از آنجایی که در 90 درصد مواقع تعمیر دکمه هوم گوشی گلکسی J2 2017 با تعویض این قطعه همراه است، بنابراین این تعمیر خیلی طول نمی‌کشد. شاید اصلی ترین بخش انجام این تعمیر مربوط به باز کردن قاب گوشی باشد. پس از باز کردن قاب گوشی خیلی راحت می‌توان به دکمه هوم آن دسترسی پیدا کرد و با جداسازی کانکتور این قطعه از روی برد نسبت به تعویض آن وارد عمل شد. بنابراین برای تعمیر دکمه هوم گلکسی جی 2 مدل 2017  سامسونگ نیازی به صرف زمان طولانی وجود ندارد. کارشناسان موبایل کمک عموما این تعمیر را در کمتر از 1 ساعت انجام می‌دهند. بنابراین اگر می‌خواهید تعمیر دکمه هوم گلکسی جی 2 مدل 2017  شما در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس و خدمات مرکز موبایل کمک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی سامسونگ 

تعمیر دکمه هوم گوشی در نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل سامسونگ

برای تعمیر دکمه هوم گلکسی J2 2017 می‌توانید به نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل سامسونگ هم مراجعه کنید، اما این نمایندگی ها از چند نظر انتخاب مناسبی نیستند! اولین دلیل این است که عموما انجام تعمیراتی همچون تعمیر دکمه هوم گلکسی جی 2 مدل 2017 در نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل سامسونگ بیشتر از حد مورد نیاز طول می‌کشد! برای مثال ممکن است نمایندگی بنا به دلایل مختلف تعمیری که ظرف 2 ساعت قابل انجام است را تا چند روز طول دهد. دومین مسئله مربوط به نداشتن قطعات گوشی های قدیمی تر و به ویژه پایین رده می‌شود. در اغلب نمایندگی های تعمیرات موبایل سامسونگ نمی‌توانید قطعات گوشی های قدیمی را پیدا کنید و این امر منجر به سردرگمی شما خواهد شد و طبیعتا زمان تعمیر دستگاه را تا چند روز افزایش می‌دهد. مسئله آخر هم مربوط به کیفیت تعمیر می‌شود. طبق بررسی های صورت گرفته رضایت مشتریان از سرویس تعمیراتی که در نمایندگی های سامسونگ ارائه می‌شود چندان بالا نیست، اما در سمت مقابل رضایت مشتریان در مرکز موبایل کمک به چیزی بالغ بر 95 درصد می‌رسد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات مادربرد گلکسی جی ۲ مدل ۲۰۱۷ 

 

برای تعویض دکمه هوم سامسونگ J2 2017 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

بنابراین اگر گوشی گلکسی جی 2 مدل 2017 شما از گارانتی بهره‌مند نیست و نمی‌توانید تحت ضوابط گارانتی آن را تعمیر کنید، توصیه می‌کنیم به نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل سامسونگ مراجعه نکنید و از سرویس مراکز تعمیر قابل اعتماد دیگر بهره بگیرید. اما اگر گوشی شما از گارانتی بهره‌مند بوده و مطمئن هستید تحت ضوابط گارانتی می‌توانید دکمه هوم آن را تعویض کنید، حتما به نمایندگی های رسمی سامسونگ مراجعه کنید چون در این شرایط باید تعمیر گوشی رایگان انجام شود که طبیعتا چند روز بیشتر طول کشیدن آن ارزش صرف نکردن هزینه برای تعمیر دکمه هوم گلکسی جی 2 مدل 2017 را دارد.

دکمه هوم گلکسی J2 2017 را با موبایل کمک تعمیر کنید!

یکی از بهترین روش هایی که با استفاده از آن قادر به تعمیر دکمه هوم گلکسی جی 2 مدل 2017 هستید، مربوط به بکارگیری سرویس موبایل کمک می‌شود. کارشناسان مرکز موبایل کمک با بهره‎گیری از جدیدترین ابزارها و روش های تعمیر موبایل، تعمیر دکمه هوم و کلا تعمیرات گوشی گلکسی J2 2017 شما را بر عهده می گیرند و گوشی را در کوتاه ترین زمان ممکن و با گارانتی اصالت قطعه به شما تحویل می‌دهند. بنابراین وقتی از خدمات موبایل کمک استفاده می‌کنید به منظور ثبت سفارش تعمیر دکمه هوم گلکسی جی 2 مدل 2017 در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.  خیالتان از بابت سرعت عمل و همچنین کیفیت تعمیر صورت گرفته راحت خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

خرید قطعات موبایل

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ