تعمیر برد J2 2017 سامسونگ – J200 | موبایل کمک تعمیر برد J2 2017 سامسونگ – J200 | موبایل کمک

تعمیر برد J2 2017 سامسونگ – J200 | موبایل کمک

اگر بنا به هر دلیل مادربرد گوشی گلکسی جی 2 مدل 2017 سامسونگ (Samsung Galaxy J2 2017) شما خراب شده و نیاز به تعمیر دارد نگران نباشید! با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیرات مادربرد گلکسی جی 2 مدل 2017 را بهتر از نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر برد سامسونگ J2 2017 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

اصلی ترین دلایل خراب شدن برد Galaxy J2 2017 چیست؟

مادربرد گوشی سامسونگ گلکسی جی 2 مدل 2017 هم مثل دیگر گوشی های موبایل می‌تواند بنا به دلایل مختلفی خراب شود اما دو دلیل از اصلی ترین دلایل و عواملی هستند که می‌توانند در خرابی این قطعه نقش داشته باشند! اولین عامل آب خوردگی است! آب دشمن قطعات الکترونیکی بوده و اگر با این قطعات در تماس مستقیم قرار گیرد منجر به ایجاد اتصال کوتاه و اختلال در عملکردشان می‌شود. متاسفانه چون گلکسی J2 2017 یک گوشی رده پایین است از طراحی نسبتا ساده‌ای هم بهره می‌برد و بدنه آن ضد آب نیست، بنابراین در خیلی از مواقع دیده شده که نفوذ آب به داخلی این گوشی منجر به خراب شدن مادربرد آن می‌شود. نفوذ آب به داخل قاب این موبایل می‌تواند با افتادن دستگاه در آب یا حتی استفاده از آن با دست خیس رخ دهد!

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی

از سمت دیگر وارد شدن ضربه و فشار به گوشی هم می‌تواند به قطعات روی مادربرد و خود برد اصلی دستگاه آسیب برساند. برای مثال اگر گوشی گلکسی جی 2 مدل 2017 از دست شما بیفتد و به زمین برخورد کند، ممکن است سوکت ها یا بدتر از آن چیپ های روی مادربرد آسیب ببینند یا حتی خود مدارهای برد دچار آسیب شوند و بدین ترتیب در عملکرد آن اختلال به وجود آید. پس ضربه و آب خوردگی اصلی ترین عواملی هستند که در خراب شدن مادربرد گوشی Galaxy J2 2017 موثر خواهند بود. البته در برخی شرایط و حالت های خاص هم دیده شده که بروز اختلال در عملکرد برد و دیگر قطعات گوشی های موبایل ناشی از مسائلی بوده که کاربر عملا نقش مستقیمی در آن ها نداشته و به نوعی خرابی مورد نظر خود به خود به وجود آمده است.

تفاوت تعویض و تعمیرات مادربرد گلکسی جی 2 مدل 2017 چیست؟

دقت داشته باشید که تعویض مادربرد با تعمیر این قطعه تفاوت دارد. زمانی که قرار است تعویض برد انجام شود، پروسه تعمیر ساده تر بوده و به زمان و تخصص کمتری نیاز دارد. در اینگونه مواقع گوشی باز شده و برد معیوب آن خارج و یک برد جدید با تمام قطعات جدیدی که روی آن نصب است در دستگاه مورد نصب واقع می‌شود. در این روش به دلیل اینکه کل پکیج مادربرد گوشی تعویض می‌شوند، هزینه تعمیر گوشی به مراتب زیاد خواهد شد. اما زمانی که از تعمیرات مادربرد گلکسی جی 2 مدل 2017 صحبت می‌کنیم، دیگر برد گوشی تعویض نخواهد شد! در این روش مادربرد از گوشی جدا شده و قطعات و مدارهای مختلف روی آن مورد بررسی قرار می‌گیرند و بخش های معیوب شناسایی می‌شوند. سپس تعمیرکار با تکنیک های خاص قطعات معیوب روی مادربرد را تعویض می‌کند و مشکل آن را برطرف می‌سازد. به این روش تعمیرات مادربرد گلکسی جی 2 مدل 2017 گفته می‌شود که نسبت به تعویض برد هزینه کمتری دارد اما نیاز به تخصص بالا، دقت زیاد و صرف زمان خواهد داشت. بنابراین تعویض برد با تعمیرات مادربرد گلکسی جی 2 مدل 2017 تفاوت دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیر سامسونگ گلکسی J2 2017  

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی سامسونگ 

هزینه تعویض و تعمیر برد گلکسی J2 مدل 2017 چقدر است؟

اگر قرار باشد مادربرد گوشی گلکسی J2 2017 تعویض شود، هزینه تعویض آن زیاد خواهد بود. البته شاید هزینه تعویض برد این گوشی در مقایسه با هزینه تعویض برد سایر گوشی های موبایل ناچیز باشد اما به هر حال در مقایسه با سایر تعمیراتی که روی این گوشی انجام می‌شود هزینه بالایی دارد. در این روش کل مادربرد و قطعات روی آن تعویض خواهند شد، پس طبیعی است که هزینه زیادی صرف خرید برد اورجینال و جدید گوشی شود. اما هزینه تعمیرات مادربرد گلکسی جی 2 مدل 2017 زیاد نیست! چون در این روش تعمیرکار فقط قطعات معیوب روی مادربرد را شناسایی و تعویض می‌کند و شما هم فقط هزینه تعویض قطعات معیوب را پرداخت خواهید کرد. اگر می‌خواهید با کمترین هزینه ممکن تعمیر برد گلکسی J2 2017 را انجام دهید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

 

تعمیرات برد سامسونگ جی 2 مدل 2017

تعمیر برد Galaxy J2 2017 چقدر زمان می‌برد؟

اگر قرار باشد با تعویض مادربرد مشکل گوشی برطرف شود، انجام این تعمیر خیلی زمانگیر نیست و شاید نهایتا 2 ساعت زمان لازم داشته باشد. در این روش گوشی باز شده و برد معیوب از آن خارج و مادربرد جدید و اورجینال جایگزین آن می‌شود. اما اگر قرار باشد برد گوشی تعمیر گردد، نمی‌توان مدت زمان کوتاهی را برای انجام آن در نظر گرفت! عموما تعمیرات مادربرد گلکسی جی 2 مدل 2017 چیزی در حدود 1 الی 2 روز طول می‌کشد، چون در این روش تعمیر باید سه مرحله اصلی توسط تعمیرکار طی شوند. در مرحله نخست وی باید قطعات معیوب روی برد را شناسایی کند. در مرحله دوم این قطعات باید از روی برد جدا شده و با قطعات سالم جایگزین شوند. در مرحله آخر هم گوشی باید مورد تست و ارزیابی قرار گیرد. بنابراین تعمیر برد گلکسی J2 2017 در مقایسه با تعویض برد این گوشی نیاز به زمان بیشتری دارد. اگر می‌خواهید تعمیرات مادربرد گلکسی جی 2 مدل 2017 خود را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: تعمیر تاچ ال سی دی گلکسی J2 2017  

 

برای تعمیر برد سامسونگ J2 2017 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعمیر برد در نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ

توصیه می‌کنیم برای انجام تعمیرات مادربرد گلکسی جی 2 مدل 2017 به نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل سامسونگ مراجعه نکنید چون عموما انجام تعمیرات این چنینی در نمایندگی های سامسونگ با کیفیت مناسبی صورت نگرفته و از سوی دیگر بیش از اندازه طول می‌کشند! در نظر داشته باشید که در 80 درصد مواقع بروز اختلال و مشکل در مادربرد گوشی و قطعات آن ناشی از آب خوردگی یا ضربه است و این امر سبب می‌شود نتوانید از ضوابط گارانتی برای تعمیر رایج دستگاه استفاده کنید. پس هیچ دلیلی برای مراجعه به نمایندگی های سامسونگ و تعمیر مادربرد در این نمایندگی ها وجود ندارد.

موبایل کمک و تعمیرات مادربرد گلکسی جی 2 مدل 2017

اگر می‌خواهید تعمیر برد و کلیه تعمیرات گلکسی جی 2 مدل 2017 شما با بهترین کیفیت ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس و خدمات موبایل کمک استفاده به عمل آورید. کارشناسان تعمیر موبایل کمک افراد با تجربه و خبره‌ای هستند که به بهترین شکل ممکن می‌توانند تعمیرات مادربرد گلکسی جی 2 مدل 2017 را برایتان انجام دهند.  ضمنا با استفاده از خدمات موبایل کمک می‌توانید تعمیر گوشی موبایل خود را با صرف کمترین هزینه ممکن انجام دهید. به منظور ثبت سفارش تعمیرات مادربرد گلکسی جی 2 مدل 2017 خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید گوشی می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ