تعمیر گلکسی J2 2017 آب خورده | موبایل کمک تعمیر گلکسی J2 2017 آب خورده | موبایل کمک

تعمیر گلکسی J2 2017 آب خورده | موبایل کمک

آب خوردگی یکی از رایج ترین دلایلی است که می‌تواند منجر به خراب شدن گوشی های موبایل از جمله گوشی سامسونگ گلکسی J2 2017 شود. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر گلکسی J2 2017 آب خورده را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر سامسونگ J2 2017 آب خورده کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

چرا گوشی های موبایل در برابر آب حساس هستند؟

گوشی های موبایل از قطعات الکترونیکی تشکیل می‌شوند که این قطعات برای تعامل با یکدیگر به وسیله مدارهای الکترونیکی یا سیم های ارتباطی به هم متصل هستند. آب رسانای الکترونیکی است و می‌تواند منجر به اکسیداسیون هم شود. بنابراین زمانی که آب با قطعات و مدارهای الکترونیکی گوشی های موبایل در تماس قرار گیرد، منجر به ایجاد اتصال کوتاه و اختلال در عملکرد این بخش ها می‌شود و این امر به قطعات گوشی آسیب می‌رساند و می‌تواند منجر به سوختن آن ها شود. تنها گوشی های موبایل نیستند که در برابر آب خوردگی و تماس با این مایع حساس هستند، بلکه اگر دقت کنید متوجه می‌شوید که تمام دستگاه های الکترونیکی دیگر مثل لپ تاپ، کامپیوتر و غیره هم در برابر آب خوردگی حساس بوده و عکس‌العملی مشابه را از خود نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آنلاین موبایل

چگونه از خراب شدن گوشی در اثر آب خوردگی جلوگیری کنیم؟

روش های جلوگیری از خراب شدن گوشی های موبایل در اثر آب خوردگی را باید در دو حالت مختلف مورد بررسی قرار داد. حالت اول مربوط به زمانی می‌شود که گوشی با آب در تماس قرار نگرفته که در این حالت باید روش های پیشگیری شرح داده شوند اما حالت دوم مربوط به زمانی می‌شود که موبایل با آب در تماس قرار گرفته و احتمال خراب شدن آن وجود دارد. در هر یک از این دو شرایط روش های خاصی وجود دارند که با پیروی از آن ها می‌توانید تا حد زیادی از خراب شدن گوشی در اثر آب خوردگی جلوگیری کنید. در ادامه بیشتر در مورد این دو حالت صحبت می‌کنیم:

  • جلوگیری از خراب شدن گوشی قبل از تماس با آب: همیشه پیشگیری بهتر از درمان است، بنابراین سعی کنید تا حد ممکن به توصیه هایی که برای جلوگیری از بروز خرابی ناشی از آب خوردگی در گوشی های موبایل ارائه می‌شود توجه کنید. یکی از این موارد مربوط به عدم استفاده از گوشی با دست خیس است! به هیچ وجه با دست خیس از گوشی استفاده نکنید چون حتی رطوبت دست شما هم می‌تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه آسیب بزند. همیشه پیش از قرار دادن گوشی در مکانی خاص، آن مکان را بررسی کنید که خیس یا نمناک نباشد. به هیچ عنوان گوشی را به مکان هایی همچون استخر، حمام و غیره نبرید.
  • جلوگیری از خراب شدن گوشی بعد از تماس با آب: اما اگر بنا به هر دلیل گوشی با آب در تماس قرار گرفت چه کنیم؟ برای مثال اگر گوشی به دلیل سهل انگاری از دست ما افتاد و در آب غوطه‌ور شد، آیا راهی برای نجات آن وجود دارد؟ در اینگونه شرایط روش قطعی برای نجات دادن تضمینی گوشی وجود ندارد و ممکن است گوشی شما خراب شود، اما با در نظر گرفتن و انجام اقدامات خاصی می‌توانید شانس نجات گوشی خود را چند برابر کنید. برای آشنایی دقیق با این موارد و اقداماتی که باید انجام شوند توصیه می‌کنیم مقاله تعمیر گوشی موبایل آب خورده در چهار مرحله ساده را مطالعه نمایید.

اما اگر کار از کار گذشته باشد و گوشی شما در اثر آب خوردگی خاموش شده یا دچار اختلال شود، باید به فکر تعمیر موبایل باشید. متاسفانه گوشی های رده پایین و میان رده به دلیل طراحی ساده تر و عدم پشتیبانی از استانداردهای ضد آب بیشتر از گوشی های رده بالا در برابر آب خوردگی حساس هستند و گوشی گلکسی J2 2017 سامسونگ هم از همین دسته گوشی های موبایل است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی سامسونگ  

 

تعمیر گوشی J2 2017 آب خورده

تعمیر گلکسی J2 2017 آب خورده چقدر هزینه خواهد داشت؟

در مورد هزینه تعمیر گلکسی J2 2017 آب خورده و دیگر گوشی ها نمی‌توان تا قبل از باز کردن دستگاه و بررسی دقیق آن اظهار نظر کرد. برای اینکه هزینه تعمیر گلکسی J2 2017 آب خورده مشخص شود باید ابتدا گوشی توسط تعمیرکاری مجرب باز شده و سپس تک تک قطعات سخت افزاری آن مورد ارزیابی قرار گیرند. بدین ترتیب قطعات معیوبی که باید تعویض شوند مشخص خواهند شد. طبیعتا هرچقدر تعداد قطعات معیوب گوشی بیشتر باشد یا قطعات اصلی تر و گران قیمت تری در آن نیازمند تعویض شده باشند، هزینه تعمیر گلکسی J2 2017 آب خورده هم افزایش می‌یابد. بنابراین در رابطه با هزینه تعمیر گوشی هایی که در اثر آب خوردگی دچار مشکل شده‌اند نمی‌توان تا قبل از بررسی دقیق اظهار نظر کرد. اگر می‌خواهید تعمیر گلکسی J2 2017 آب خورده شما با کمترین هزینه و قیمت انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: تعمیر سامسونگ گلکسی J2 2017  

 

برای تعمیر سامسونگ J2 2017 آب خورده کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

چرا نباید برای تعمیر گلکسی جی 2 مدل 2017 آب خورده به هر تعمیرکاری اعتماد کرد!

به هیچ عنوان نباید برای تعمیر گلکسی J2 2017 آب خورده به هر تعمیرکاری اعتماد کنید، چون عموما برای تعمیرات موبایل هایی که در اثر آب خوردگی دچار مشکل می‌شوند لازم خواهد بود که برخی از قطعات سخت افزاری روی مادربرد تعویض گردند که تعویض این قطعات فقط با تسلط کامل بر تکنیک های تعمیر مدارهای الکترونیکی و لحیم کاری میکرو قابل انجام است که متاسفانه 90 درصد تعمیرکاران موبایل بازار آزاد با این تکنیک ها آشنا نیستند. پس همیشه برای تعمیر گوشی های آب خورده خود باید به مرجعی قابل اعتماد مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر دکمه اثر انگشت گلکسی جی ۲ مدل ۲۰۱۷ 

تعمیر گلکسی J2 2017 آب خورده را به موبایل کمک بسپارید!

اگر می‌خواهید شانس تعمیر شدن گوشی گه در اثر آب خوردگی دچار مشکل شده به حداکثر مقدار ممکن برسد، توصیه می‌کنیم از سرویس و خدمات موبایل کمک استفاده کنید. کارشناسان این مرکز به طور تخصصی گوشی های آب خورده مشتریان را با دستگاه ها و شیوه های مدرن مورد ارزیابی قرار می‌دهند و قطعات معیوب آن ها را تعویض خواهند کرد. بنابراین با موبایل کمک می‌توانید تعمیر گلکسی J2 2017 آب خورده را با بهترین کیفیت ممکن انجام دهید. به منظور ثبت سفارش تعمیر گلکسی J2 2017 آب خورده در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی 

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ