آموزش حذف تمام مخاطبین تلگرام با یک حرکت ساده!

آموزش حذف تمام مخاطبین تلگرام با یک حرکت ساده!

شاید برای شما هم این اتفاق رخ داده باشد که تمایل داشته باشید تمام مخاطبین تلگرام خود را حذف کنید اما با نحوه انجام این کار آشنایی نداشته باشید. در ادامه این مطلب قصد داریم به آموزش روش هایی بپردازیم که حذف تمام مخاطبین تلگرام را با چند حرکت ساده امکانپذیر می‌کنند. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با حذف تمام مخاطبین تلگرام

متاسفانه اپلیکیشن تلگرام این قابلیت را ندارد که کاربر بتوانید مستقیما از طریق آن نسبت به حذف تمام مخاطبین اکانت خود وارد عمل شود. حذف تمام مخاطبین تلگرام ممکن است بنا به دلایل متعددی انجام شود. برای مثال ممکن است شما از اکانت تلگرام خود به صورت مشترک با دوستتان استفاده کنید و ناگهان تمام مخاطبین گوشی شما در اکانت تلگرام همگام سازی شوند. در این شرایط دوست شما هم می‌توانید به مخاطبین شما دسترسی پیدا کند.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

حال سوال اینجاست که چطور می‌توان لیست مخاطبین تلگرام را به صورت کامل حذف کرد؟ برای انجام این کار چند روش مختلف قابل استفاده هستند که ما قصد داریم آن ها را برایتان شرح دهیم. توجه کنید که روش اول شرح داده شده بهترین و کارآمدترین روش موجود برای حذف تمام مخاطبین تلگرام است. با موبایل کمک و آموزش نحوه حذف تمام مخاطبین در تلگرام همراه باشید.

روش اول: حذف تمام مخاطبین تلگرام از طریق نسخه تحت وب تلگرام

بهترین روش برای حذف تمام مخاطبین در تلگرام روشی است که در این بخش آن را شرح می‌دهیم. برای استفاده از این روش باید از طریق کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود مراحل زیر را طی کنید:

آموزش حذف تمام مخاطبین تلگرام با یک حرکت ساده!

  • با کلیک بر روی این قسمت به تلگرام وب مراجعه کنید و وارد اکانتی شوید که تمایل دارید تمام مخاطبین آن حذف شوند.
  • بر روی آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه کلیک کرده و سپس روی گزینه Contacts کلیک نمایید.
  • روی گزینه Edit کلیک نمایید.

آموزش حذف تمام مخاطبین تلگرام با یک حرکت ساده!

  • حالا روی فضای خالی در مرورگرتان کلیک راست کرده و گزینه Inspect element یا Inspect را انتخاب کنید.
  • در بخش جدیدی که نمایان شد به تب Console مراجعه کنید.
  • دستوری که در عکس زیر نوشته را شده تایپ کنید و کلید اینتر را از روی صفحه کلید فشار دهید. مشاهده خواهید کرد که کل مخاطبین تلگرام شما انتخاب می‌شوند.

آموزش حذف تمام مخاطبین تلگرام با یک حرکت ساده!

  • روی گزینه DELETE در پنجره‌ای که مخاطبین تلگرام نمایش داده شده کلیک کنید.
  • با حذف تمام مخاطبین تلگرام موافقت به عمل آورید.

مشاهده خواهید کرد که تمام مخاطبین اکانت تلگرام شما به صورت آنی حذف می‌شوند. این روش بسیار ساده بوده و در حال حاضر بهترین روش موجود برای حذف تمام مخاطبین در تلگرام است. اگر تمایل داشتید تعدادی از مخاطبین را از لیست حذف نکنید، کافیست بعد از وارد کردن کد دستوری ارائه شده و فشردن کلید اینتر، بر روی نام مخاطبین مورد نظرتان کلیک کنید تا از حالت انتخاب شده خارج شوند.

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

اگر با نحوه وارد کردن کد دستوری مذکور در تب Console بخش Inspect مرورگر با مشکل مواجه شدید، می‌توانید به صورت دستی تمام مخاطبین خود را از لیست انتخاب و سپس گزینه DELETE را انتخاب نمایید. برای استفاده از این روش کافیست مراحل زیر را طی کنید:

  • بر روی آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه کلیک کرده و سپس روی گزینه Contacts کلیک نمایید.
  • روی گزینه Edit کلیک نمایید.
  • تمام مخاطبین اکانت خود را با کلیک بر روی آن ها انتخاب کنید.
  • روی گزینه DELETE در پنجره‌ای که مخاطبین تلگرام نمایش داده شده کلیک کنید.
  • با حذف تمام مخاطبین موافقت به عمل آورید.

بدین صورت هم تمام مخاطبین اکانت تلگرام شما حذف می‌شوند. اگر تمایل دارید مخاطب خاصی از لیست حذف نگردد، کافیست که نام وی را از لیست مخاطبین اکانت انتخاب نکنید.

روش دوم: دیلیت اکانت تلگرام

روش دومی که می‌توانید از آن برای حذف تمام مخاطبین تلگرام استفاده کنید مربوط به حذف یا دیلیت اکانت می‌شود. در نظر داشته باشید که با دیلیت اکانت تلگرام علاوه بر لیست مخاطبین اکانت تمام چت های شما هم از بین می‌روند و گروه ها و کانال هایی که در آن عضو هستید هم از بین خواهند رفت. در این روش بعد از دیلیت اکانت تلگرام خود باید دوباره با همان خط خود یک اکانت تلگرام جدید بسازید. برای آشنایی دقیق تر با نحوه دیلیت کردن اکانت تلگرام به مطالعه مقاله “آموزش حذف اکانت یا دیلیت اکانت تلگرام Delete account” بپردازید.

آموزش حذف تمام مخاطبین تلگرام با یک حرکت ساده!

اگر به منظور دیلیت اکانت تلگرام خود و ثبت نام مجدد در آن با مشکل مواجه شدید، می‌توانید یک تماس کوتاه با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک برقراری سازید و از کارشناسان ما بخواهید تا حذف اکانت شما و ثبت نام مجدد در آن را برایتان انجام دهند. باز هم تاکید می‌کنیم که با استفاده از این روش علاوه بر مخاطبین اکانت تلگرام، تمام آرشیو گفتگوها، کانال ها و گروه هایی که در آن ها عضو هستید هم از بین می‌روند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

روش سوم: حذف تمام مخاطبین در تلگرام از طریق اپلیکیشن تلگرام

آخرین روشی که به منظور حذف تمام مخاطبین تلگرام شرح می‌دهیم فقط در شرایطی کاربرد دارد که تعداد مخاطبین شما زیاد نباشد و بتوانید آن‌ها را به صورت دستی از طریق اپلیکیشن تلگرام حذف نمایید. در این روش باید برای حذف هر یک از مخاطبین مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد تلگرام شوید و آیکون سه خطی گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید.
  • گزینه Contacts را انتخاب کنید.
  • مخاطب اولی که قصد دارید از لیست مخاطبین اکانت شما حذف شود را انتخاب کنید.
  • نام آن مخاطب در بخش فوقانی صفحه را لمس کنید.

آموزش حذف تمام مخاطبین تلگرام با یک حرکت ساده!

  • آیکون سه نقطه گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید.
  • گزینه Delete را انتخاب کنید.

آموزش حذف تمام مخاطبین تلگرام با یک حرکت ساده!

  • در پنجره پاپاپ نمایان شده گزینه OK را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

بدین صورت مخاطبی که انتخاب کرده بودید از لیست مخاطبین اکانت تلگرام شما حذف می‌شود. برای حذف تمام مخاطبین تلگرام خود باید مراحل فوق را برای تک تک مخاطب هایی که دارید انجام دهید. همانطور که اشاره کردیم این روش فقط در شرایطی کاربرد دارد که تعداد مخاطبین اکانت تلگرام شما کم باشند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش 3 رو.ش مختلف به منظور حذف تمام مخاطبین تلگرام پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل شرح داده شده سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون 11

ال سی دی آیفون آیفون اس ای 2020

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (24)

guest
24 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
Pk md
Pk md
1 سال گذشته

بسیار عالی بود ممنون

نوید
نوید
1 سال گذشته

سلام مرسی بابت محبتتون
ولی بنده همه مراحل رو انجام دادم تا جایی که باید دکمه enter رو بزنم که همه مخاطبین تیک بخورن اونجا eror میده چه کار باید بکنم

علی
علی
1 سال گذشته

اقا ما رفتیم رو اکانت مشترک تمتم مخاطبینمون رفت برا رفیقمون حالا میخایم نباشه باید چکار کرد؟

Mmmmmmmm
Mmmmmmmm
2 سال گذشته

سایت شما عالیه. ممنونم ازتون

مانی
مانی
2 سال گذشته

عالی