آموزش استفاده از ربات کلش اف کلنز در ایکس مود گیم

تغییر نام در بازی کلش اف کلنز

ربات کلش اف کلنز در ایکس مود گیم (Xmodgames) می‌توانید قابلیت‌های بسیار جالبی را برایتان به ارمغان آورد. قابلیت‌هایی همچون اتک تستی یا آزمایشی و پیدا کردن دهکده های مناسب با منابع مد نظرتان و غیره. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه استفاده از ربات کلش اف کلنز در ایکس مود گیم بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با ربات کلش اف کلنز در ایکس مود گیم

این روزها نصب ایکس مود گیم (Xmodgames) برای اجرای بازی کلش اف کلنز در بین کاربران دستگاه‌های اندرویدی به شدت رواج یافته است. با استفاده از ایکس مود گیم و ربات کلش اف کلنز می‌توانید به قابلیت‌های بسیار جالبی دست پیدا کنید که اتک آزمایشی و پیدا کردن دهکده های مناسب با منابع مد نظرتان از جمله اصلی‌ترین آن‌ها محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: تعمیر تلفن همراه

در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه استفاده از ربات کلش اف کلنز در ایکس مود گیم بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

نحوه استفاده از ربات کلش اف کلنز در ایکس مود گیم

پیش از هر چیز باید اشاره کنیم که برای استفاده از ایکس مود گیم و ربات آن در بازی کلش اف کلنز نیازمند این هستید که دستگاه اندرویدی شما روت شده باشد. همچنین حتما باید جدیدترین نسخه این برنامه را دانلود و در دستگاهتان نصب کنید. برای استفاده از ربات کلش اف کلنز در ایکس مود گیم مراحل زیر را طی کنید:

  • بازی کلش اف کلنز خود را به جدیدترین نسخه موجود آپدیت کنید.
  • جدیدترین نسخه ایکس مود گیم را دانلود و بر روی دستگاه اندرویدی نصب کنید.
  • ایکس مود گیم را اجرا کنید و دسترسی روت را به آن بدهید.
  • در لیست بازی های قابل پشتیبانی، بازی کلش اف کلنز را انتخاب کنید.
  • گزینه Install را انتخاب کنید تا آخرین نسخه مورد بازی نصب شود.
  • سپس بازی کلش را تز طریق ایکس مود گیم اجرا کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل اپل

  • زمانی که به داخل بازی می‌روید، یک ربات در گوشه سمت راست تصویر نمایان می‌شود. این ربات همان ربات کلش اف کلنز در ایکس مود گیم است. این ربات را لمس کنید.
  • گزینه Log in را انتخاب کنید.
  • یک آدرس ایمیل، نام کاربری و رمز عبور در فیلدهای مورد نیاز وارد کنید و گزینه OK را انتخاب نمایید.
  • بار دیگر آیکون ربات را از سمت راست صفحه انتخاب کنید.
  • این بار گزینه RUN را انتخاب نمایید.
  • تنظیمات مورد نظرتان را وارد و گزینه OK را لمس کنید.

به این صورت می‌توانید از ربات کلش اف کلنز در ایکس مود گیم استفاده کنید و نسبت به انجام اتک های آزمایشی و سایر اقدامات جالب دیگر وارد عمل شوید. دقت داشته باشید که اگر برای تنظیم گزینه‌های موجود با مشکلی برخورد کردید، حتما از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی موبایل سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که ملاحظه کردید در این مقاله به آموزش نحوه استفاده از ربات کلش اف کلنز در ایکس مود گیم پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

تاچ ال سی دی iPhone 11

تاچ ال سی دی سامسونگ اس 20 اولترا

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments