فعال سازی نمایش اعلان برای مخاطب خاص در اینستاگرام

نمایش اعلان برای مخاطب خاص در اینستاگرام

اینستاگرام این قابلیت را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا نمایش اعلان یا نوتیفیکیشن را برای مخاطبی خاص فعال کند. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه فعال سازی قابلیت نمایش اعلان برای مخاطب خاص در اینستاگرام بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با نمایش اعلان برای مخاطب خاص در اینستاگرام

اپلیکیشن یا همان برنامه اینستاگرام این امکان را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا قابلیت نمایش اعلان یا نوتیفیکیشن را برای مخاطب خاصی فعال کند. با فعال کردن این قابلیت برای یک مخاطب منحصر به فرد، شما به طور دائم در جریان فعالیت‌های وی قرار می‌گیرید و می‌توانید به شکل دقیق‌تری فعالیت‌های او را در اینستاگرام دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

فعال سازی قابلیت نمایش اعلان برای مخاطب خاص در اینستاگرام امر چندان پیچیده‌ای نیست و شما به سادگی قادر به انجام آن خواهید بود. در این مقاله قصد داریم که این موضوع و روش فعال سازی این قابلیت را به شما عزیزان آموزش دهیم. بنابراین اگر تمایل دارید که با نحوه استفاده از قابلیت نمایش اعلان برای مخاطب خاص در اینستاگرام آشنا شوید، ادامه این مقاله را دنبال کنید. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات دقیق‌تری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های ضمیمه شده با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

نحوه فعال سازی قابلیت نمایش اعلان برای مخاطب خاص در اینستاگرام

پیش از شروع آموزش باید اشاره کنیم که در تصاویر ضمیمه شده از نسخه آی او اسی برنامه اینستاگرام استفاده شده است. روند فعال سازی قابلیت نمایش اعلان برای مخاطب خاص در نسخه اندرویدی برنامه اینستاگرام هم کاملا مشابه با مراحل زیر است. برای فعال کردن این ویژگی مراحل زیر را طی کنید:

برنامه اینستاگرام را اجرا کنید و به یکی از پست‌های مخاطب خاص مورد نظرتان مراجعه کنید.

نمایش اعلان برای مخاطب خاص در اینستاگرام

مانند عکس فوق، آیکون حاوی سه نقطه افقی موجود در گوشه سمت راست و زیر عکس اشتراک‌گذاری شده را لمس کنید.

نمایش اعلان برای مخاطب خاص در اینستاگرام

در مرحله دوم باید مانند عکس فوق گزینه Turn On Post Notifications را لمس نمایید.

با انجام این عمل قابلیت نمایش اعلان برای مخاطب خاص مد نظرتان در اینستاگرام فعال می‌شود. از این پس هر زمان که این مخاطب با کاربر اینستاگرام در این شبکه اجتماعی پستی ارسال کند، دستگاه شما یک اعلان یا نوتیفیکیشن را برایتان ارسال خواهد کرد. البته در نظر داشته باشید که به منظور دریافت به موقع و آنی نوتیفیکیشن باید گوشی یا تبلت شما به اینترنت متصل باشد. دقت کنید که فعال کردن قابلیت نمایش اعلان برای مخاطب خاص در اینستاگرام برای مخاطبینی که دارای اکانت خصوصی (Private) هستند هم تا زمانی که در لیست فالوورهای تایید شده آن‌ها قرار داشته باشید، امکانپذیر است.

آموزش ویدئویی فعال سازی نمایش اعلان برای مخاطب خاص در اینستاگرام

بیشتر بخوانید:  تعویض گلس موبایل آیفون

جمع‌بندی

همانگونه که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه فعال سازی قابلیت نمایش اعلان برای مخاطب خاص در اینستاگرام پرداختیم. فعال کردن این قابلیت چندان پیچیده نیست و شما به راحتی قادر به انجام آن خواهید بود. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات دقیق‌تری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های ضمیمه شده با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

قیمت دوربین سلفی آیفون 11

قیمت ال سی دی سامسونگ J2 Pro 2018

قطعات گوشی Samsung A10

تعمیرات موبایل

منبع osxdaily

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments