خرید ممبر تلگرام اقدامی درست یا یک اشتباه بزرگ؟

خرید ممبر تلگرام اقدامی درست یا یک اشتباه بزرگ؟

خرید ممبر برای کانال و گروه های تلگرام (به ویژه کانال) این روزها بسیار شایع شده و عده زیادی هم از این مسئله کسب درآمد می‌کنند. اما آیا خرید ممبر تلگرام و صرف هزینه برای این کار اقدام صحیحی است؟ در این مقاله قصد داریم در مورد خرید ممبر تلگرام صحبت و اطلاعات جامعی را در اختیارتان قرار دهیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با خرید ممبر تلگرام

داشتن یک کانال یا گروه خوب در تلگرام بدان معناست که شما باید بتوانید توجه کاربران را جلب و روز به روز به تعداد عضو های آن بیفزایید. به عضو های یک کانال یا تلگرام اصطلاحا ممبر (Member) گفته می‌شود. هرچه ممبر های کانال شما بیشتر باشند، شانس شما برای دریافت تبلیغات و کسب درآمد از طریق کانال یا گروهتان هم بیشتری می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

با توجه به این مسئله، سایت ها و شرکت های زیادی ایجاد شده‌اند که با قول دادن افزایش ممبر کانال و گروه تلگرام افراد از آن ها هزینه دریافت می‌کنند. انجام این کار اصطلاحا خرید ممبر تلگرام نام دارد. یعنی شما به شخص یا سازمانی پول پرداخت می‌کنید تا با روش های مختلف و مد نظرش تعداد اعضای کانال یا گروه تلگرام شما (ممبر کانال یا گروه) را افزایش دهد. اما بدین منظور از چه روش هایی استفاده می‌شود؟ اصلا آیا خرید ممبر تلگرام اقدام صحیحی است؟

در این مقاله قصد داریم اطلاعات جامعی در رابطه با خرید ممبر تلگرام و روش های مختلف انجام این کار خدمتتان ارائه کنیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

خرید ممبر تلگرام اقدامی درست یا یک اشتباه بزرگ؟

چرا همه به دنبال خرید ممبر تلگرام هستند؟

پاسخ این سوال را به طور تقریبی در قسمت قبل دادیم. هدف اصلی از خرید ممبر تلگرام این است که تعداد عضو های کانال و گروه خود را افزایش دهیم. این کار سبب می‌شود تا تبلیغ دهندگان برای واگذاری تبلیغات مورد نظرشان به شما ترغیب شوند. همچنین هرچه تعداد ممبر های کانال یا گروه تلگرام شما بیشتر باشد، می‌توانید قیمت و هزینه بیشتری هم برای تبلیغاتی که کسب می‌کنید در نظر بگیرید. توصیه می‌کنیم که اگر به دنبال جذب و ارائه تبلیغ در تلگرام هستید، حتما از قابلیت های تولگرام استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به مطالعه مقاله آموزش کار با تولگرام ؛ ابزاری برای مدیریت کانال های تلگرام بپردازید.

بیشتر بخوانید: تعمیر اپل

چگونه برای کانال یا گروه تلگرام خود ممبر بخریم؟

اگر یک جستجوی ساده در اینترنت داشته باشید، لیست عظیمی از سایت ها و شرکت های مختلف را مشاهده خواهید کرد که همگی سرویس های خرید ممبر تلگرام را ارائه می‌کنند. اما آیا به همه این سایت ها و شرکت ها می‌توانیم اعتماد کنیم؟ مطمئنا این چنین نیست. خرید ممبر تلگرام یک پروسه بسیار حائز اهمیت است. عضوها یا ممبر های کانال تلگرام شما قلب اصلی آن را تشکیل می‌دهند.

اگر ممبر های کانال تلگرام شما لقت دهند یا وجود نداشته باشند، کانال از هم پاشیده می‌شود. پس اگر قصد خرید ممبر تلگرام را دارید، باید حتما از سایت ها و سرویس هایی استفاده کنید که قابل اعتماد هستند. برای آشنایی با سایت ها و سرویس هایی که می‌توانند در این راستا قابل اعتماد باشند، تماسی با کارشناسان موبایل کمک برقرار سازید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

خرید ممبر تلگرام اقدامی درست یا یک اشتباه بزرگ؟

سایت های ارائه دهنده سرویس خرید ممبر تلگرام از چه روش هایی برای افزایش ممبر استفاده می‌کنند؟

روش های متعددی وجود دارند که سایت ها و شرکت های ارائه دهنده سرویس های خرید ممبر تلگرام از آن ها برای افزایش اعضای کانال یا گروه تلگرام شما استفاده خواهند کرد. انتخاب سرویسی که در این بین بهترین روش را مورد استفاده قرار دهد، از اهمیت بالایی برخوردار است. برخی از اصلی ترین شیوه هایی که سایت های ارائه دهنده سرویس های خرید ممبر تلگرام از آن به منظور افزایش ممبر کانال یا گروه شما استفاده خواهند کرد به شرح زیر است:

  • روش پوش اد: در این روش ممبر ها از طریق یک برنامه تلگرام غیر رسمی به طور خودکار و بدون این که متوجه شوند (در حالت میوت) به کانال شما اضافه خواهند شد. برای مثال تصور کنید که کاربری از یک اپلیکیشن تلگرام غیر رسمی استفاده می‌کند. صاحب این اپلیکیشن می‌تواند با استفاده از یک تگ خاص به صورت میوت کاربران خود را عضو کانال های تلگرام مورد نظرش کند. این روند دقیقا روندی است که در خرید ممبر تلگرام به روش پوش اد از آن استفاده می‌شود. از مزیت های این روش می‌توان به سریع و ارزان بودن آن اشاره کرد، اما فراموش نکنید که کاربران بعد از فهمیدن عضویت خودکار در کانال شما، ممکن است از آن لفت دهند.! پس تضمینی برای باقی ماندن اعضا وجود ندارد. با این حال شرکت های ارائه دهنده سرویس های خرید ممبر تلگرام مدعی هستند که افزایش ممبر با استفاده از این روش ضریب ریزش بسیار پایینی دارد.

خرید ممبر تلگرام اقدامی درست یا یک اشتباه بزرگ؟

  • روش پاپ آپ: احتمالا حدس می‌زنید که عملکرد روش پاپ آپ چگونه است! در این روش کاربر با یک پنجره پاپ آپ مواجه می‌شود که از او درخواست عضویت در یک کانال یا گروه را دارد. برای مثال صاحب یک اپلیکیشن اندرویدی، کدی اختصاصی را برای عضویت در کانال شما ایجاد می‌کند. کاربران این اپلیکیشن به طور خودکار در حین استفاده از آن با اعلان پاپ آپی مواجه می‌شوند که از آن دعوت می‌کند تا در کانال یا گروه مورد نظر عضو شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مسئله از مقاله جلوگیری از باز شدن خودکار تلگرام و دعوت ناخواسته به کانال‌ها استفاده کنید. این سبک از تبلیغات فقط مختص اپلیکیشن های موبایل نیستند، بلکه می‌توان در سایت های مختلف هم از این روش استفاده کرد. در این شرایط کاربر ضمن کلیک بر روی لینکی خاص، اعلان جوین شدن به کانال یا گروه شما را دریافت خواهد کرد. استفاده از این روش در خرید ممبر تلگرام چندان موثر نیست و ریزش بسیار بالایی دارد.

خرید ممبر تلگرام اقدامی درست یا یک اشتباه بزرگ؟

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

  • روش پوش نوتیفیکیشن: در این روش کاربران یک نوتیفیکیشن را با عنوان درخواست جوین شدن به کانال یا گروه در نوتیفیکیشن بار دستگاه دریافت می‌کنند و با لمس آن به کانال یا گروه کاربر اضافه می‌شوند. برای انجام این کار هم از اپلیکیشن ها و کدهای دستوری واسط استفاده می‌شود. طبق ادعای شرکت های ارائه دهنده سرویس های خرید ممبر تلگرام این روش از موثرترین روش های افزایش ممبر محسوب می‌شود. ریزش در این روش به مراتب از روش های دیگری کمتر است، چرا که کاربران اگر علاقمند به موضوع کانال شما نباشد، نوتیفیکیشن دریافت شده آن را لمس نخواهند کرد.
  • روش ممبر فیک: در این روش هیچ کاربر واقعی به کانال یا گروه شما اضافه نخواهد شد. تمام اعضای جدیدی که به کانال یا گروه اضافه می‌شوند فیک یا جعلی هستند و اکانت آن ها با استفاده از ابزارهای ساخت شماره مجازی ایجاد شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ساخت شماره مجازی در تلگرام از مقاله آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام رایگان استفاده کنید. ممبر فیک اگرچه یک روش بسیار سریع و ارزان قیمت است، اما در دراز مدت می‌تواند برایتان نتیجه سوء داشته باشد. عموما بعد از مدت نسبتا کوتاهی، تلگرام این ممبر های فیک یا جعلی را شناسایی و به طور خودکار از کانال شما حذف می‌کند. بنابراین درصد ریزش در این روش بسیار بالاست.

روش های فوق اصلی ترین روش هایی هستند که شرکت های ارائه دهنده خدمات خرید ممبر تلگرام از آن ها استفاده می‌کنند. عموما این شرکت ها یا سایت ها مشخص می‌کنند که برای هر بسته ای که انتخاب می‌کنید، از چه روشی استفاده خواهد شد. با این حال ممکن است در برخی شرایط اطلاعات اشتباه هم به شما داده شود. به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان از سایت ها و شرکت های ناشناس برای خرید ممبر تلگرام استفاده نکنید.

خرید ممبر تلگرام اقدامی درست یا یک اشتباه بزرگ؟

خرید ممبر تلگرام اقدامی درست یا یک اشتباه بزرگ؟

با توجه به توضیحاتی که ارائه کردیم کاملا مشخص است که خرید ممبر تلگرام می‌تواند هم یک اقدام مفید باشد و هم یک اقدام اشتباه! مطمئنا اگر هزینه گزافی را به شرکت های ناشناس و غیرقابل اعتماد پرداخت کنید و در قبال آن ممبرهای فیک و با ریزش بالا دریافت کنید، یک اشتباه بزرگ انجام داده‌اید. اگر بتوانید سایت یا شرکتی را بیابد که قابل اعتماد باشد و سرویس خرید ممبر تلگرام آن کیفیت لازم را ارائه کند و در عین حال هزینه مناسبی را هم در بر داشته باشید، اقدام شما یک اقدام درست بوده است.

پس برای خرید ممبر کانال یا گروه تلگرام خود عجله نکنید و از سایت ها و شرکت های ناشناس استفاده ننمایید. می‌توانید برای شناسایی منابع معتبر و با کیفیت ارائه دهنده خدمات خرید ممبر تلگرام با کارشناسان ما تماس گرفته و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. ضمنا پیشنهاد می‌کنیم که در بخش نظرات همین مقاله هم تجربه های خود را با سایر دوستانتان اشتراک گذاری کنید تا سایت ها و سازمان های بی‌کیفیت و باکیفیت مشخص شوند.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله در مورد خرید ممبر تلگرام و روش های مختلف آن صحبت کردیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون 7 پلاس

گلس آیفون XS Max

گلس آیفون XS

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (4)

guest
4 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
مهیار
مهیار
5 سال گذشته

سلام و ممنون از سایت خوبتون

نصب تضمینی اپلیکیشن که ازش اسم برده میشه و برخی از خدماتش رو انجام میدن به چه صورته؟

ممنون میشم راجع به نصب تضمینی ممبر اجباری که به کانال جوین میشه توضیح مختصری بدین.

هانیه
هانیه
5 سال گذشته

کاش ارائه دهنده ی معتبر معرفی می کردی هم با توجه به موضوع مقاله اشاره می کردید که اخلاقی ترین شیوه کدوم شیوه ست که برای مردم مزاحمت ایماد نشه و نا خواسته عضو نشن و این شیوه رو باید تحت چه سرویس یا عنوانی از کسانی که ممبرگیری می کنن در خواست کزد. در کل مقاله ی تیلی مفیدی بود. ممنونم

faranak
faranak
6 سال گذشته

کاش چند مورد شرکت معتبرهم معرفی میکردید

محمد
محمد
6 سال گذشته

مطالبتون مفید بودن
ممنون