تعمیر یا تعویض دکمه اثر انگشت گلکسی اس ۵ | موبایل کمک تعمیر یا تعویض دکمه اثر انگشت گلکسی اس ۵ | موبایل کمک

تعمیر یا تعویض دکمه اثر انگشت گلکسی اس ۵ | موبایل کمک

دکمه هوم سامسونگ گلکسی اس 5 ممکن است بنا به دلایل مختلفی دچار مشکل شده و درست عمل نکند. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر دکمه هوم گلکسی اس 5 را با کیفیتی بهتر از کیفیت نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض دکمه هوم سامسونگ S5 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

دلایل اصلی خراب شدن دکمه هوم سامسونگ گلکسی S5

دکمه هوم گوشی گلکسی اس 5 سامسونگ (Samsung Galaxy S5) ممکن است بنا به دلایل مختلفی خراب شود اما در این بین دو دلیل اصلی ترین عامل خرابی آن هستند. اولین دلیل آب خوردگی است. متاسفانه گوشی سامسونگ گلکسی S5 از بدنه ضد آب بهره‌مند نیست و طراحی قدیمی دارد. به همین سبب به شدت در برابر نفوذ آب و تماس با آب حساس خواهد بود. متاسفانه خیلی از کاربران به این مسئله توجه لازم را ندارند و با دست خیس از گوشی استفاده می‌کنند و همین عامل باعث خراب شدن دکمه هوم گوشی آن ها می‌شود.

عامل دومی که به شدت در خرابی دکمه هوم گلکسی S5 موثر است، ضربه و فشار خواهد بود. در خیلی از موارد دیده شده که در اثر ضربه یا فشاری که به لبه زیرین قاب این موبایل یا روی دکمه هوم آن اعمال شده، این قطعه از کار افتاده و دیگر عملکرد درستی ندارد. دلایل دیگری هم ممکن است منجر به خراب شدن دکمه هوم سامسونگ گلکسی اس 5 شوند اما این دو دلیل (آب خوردگی و ضربه) اصلی ترین دلایلی هستند که منجر به بروز این مشکل می‌شوند. متاسفانه با توجه به قدیمی بودن این گوشی امکان تعمیر آن با ضوابط گارانتی در نمایندگی های رسمی تعمیر گوشی سامسونگ وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی های موبایل سامسونگ

 

تعمیر دکمه هوم گلکسی اس 5

 

هزینه تعمیر دکمه هوم گلکسی اس 5 چقدر است؟

به احتمال زیاد اولین سوالی که بعد از خراب شدن دکمه هوم galaxy S5 به ذهنتان خطور می‌کند این است که هزینه تعمیر آن چقدر خواهد بود! دکمه هوم سامسونگ گلکسی S5 در واقع اسکنر انگشت این گوشی هم هست و قابلیت اسکن انگشت را هم دارد اما با این حال چون قطعه‌ای قدیمی محسوب می‌شود، قیمت خیلی بالایی ندارد. در نتیجه هزینه و قیمت تعمیر دکمه هوم گلکسی اس 5 سامسونگ بالا نخواهد بود و از هزینه انجام تعمیرات دیگری مثل تعویض ال سی دی و تعویض برد این گوشی کمتر است. بنابراین نگران هزینه تعمیر دکمه هوم گلکسی اس 5 نباشید. اگر می‌خواهید این تعمیر با کمترین قیمت و هزینه ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس و خدمات موبایل کمک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S5 

تعمیر و تعویض دکمه هوم سامسونگ Galaxy S5 در نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

با توجه به اینکه سال های نسبتا طولانی از عرضه گوشی سامسونگ گلکسی اس 5 می‌گذرد، طبیعتا سرویس دهی تحت ضوابط گارانتی هم در نمایندگی های تعمیر موبایل سامسونگ برای آن ارائه نخواهد شد. به بیان دیگر اگر دکمه هوم گلکسی اس 5 شما خراب شود، نمی‌توانید با گارانتی و مراجعه به نمایندگی های سامسونگ آن را تعویض کنید. در اغلب نمایندگی های تعمیر گوشی سامسونگ فقط قطعات گوشی های جدید این شرکت موجودند، بنابراین احتمال اینکه در نمایندگی سامسونگ قادر به تعمیر دکمه هوم گلکسی اس 5 نباشید بالاست! عموما تعمیرکاران واسط و مراجع منتخب ارائه دهنده سرویس تعمیرات موبایل هستند که به قطعات خاصی مثل دکمه هوم سامسونگ گلکسی اس 5 دسترسی دارند و می‌توانند تعمیر و تعویض این قطعه را برایتان انجام دهند.

 

برای تعویض دکمه هوم سامسونگ S5 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعمیر دکمه هوم سامسونگ Galaxy S5 چقدر زمان می‌برد؟

خوشبختانه با توجه به نوع و سبک طراحی که در گوشی سامسونگ گلکسی S5 بکار رفته، تعویض و تعمیر دکمه هوم خیلی زمانگیر نخواهد بود. اگر تعمیرکاری که قرار است این تعمیر را روی گوشی شما انجام دهد به ابزارهای مناسب دسترسی داشته و تجربه کافی هم در حوزه تعمیرات موبایل داشته باشد، احتمالا ظرف کمتر از 90 دقیقه دکمه هوم گوشی شما را تعویض خواهد کرد. با این حال ممکن است خیلی از تعمیرکاران در بازار آزاد برای تعمیر دکمه هوم گلکسی اس 5 شما درخواست فرصت چند روزه کنند که تقبل آن بر عهده شماست اما توصیه ما این است که به سراغ مرجعی بروید که تعمیرات موبایل را در کوتاه ترین زمان ممکن برایتان انجام دهد. با سرویس موبایل کمک می‌توانید ظرف چند ساعت شاهد تعمیر دکمه هوم گلکسی اس 5 و تحویل گوشی باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی S5  

 

تعمیر دکمه هوم سامسونگ s5

 

آیا شخصا می‌توانیم دکمه هوم گلکسی اس 5 را تعویض کنیم؟

اگر به ابزارهای لازم برای تعمیرات موبایل دسترسی داشته و کمی هم تجربه و علاقه در این حوزه داشته باشید، می‌توانید خودتان شخصا تعویض دکمه هوم سامسونگ Galaxy S5 را انجام دهید چون انجام این کار خیلی هم سخت نیست و فقط نیاز به کمی دقت دارد. برای تهیه ابزارهای مورد نیاز و همچنین خرید دکمه هوم اورجینال سامسونگ گلکسی اس 5 می‌توانید به فروشگاه موبایل کمک مراجعه کنید. سپس با استفاده از مراحلی که در مقاله آموزش تعمیرات سامسونگ: تعویض دکمه هوم گوشی گلکسی اس 5 شرح داده‌ایم قادر به تعویض دکمه هوم گوشی خود خواهید بود. سعی کنید تمام مراحل را عینا طبق توضیحات ارائه شده طی کنید تا خدای نکرده در حین تعمیر گوشی دچار مشکل نشوید. حتی اگر در حین تعمیر گوشی خود دچار مشکل شدید هم نگران نباشید، چون با سرویس موبایل کمک می‌توانید درخواست اعزام کارشناس و تعمیر گوشی در محل را به ثبت برسانید.

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه شکسته سامسونگ گلکسی اس ۵  

برای مراقبت از دکمه هوم گوشی Galaxy S5 چه کنیم؟

برای مراقبت از دکمه هوم گوشی سامسونگ گلکسی اس 5 به دو توصیه دقت داشته باشید. اول اینکه هیچوقت با دست و انگشت خیس از گوشی استفاده نکنید و دکمه هوم آن را لمس ننمایید. آب خوردگی اصلی ترین دلیل خراب شدن دکمه هوم سامسونگ Galaxy S5 است که پیش از این در مقاله تعمیر گلکسی اس 5 آب خورده با کمترین قیمت و هزینه در موبایل کمک در مورد تعمیرات آن هم صحبت کردیم. دومین موضوع این است که از وارد شدن ضربه و فشار به دستگاه جلوگیری کنید. با رعایت این دو مورد مطمئن باشید دکمه هوم گلکسی اس 5 شما دچار مشکل نخواهد شد.

 

برای تعویض دکمه هوم سامسونگ S5 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

با موبایل کمک کمترین قیمت را صرف تعمیر دکمه هوم گلکسی اس 5 کنید!

با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعویض و تعمیر دکمه هوم گلکسی اس 5 سامسونگ و یا به طور کلی تعمیرات گوشی های سامسونگ را با صرف کمترین قیمت و هزینه ممکن انجام دهید. موبایل کمک عرضه کننده عمده قطعات موبایل است و بدین ترتیب قطعاتی مثل دکمه هوم Galaxy S5 را با کمترین قیمت ممکن در اختیار دارد و می‌تواند در تعمیر گوشی شما بکار ببرد. کارشناسان تعمیر موبایل کمک از جدیدترین متدها و مدرن ترین ابزارها برای تعمیر گوشی مشتریان استفاده به عمل می‌آورند و بدین سبب کیفیت تعمیر به حداکثر مقدار ممکن می‌رسد. ضمنا تمام تعمیراتی که توسط کارشناسان موبایل کمک انجام شود شامل گارانتی خواهد بود. به منظور ثبت سفارش تعمیرات گلکسی اس 5 خود توسط کارشناسان موبایل کمک کافیست با شماره75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید گوشی می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید: 

خرید قطعه موبایل

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ