تعویض گلس یا شیشه ال سی دی S5 سامسونگ | موبایل کمک تعویض گلس یا شیشه ال سی دی S5 سامسونگ | موبایل کمک

تعویض گلس یا شیشه ال سی دی S5 سامسونگ | موبایل کمک

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که از خود بپرسید منظور از تعویض گلس گوشی مثل سامسونگ گلکسی اس 5 چیست؟ پاسخ این سوال ساده است و برای درک آن کافیست این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. با سرویس تعمیر موبایل کمک می‌توانید تعویض گلس سامسونگ گلکسی اس 5 را با کمترین قیمت و هزینه ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض گلس سامسونگ S5 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

مقدمه

پیش از اینکه وارد جزئیات شویم بهتر است در اولین قدم مشخص کنیم که منظور از تعویض گلس سامسونگ گلکسی اس 5 چیست و این تعمیر دقیقا شامل چه حالت و شرایطی می‌شود. احتمالا وقتی شما عبارت “تعویض گلس” را می‌شنوید به یاد تعویض لایه پلاستیکی یا شیشه‌ای خواهید افتاد که به عنوان لوازم جانبی خریداری و روی صفحه نمایش گوشی های موبایل نصب می‌شود تا بدین ترتیب از خط و خش افتادن روی ال سی دی دستگاه جلوگیری شود. اما منظور ما از تعویض گلس سامسونگ گلکسی اس 5 چیز دیگری است!

منظور از تعویض گلس سامسونگ در این مقاله تعویض کردن لایه شیشه‌ای محافظی خواهد بود که توسط شرکت سازنده گوشی روی ال سی دی آن پرس شده است. برای درک بهتر این مسئله توصیه می‌کنیم مقاله صفر تا صد تعویض گلس ال سی دی آیفون و سامسونگ و هزینه آن را مطالعه کنید. ما پیش از این در مقاله هایی که در بخش زیر ضمیمه شده‌اند در مورد نحوه تعویض گلس ال سی دی گوشی های مختلف و جدیدتر سامسونگ هم صحبت کرده بودیم اما حالا می‌خواهیم در رابط با تعویض گلس سامسونگ گلکسی اس 5 صحبت کنیم.

گلسی که روی ال سی دی گوشی سامسونگ گلکسی S8 بکار رفته برخلاف گوشی های قبلی که در بخش فوق نام برده شدند از نوع گوریلاگلس نیست و یک شیشه معمولی خواهد بود. بنابراین طبیعتا هزینه تعویض گلس سامسونگ گلکسی اس 5 هم در مقایسه با هزینه تعویض گلس گوشی های فوق کمتر می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع توصیه می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

چه زمان می‌توان تعویض گلس یا شیشه شکسته سامسونگ گلکسی اس 5 را انجام داد؟

گلس سامسونگ گلکسی اس 5 فقط تحت شرایط خاصی قابل تعویض است. این شرایط مربوط به زمانی می‌شود که صفحه نمایش گوشی در اثر ضربه یا فشار ترک بخورد یا بشکند اما این شکستگی فقط در گلس ال سی دی به وجود آید و عملا به تاچ و خود ال سی دی آسیبی وارد نشود. در اینگونه موارد عموما علیرغم اینکه روی صفحه نمایش گوشی شکستگی ایجاد شده، تاچ و ال سی دی آن بدون مشکل کار می‌کنند و کاربر به راحتی می‌تواند از آن ها استفاده نماید. فقط در همین شرایط است که تعویض گلس سامسونگ Galaxy S5 بدون نیاز به تعویض کل تاچ و ال سی دی قابل انجام خواهد بود. دقت داشته باشید حتی اگر یکی از دو قطعه مذکور (تاچ یا ال سی دی گوشی) آسیب ببینند هم دیگر قادر نخواهید بود که با تعویض گلس مشکل را برطرف سازید و باید کل تاچ ال سی دی گوشی را تعویض کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S5 

 

تعویض گلس ال سی دی s5

تعویض گلس ال سی دی چه مزیتی نسبت به تعویض کامل تاچ و LCD دارد؟

زمانی که بتوان با تعویض گلس ال سی دی مشکل را برطرف کرد، دو مزیت اصلی برایتان به ارمغان آورده می‌‌شود. در بخش زیر دقیق تر در رابطه با این دو مزیت صحبت می‌کنیم:

  • حفظ تاچ ال سی دی فابریک گوشی: اولین مزیتی که با تعویض گلس ال سی دی به آن دست پیدا می‌کنید این است که ال سی دی و تاچ فابریک و اورجینال گوشی شما حفظ خواهد شد و نیازی به تعویض آن ندارید. تجربه نشان داده همیشه تاچ ال سی دی فابریک گوشی های موبایل بهترین کیفیت را ارائه کرده‌اند و قطعات تعمیری بیشتر ریسک بروز مشکلاتی مثل از کار افتادن و خرابی را به همراه خواهند داشت.
  • کاهش هزینه تعمیرات موبایل: دومین مسئله مربوط به هزینه تعمیرات می‌شود. زمانی که بتوانید به جای تعویض کامل تاچ ال سی دی موبایل از تعویض گلس استفاده کنید، هزینه تعمیرات به طرز قابل ملاحظه‌ای کاهش پیدا می‌کند.

دو مورد فوق اصلی ترین مزیت هایی هستند که با تعویض گلس ال سی دی گوشی ها از آن ها بهره‌مند خواهید شد. زمانی که بتوانید تعویض گلس سامسونگ گلکسی اس 5 را هم جایگزین تعویض کامل ال سی دی گوشی کنید از این مزیت ها بهره‌مند می‌شوید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی های موبایل سامسونگ

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی S5  

تعویض گلس یا شیشه بیرونی ال سی دی سامسونگ Galaxy S5 چقدر زمان لازم دارد؟

برای تعویض گلس LCD گوشی ها باید مراحل نسبتا سخت و پیچیده‌‌ای با دقت بالا طی شوند تا همه چیز خوب پیش برود و نتیجه نهایی بهترین حالت ممکن باشد. به همین دلیل عموما تعویض گلس گوشی ها خیلی سریع انجام نمی‌شود و نیاز به چند روز زمان دارد. در حالت عادی عموما تعویض گلس سامسونگ گلکسی اس 5 ظرف مدت زمانی مابین 2 الی 4 روز در مرکز موبایل کمک انجام می‌شود. برای کسب اطلاعات دقیق تر در رابطه با این موضوع می‌توانید با کارشناسان واحد پشتیبانی ما تماس حاصل کنید و اطاعات دقیق تری از آن ها بخواهید.

 

برای تعویض گلس سامسونگ S5 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعویض گلس سامسونگ گلکسی اس 5 با کمترین هزینه در موبایل کمک

اگر می‌خواهید با صرف کمترین هزینه ممکن گلس ال سی دی و یا به طور کلی تعمیرات گوشی سامسونگ گلکسی S5 خود را تعویض کنید و به بهترین نتیجه هم دست یابید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید. کارشناسان موبایل کمک با بهره‌گیری از جدیدترین متدها و مدرن ترین ابزارها تعویض گلس سامسونگ گلکسی اس 5 شما را انجام می‌دهند و بدین سبب کیفیت نهایی در بالاترین سطح ممکن قرار می‌گیرد. به منظور ثبت سفارش تعویض گلس گوشی خود توسط موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید.  نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

قطعات موبایل

 

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ