آنلاین نگه داشتن کلش اف کلنز بدون نیاز روت با (Clan Guard)

آنلاین نگه داشتن کلش

برنامه کلن گارد یا Clan Guard ابزاری است که با استفاده از آن می‌توانید بدون نیاز به روت یا جیلبریک کردن گوشی، از آن به منظور آنلاین نگه داشتن Clash of Clans استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم به آموزش کار با این برنامه به منظور آنلاین نگه داشتن کلش اف کلنز (Clash of Clans) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با آنلاین نگه داشتن کلش اف کلنز (Clash of Clans)

آنلاین بودن در بازی Clash of Clans نقش بسیار مهمی در پیشرفت دهکده شما ایفاء می‌کند. علاوه بر اینکه آنلاین بودن کاربر منجر به جلوگیری از اتک دادن دیگران می‌شود، باعث جمع‌آوری بهتر غنائم از معادن و بکارگیری بهتر نیرو های کارگر برای ساخت و آپگرید ساختمان ها هم خواهد شد. بنابراین آنلاین بودن در بازی کلش به معنای پیشرفت سریع‌تر دهکده شماست! برای آنلاین بودن در بازی کلش اف کلنز می‌توان از روش ها و ترفندهای مختلفی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی

یکی از متداول‌ترین این روش‌ها مربوط به نصب و استفاده از ربات ایکس مود گیم (Xmodgames) در گوشی یا تبلت ها می‌شود. برای آشنایی کامل با نحوه استفاده از این ربات، مقاله راهنمای جامع کار با Xmodgames در کلش اف کلنز (ایکس مورد گیمز) را مطالعه کنید. اما یکی از محدودیت‌های ایکس مود گیمز مربوط به ملزم بودن کاربران برای روت یا جیلبریک گوشی می‌شود! به بیان دیگر برای اینکه بتوانید از ایکس مود گیم استفاده کنید باید حتما گوشی شما روت یا جیلبریک شده باشد!

آنلاین نگه داشتن کلش اف کلنز

از دیگر نقاط ضعف ایکس مد گیم این است که با شبیه سازی بلو استکس (BlueStacks) سازگاری ندارد. بدین صورت کاربران مجبور هستند از ربات های خاص دیگری نظیر کلش بوت (Clash Bot) در کنار بلو استکس استفاده کنند و به این صورت از طریق کامپیوتر، اکانت کلش خود را لول آپ نمایند. اما به نظر شما هیچ اپلیکیشن دیگری وجود ندارد که با بلو استکس سازگاری داشته و بتوانیم از طریق آن بدون نیاز به روت نسبت به آنلاین نگه داشتن کلش اف کلنز در گوشی یا تبلت خود اقدام کنیم؟

خوشبختانه این برنامه وجود دارد! نام این برنامه کلن گارد (Clan Guard) است و نصب آن نیازی به روت بودن دستگاه ندارد. در این مقاله قصد داریم به آموزش آنلاین نگه داشتن کلش اف کلنز بدون نیاز روت با برنامه کلن گارد (Clan Guard) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی اپل

نکات حائز اهمیت در مورد برنامه کلن گارد (Clan Guard)

  • برنامه کلن گارد یا Clan Guard بازی کلش اف کلنز را به طور واقعی اجرا و آنلاین نگه می‌دارد. بنابراین منابعی همچون باتری، رم، پردازنده و غیره از طریق این برنامه دیگری خواهند شد و شرایطی مشابه با شرایط اجرای واقعی Clash of Clans در دستگاه پدیدار می‌شود.
  • حداکثر زمان آنلاین نگه داشتن کلش اف کلنز توسط برنامه Clan Guard برابر با 8 ساعت است. بعد از گذشت این مدت زمان باید یک استراحت 5 الی 10 دقیقه‌ای داده شود و سپس بار دیگر می‌توانید برای 8 ساعت دیگر از کلن گارد استفاده کنید.

آنلاین نگه داشتن کلش اف کلنز

  • برخلاف ابزار هایی همچون ایکس مود گیم، برنامه کلن گارد منجر به بن یا مسدود شدن اکانت شما نمی‌شود! پس می‌توانید با خیال راحت از Clan Guard استفاده کنید. برای آگاهی بیشتر در مورد قوانین بن سوپرسل از مقاله دلایل بن شدن اکانت کلش اف کلنز (Ban) + آموزش آنبن (Unban)” استفاده کنید.
  • همانطور که اشاره کردیم، برنامه کلن گارد نیازی به روت یا جیلبریک بودن گوشی یا تبلت شما ندارد و با شبیه ساز بلو استکس هم سازگار است. فراموش نکنید که استفاده از شبیه ساز هایی همچون بلو استکس برای لول آپ اکانت کلش می‌تواند منجر به بن اکانت شود.
  • ظاهرا در حال حاضر برنامه کلن گارد فقط برای سیستم عامل اندروید موجود است.

بیشتر بخوانید: نمایندگی سامسونگ تعمیرات موبایل

آموزش استفاده از اپلیکیشن کلن گارد (Clan Guard) و آنلاین نگه داشتن Clash of Clans

استفاده از برنامه Clan Guard بسیار ساده است. هنگامی که این اپلیکیشن را اجرا می‌کنید با سه گزینه مواجه می‌شوید که در عکس زیر نمایش داده شده‌اند:

آنلاین نگه داشتن کلش اف کلنز

  • گزینه Guard The City: با انتخاب این گزینه برنامه کلن گارد شروع به کار می‌کند و پروسه آنلاین نگه داشتن کلش اف کلنز آغاز می‌شود.
  • گزینه Auto Start: با انتخاب این گزینه حال شروع اتوماتیک بعد از گذشت xx ساعت فعال می‌شود.
  • گزینه Exit: با انتخاب این گزینه از برنامه Clan Guard خارج می‌شوید.

بنابراین استفاده از برنامه کلن گارد بسیار ساده است. پس از اجرای برنامه، گزینه Guard The City را انتخاب کنید. در این شرایط صفحه نمایش دستگاه در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) به صورتی تغییر پیدا می‌کند که در عکس زیر می‌بینید.

آنلاین نگه داشتن کلش اف کلنز

هر زمان که تمایل داشتید پروسه آنلاین نگه داشتن Clash of Clans توسط برنامه کلن گارد متوقف شود، کافیست که گزینه Resume را از گوشه سمت چپ و پایین صفحه لمس نمایید. برخی از کاربران در حین استفاده از این برنامه در شبیه ساز بلو استکس با مشکل سیاه شدن تصویر مواجه می‌شود که برای رفع آن می‌توانید از مقاله حل مشکل سیاه شدن تصویر بازی کلش در برنامه کلن گارد (Clan Guard) استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض ال سی دی iPhone 11 Pro

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش آنلاین نگه داشتن کلش اف کلنز بدون نیاز روت با برنامه کلن گارد (Clan Guard) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی

قاب پشت آیفون ایکس اس مکس

تاچ ال سی دی A20

تعمیرات موبایل

منبع cocland

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
حامدالله متوکیل
حامدالله متوکیل
2 سال گذشته

کلش از جیمیل پاک شده چی جور برگردانم