بهترین دک کلش رویال برای آرنای ۱ (Clash Royale Deck)

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 1

اگر به دنبال یک دک یا عرشه عالی بازی کلش رویال برای آرنای 1 هستید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را برای دستیابی به بهترین دک کلش رویال برای آرنای 1 راهنمایی کنیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بهترین دک کلش رویال برای آرنای 1

سرباز هایی که شما برای نبرد های کلش رویال (Clash Royale) انتخاب می‌کنید، اهمیت بسیار زیادی دارند و مستقیما بر روی برنده یا بازنده شدن شما تاثیرگذار خواهند بود. به احتمال زیاد در مراحل ابتدایی بازی کلش رویال چندان اینم مسئله را درک نمی‌کنید، اما مطمئن باشید که در مراحل بالاتر به خوبی این امر را درک خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: مشاوره تعمیرات موبایل

در این مقاله ما قصد داریم که راهنمای جامعی را در رابطه با انتخاب بهترین دک کلش رویال برای آرنای 1 خدمتتان ارائه کنیم. در این راستا 8 دک را معرفی می‌کنیم و انتخاب برترین مورد را بر عهده خود شما قرار می‌دهیم. چنانچه در رابطه با هر یک از دک های معرفی شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 1

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 1 : دک اول

دکی که عکس آن را در بخش زیر فوق مشاهده می‌کنید یکی از پرطرفدارترین و بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 1 است. میانگین اکسیری که در این دک استفاده می‌شود برابر با 3.4 است که مقدار بسیار مطلوبی خواهد بود. نقشی که هر یک از کارت های موجود در این دک بر عهده دارند به شرح زیر است:

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 1

کارت هایی که در این دک استفاده شده‌اند به همراه نقش آن‌ها در بازی به شرح زیر است:

  • کارت ارو (Arrows): این اسپل نقش یک اسپل دفاعی و همچنین پشتیبانی کننده را ایفاء می‌کند. از این کارت در شرایط مختلف می‌توانید به عنوان یک کارت دفاعی یا پشتیبان استفاده کنید. در حالت پشتیبان این کارت می‌تواند ضد کارت هایی مثل ارتش اسکلت ها (Skeletons Army) باشد که دشمنتان از آن برای مقابله با جاینت (Giant) استفاده خواهد کرد. در حالت دفاعی هم می‌توانید از آن برای از بین بردن همین کارت و آسیب رساندن به سایر سرباز های دشمن استفاده کنید.
  • کارت بمبر (Bomber): بمبر در این دک نقش کارت پشتیبان و حامی جاینت (Giant) را ایفاء می‌کند. بنابراین باید از این کارت در پشت سر جاینت (Giant) استفاده کنید تا تاثیر استفاده از کارت هایی مثل ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) را از بین ببرد.
  • کارت آرچر ها (Archers): آرچر ها (Archers) در این دک نقش کارت های دفاعی و پشتیبان را ایفاء می‌کنند. آرچر ها از راه دور به سرباز های زمینی و هوایی دشمن اتک می‌دهند و این مسئله برایتان بسیار مطلوب خواهد بود.
  • کارت شوالیه (Knight): شوالیه یا Knight در این دک یک سرباز دو منظوره است. از شوالیه می‌توانید برای ایجاد فشار در لاین و پیشبرد حمله و یا دفع در برابر سرباز های دشمن استفاده کنید.
  • کارت فایربال (Fireball): فایربال (Fireball) در این دک نقش یک اسپل پشتیبان و دفاعی را ایفاء می‌کند. کارایی این کارت تقریبا مشابه با اسپل ارو (Arrows) است. فراموش نکنید که از هر دو اسپل موجود می‌توانید در شرایط ضروری برای آسیب رساندن به تاور دشمن هم استفاده کنید.
  • کارت تفنگدار (Musketeer): تفنگدار (Musketeer) در این دک بیشتر نقش یک سرباز پیشبرنده حمله و ایجاد فشار در لاین را ایفاء می‌کند، اما از آن برای مقاصد دفاعی و پشتیبانی هم می‌توانید استفاده کنید. برای مثال تفنگدار می‌تواند در پشت جاینت (Giant) به عنوان پشتیبان استفاده شود و اگر جاینت (Giant) به تاور برسد، آن هم دمیج سنگینی را به تاور وارد خواهد کرد. ضمن اینکه تفنگدار می‌تواند برای مقابله دفاع از تاور خودی هم استفاده شود.
  • کارت جاینت (Giant): جاینت (Giant) سرباز تنک این دک است و باید همیشه در جلوی سایر سربازها پیاده شود.
  • کارت گوبلین ها (Goblins): گوبلین ها (Goblins) هم می‌توانند نقش یک کارت دفاعی یا حمله‌ای را داشته باشند. مثلا اگر جاینت (Giant) به تاور دشمن برسد، می‌توانید گوبلین ها را پشت سر او پیاده کنید تا سریعا به تاور رسیده و دمیج وارد بر آن را به شدت افزایش دهند.

پس شک نداشته باشید که عرشه فوق می‌تواند کاندیدای بهترین دک کلش رویال برای آرنای 1 باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل اپل

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 1 : دک دوم

اگر به دنبال بهترین دک کلش رویال برای آرنای 1 هستید، حداقل یک بار هم که شده عرشه ای را که در این بخش معرفی می‌کنیم را امتحان کنید. میانگین مصرف اکسیر این دک هم 3.4 است. سرباز هایی که در آن استفاده شده‌اند و نقش هر یک به شرح زیر است:

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 1

  • کارت بمبر (Bomber): بمبر در این دک نقش یک سرباز پشتیبان را ایفاء می‌کند و باید در پشت جاینت (Giant) یا مینی پکا (Mini P.E.K.K.A) پیاده شود. با این حال از بمبر (Bomber) در برخی شرایط می‌توانید به عنوان نیروی دفاعی هم استفاده کنید.
  • کارت آرچر ها (Archers): نقش اصلی آرچر ها (Archers) در این دک یا عرشه یک نقش دفاعی است. از آنجایی که این کارت ها دور زن هستند، گزینه مناسبی برای دفاع در برابر سرباز های نزدیک زن دشمن خواهند بود.
  • کارت فایربال (Fireball): فایربال در این دک نقش یک اسپل مخرب دفاعی و پشتیبان را ایفاء می‌کند. از این کارت می‌توانید برای مقاله با کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) استفاده کنید و بستر مناسب را برای پیشروی جاینت (Giant) یا مینی پکا (Mini P.E.K.K.A) فراهم آورید. همچنین از این اسپل در شرایط خاص می‌توانید برای از بین بردن تاور دشمن که جان کمی دارد هم استفاده کنید.
  • کارت مینی پکا (Mini P.E.K.K.A): این کارت از نظر دمیج یا توان آسیب رسانی قدرتمندترین کارت شما در دک محسوب می‌شود. هدف اصلی شما برای استفاده از این کارت باید رساندن آن به تاور دشمن باشد. پس با اسپل ها و سرباز های پشتیبان از آن حمایت کنید. با این حال مینی پکا (Mini P.E.K.K.A) می‌توانید برای دفاع و از بین بردن سرباز های دشمن هم مورد استفاده قرار گیرد.
  • کارت تفنگدار (Musketeer): تفنگدار در این دک نقش یک کارت پیشبرنده را ایفاء می‌کند، اما با این وجود می‌توان از آن با اهداف دفاعی و پشتیبانی از سایر کارت ها مثل مینی پکا (Mini P.E.K.K.A) و جاینت (Giant) هم استفاده کرد.
  • کارت جاینت (Giant): جاینت سرباز تنک شماست و باید آن را سپر بلای سایر سرباز ها کنید. سعی کنید که همیشه به بهترین شکل ممکن از جاینت (Giant) پشتیبانی کنید و آن را به تاور دشمن برسانید.
  • کارت گوبلین های نیزه انداز (Spear Goblins): گوبلین های نیزه انداز بیشتر نقش یک کارت دفاعی و پشتیبان را در این دک ایفاء می‌کنند. اما در برخی شرایط می‌توانید از آن ها برای آسیب رساندن به تاور دشمن هم استفاده کنید.
  • کارت گوبلین ها (Goblins): گوبلین ها (Goblins) هم می‌توانند نقش یک کارت دفاعی یا حمله‌ای را داشته باشند.

نظر شما در رابطه با دک یا عرضه نام برده شده چگونه است؟ آیا این دک می‌تواند بهترین دک کلش رویال برای آرنای 1 باشد؟

 بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات سامسونگ بازار موبایل ایران 

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 1 : دک سوم

استفاده از این دک زمانی امکانپذیر می‌شود که شما به کارت ویچ (Witch) دسترسی پیدا کرده باشید. میانگین مصرف اکسیر در این دک برابر  3.5 است. کارت های استفاده شده در آن و نقش هر یک هم به صورت خلاصه شامل موارد زیر می‌شود:

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 1

  • کارت ارو (Arrows): این کارت اسپل پشتیبان و دفاعی دک شماست.
  • کارت شوالیه (Knight): شوالیه نقش یک سرباز دو منظوره را ایفاء می‌کند و می‌توان از آن هم در حمله و هم در دفاع استفاده کرد.
  • کارت فایربال (Fireball): اسپل فایربال دقیقا مشابه با اسپل ارو (Arrows) می‌تواند نقش پشتیبان و دفاعی را ایفاء کند و در برخی شرایط برای آسیب زدن به تاور دشمن هم مورد استفاده قرار گیرد.
  • کارت تفنگدار (Musketeer): تفنگدار در این دک نقش یک کارت پیشبرنده را ایفاء می‌کند، اما با این وجود می‌توان از آن با اهداف دفاعی و پشتیبانی هم استفاده کرد.
  • کارت جاینت (Giant): جاینت مثل همیشه سرباز تنک دک شماست.
  • کارت ویچ (Witch): نقش اصیل ویچ در این دک پشتیبانی از جاینت (Giant) است. اما با این وجود می‌توانید از آن با اهداف دفاعی هم استفاده کنید.
  • کارت گوبلین های نیزه انداز (Spear Goblins): گوبلین های نیزه انداز در این دک می‌توانند نقش سرباز های دفاعی، پشتیبان و حتی حمله ای را ایفاء کنند.
  • کارت گوبلین ها (Goblins): گوبلین ها هم در این دک قادرند نقش دفاعی یا حمله ای داشته باشند.

بدون تردید دک فوق جزو پتانسیل انتخاب به عنوان بهترین دک کلش رویال برای آرنای 1 را دارد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی اپل واچ

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 1 : دک چهارم

کاندیدای بعدی دریافت جایزه بهترین دک کلش رویال برای آرنای 1 دکی است که در عکس زیر جزئیات آن را مشاهده می‌کنید. میانگین مصرف اکسیر ین دک 3.5 است و سرباز های آن شامل موارد زیر می‌شوند:

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 1

  • کارت ارو (Arrows): پیکان ها یا ارور در این دک نقش یک کارت پشتیبان و دفاعی را ایفاء می‌کند.
  • کارت بمبر (Bomber): بمبر در این دک یک کارت حامی و پشتیبان است که امکان استفاده از آن به عنوان کارت دفاعی هم وجود دارد.
  • کارت فایربال (Fireball): فایر بال نقشی مشابه با اسپل ارو دارد و در این دک یک کارت پشتیبان و دفاعی است.
  • کارت تفنگدار (Musketeer): تفنگدار در این دک بیشتر نقش یک کارت حمله ای و آسیب رسان را ایفاء می‌کند، اما از آن برای پشتیبانی و دفاع هم می‌توان استفاده کرد.
  • کارت جاینت (Giant): جاینت مثل همیشه سرباز تنک دک شماست.
  • کارت پرنس (Prince): پرنس در این دک نقش سرباز حمله‌ای و آسیب رسان اصلی را ایفاء می‌کند. شما باید سعی کنید به هر شکل ممکن پرنس را به تاور دشم برسانید.
  • کارت گوبلین های نیزه اندازه (Spear Goblins): گوبلین های نیزه انداز می‌توانند نقش سرباز های دفاعی، پشتیبان و حتی حمله ای را در این دک ایفاء کنند.
  • کارت گوبلین ها (Goblins): گوبلین ها در این دک می‌توانند با توجه به شرایط نقش دفاعی یا حمله ای داشته باشند.

مطمئن باشید که دک فوق پتانسیل لازم برای انتخاب به عنوان بهترین دک کلش رویال برای آرنای 1 را دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 7 پلاس

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 1 : دک پنجم

یکی دیگر از بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 1 دک یا عرشه ای است که در این بخش معرفی می‌کنیم و در آن از کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) استفاده می‌شود. میانگین مصرف اکسیر این دک برابر با 3.5 اکسیر است:

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 1

  • کارت ارو (Arrows): اسپل ارو در این دک نقش یک کارت پشتیبان و دفاعی را ایفاء می‌کند.
  • کارت آرچر ها (Archers): نقش آرچر ها (Archers) در این دفاعی است، اما با این حال می‌توان از آن‌ها به عنوان یک کارت دور زن خوب برای پشتیبانی از کارت های دیگر هم استفاده کرد.
  • کارت فایربال (Fireball): فایر بال نقش کارت پشتیبان و دفاعی در این دک است که البته می‌توانید از آن برای آسیب رساندن به تاور دشمن هم استفاده کنید.
  • کارت مینی پکا (Mini P.E.K.K.A): این کارت اصلی ترین کارت شما برای آسیب رساندن به تاور دشمن است. هدف اصلی شما برای استفاده از این کارت باید رساندن آن به تاور دشمن باشد. پس تا می‌توانید از آن پشتیبانی کنید.
  • کارت تفنگدار (Musketeer): تفنگدار می‌تواند در این دک نقش یک سرباز حمله ای، پشتیبان و دفاعی را ایفاء کند.
  • کارت جاینت (Giant): جاینت سرباز تنک دک یا عرشه محسوب می‌شود.
  • کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army): این کارت هم می‌تواند یک کارت دفاعی برای مقابله با سرباز های مثل جاینت (Giant) و هم نقش یک کارت حمله ای برای از بین بردن تاور دشمن در شرایط خاص را ایفاء کند.
  • کارت گوبلین های نیزه اندازه (Spear Goblins): گوبلین های نیزه انداز می‌توانند نقش سرباز های دفاعی، پشتیبان و حتی حمله ای را در این دک ایفاء کنند.

پس یکی دیگر از کاندیدهای کسب جایگاه بهترین دک کلش رویال برای آرنای 1 دکی است که در این بخش معرفی شد.

بیشتر بخوانید:  نمایندگی آیفون در تهران

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 1 : دک ششم

علیرغم اینکه میانگین اکسیر مورد استفاده در دک زیر بالاست و برابر با 4 اکسیر محسوب می‌شود، اما با این حال این عرشه از بهترین دک های کلش رویال در آرنای 1 خواهد بود. نقش کارت های موجود در این ک به شرح زیر است:

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 1

  • کارت ارو (Arrows): اسپل ارو یک کارت پشتیبان و دفاعی در این دک است.
  • کارت آرچر ها (Archers): آرچر ها (Archers) در این دک نقش یک کارت دفاعی را ایفاء می‌کنند، اما از آن‌ها به عنوان سرباز پشتیبان هم می‌توان استفاده کرد.
  • کارت شوالیه (Knight): شوالیه می‌تواند هم در پیشبرد حمله و هم در دفاع موثر واقع شود.
  • کارت فایربال (Fireball): فایر بال می‌تواند یک اسپل پشتیبان یا دفاعی باشد و همچنین برای آسیب رساندن به تاور دشمن مورد استفاده قرار گیرد.
  • کارت تفنگدار (Musketeer): تفنگدار می‌تواند در این دک نقش یک سرباز حمله ای، پشتیبان و دفاعی را بر عهده داشته باشد.
  • کارت جاینت (Giant): جاینت سرباز تنک عرشه شماست.
  • کارت والکری (Valkyrie): کارت والکری سرباز با دمیج بالای عرشه محسوب می‌شود که اگر به تاور دشمن برسد می‌تواند آسیب جدی به آن وارد کند. با این حال این کارت به دلیل اتک اسپلش می‌تواند پشتیبان خوبی برای جاینت (Giant) یا یک کارت دفاعی عالی برای دک هم باشد.
  • کارت لایتنینگ (Lightening): اسپل لایتنینگ در این دک می‌تواند نقش یک اسپل مخرب واقعی را ایفاء کند. از این اسپل می‌توانید برای از بین بردن نیرو های دشمن یا وارد کردن دمیج سنگین به تاورهایش استفاده کنید.

به نظر شما آیا دلیلی وجود دارد که عرشه فوق نتواند بهترین دک کلش رویال برای آرنای 1 باشد؟

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A51

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 1 : دک هفتم

باز هم نوبت به یک دک با مصرف اکسیر بهینه می‌رسد که میانگین مصرف اکسیر آن فقط 3.4 است. سرباز هایی که در این دک وجود دارند و نقش هر یک به شرح زیر است:

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 1

  • کارت ارو (Arrows): اسپل ارو یک کارت دفاعی و همچنین پشتیبان خواهد بود.
  • کارت آرچر ها (Archers): این کارت در اصل نقش یک کارت دفاعی را ایفاء می‌کنند، اما آرچر ها به عنوان سرباز حامی یا پشتیبان هم مورد استفاده قرار گیرند.
  • کارت فایربال (Fireball): نقش اسپل فایربال تقریبا مشابه با اسپل ارو است.
  • کارت مینی پکا (Mini P.E.K.K.A): کارت مینی پکا در این دک با دمیج بالای خود نقش یک کارت بسیار موثر برای از بین بردن تاور دشمن و همچنین سرباز های زمینی او را ایفاء می‌کند.
  • کارت جاینت (Giant): جاینت سرباز تنک عرشه است.
  • کارت بی بی دراگون (Baby Dragon): بی بی دراگون به دلیل اینکه یک سرباز دور زن پرنده و با دمیج اسپلش است، می‌تواند به شدت برای دشمن دردسرساز شود. از این کارت به عنوان پشتیبان برای مینی پکا (Mini P.E.K.K.A) و جاینت (Giant) استفاده کنید.
  • کارت گوبلین های نیزه اندازه (Spear Goblins): گوبلین های نیزه انداز می‌توانند نقش سرباز های دفاعی، پشتیبان و حمله ای را در این دک ایفاء کنند.
  • کارت گوبلین ها (Goblins): گوبلین ها قادرند تا به عنوان سرباز دفاعی و حمله ای مورد استفاده قرار گیرند.

بدون تردید دک فوق پتانسیل لازم برای انتخاب به عنوان بهترین دک کلش رویال برای آرنای 1 را دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی Note 10 Plus

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 1 : دک هشتم

آخرین دکی که به عنوان یکی از کاندیدهای بهترین دک کلش رویال برای آرنای 1 معرفی می‌کنیم، دکی است که در عکس زیر مجموعه سربازهایش را مشاهده می‌نمایید. میانگین اکسیر مصرفی این دک یا عرشه برابر با 3.5 خواهد بود:

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 1

  • کارت شوالیه (Knight): شوالیه در این دک یک سرباز دو منظوره است که می‌تواند در حمله و دفاع شرکت کند.
  • کارت فایربال (Fireball): اسپل فایربال (Fireball) بیشتر نقش یک کارت پشتیبان را در این دک ایفاء می‌کند، اما از آن برای آسیب رساندن به تاور دشمن هم می‌توانید استفاده کنید.
  • کارت تفنگدار (Musketeer): تفنگدار می‌تواند در این دک نقش یک سرباز حمله ای، پشتیبان و دفاعی را ایفاء کند.
  • کارت جاینت (Giant): جاینت سرباز تنک عرشه است.
  • کارت گوبلین های نیزه اندازه (Spear Goblins): گوبلین های نیزه انداز می‌توانند در دفاع و حمله شرکت داشته باشند و حتی به عنوان نیروی پشتیبان مورد استفاده قرار گیرند.
  • کارت گوبلین ها (Goblins): از کارت گوبلین ها می‌توانید با دو هدف دفاعی و حمله ای استفاده کنید.
  • کارت کلبه گوبلین ها (Goblins Hut): این کارت که یک کارت اسپاونر (Spawner) است منجر می‌شود تا در یک لاین فشار زیادی ایجاد شود. این کارت هم می‌تواند منجر به افزایش قدرت حمله شما شده و هم قوای دفاعی شما را تقویت کند.
  • کارت بشکه گوبلین ها (Goblin Barrel): این کارت نقش یک کارت آسیب رسان و حمله ای را ایفاء می‌کند. باید از این کارت در شرایط مساعد برای غافلگیر کردن دشمن و آسیب رساندن به تاور آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  تعمیر گلس گوشی

پس دک فوق هم پتانسیل لازم برای انتخاب به عنوان بهترین دک کلش رویال برای آرنای 1 را دارد.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 8 دک پرداختیم که پتانسیل لازم برای انتخاب به عنوان بهترین دک کلش رویال برای آرنای 1 را دارند. لطفا نظرات خود را در مورد این دک های کلش رویال با ما و سایر دوستانتان در میان بگذارید. چنانچه در رابطه با هر یک از دک های معرفی شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

بیشتر بخوانید: 

خرید قطعه موبایل

قطعات iPhone 8

قطعات گوشی سامسونگ A21

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments