تعمیر یا تعویض دکمه هوم ایفون یا اثر انگشت یا تاچ آیدی iPhone 8 Plus تعمیر یا تعویض دکمه هوم ایفون یا اثر انگشت یا تاچ آیدی iPhone 8 Plus

تعمیر یا تعویض دکمه هوم ایفون یا اثر انگشت یا تاچ آیدی iPhone 8 Plus

اگر دکمه اثر انگشت آیفون یا دکمه هوم (Home) یا همان تاچ آیدی (Touch ID) آیفون 8 پلاس شما از کار افتاده یا درست عمل نمی‌کند نگران نباشید. با موبایل کمک می‌توانید تعمیر دکمه اثر انگشت آیفون 8 پلاس را ضمن صرف کمترین هزینه و قیمت ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض دکمه هوم آیفون 8 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

چرا دکمه هوم آیفون 8 پلاس نیاز به تعمیر پیدا می‌کند؟

چندین دلیل مختلف می‌توانند منجر به بروز اختلال در عملکرد دکمه هوم آیفون 8 پلاس شوند. یکی از اصلی ترین این دلایل اعمال فشار بیش از اندازه از روی کاربر در حین استفاده از دکمه مذکور است. فشار زیادی که از جانب انگشت بر روی دکمه هوم آیفون 8 پلاس وارد شود می‌تواند به فلت زیر این دکمه آسیب بزند. دلیل بعدی که می‌تواند منجر به خرابی دکمه هوم شود آب خوردگی خواهد بود. اگرچه آیفون 8 پلاس اپل طراحی ضد آب دارد و از استاندارد IP67 پشتیبانی می‌کند، اما با این حال دیده شده که دکمه هوم این گوشی در اثر آب خوردگی دچار اختلال شده است.

 

تعمیر یا تعویض دکمه اثر انگشت یا تاچ آیدی iPhone 8 Plus

 

یکی دیگر از دلایلی که می‌تواند در عملکرد دکمه هوم آیفون 8 پلاس اپل اختلال ایجاد کند ضربه است! در برخی شرایط دیده شده که وارد شدن ضربه به لبه زیرین قاب آیفون 8 پلاس منجر به از کار افتادن دکمه هوم موبایل شده است. بنابراین عوامل متعددی می‌توانند منجر به بروز اختلال در عملکرد دکمه هوم آیفون 8 پلاس اپل شوند. اما اگر این دکمه در آیفون 8 پلاس دچار مشکل شد چه کنیم؟ چطور می‌توانید تعمیر دکمه هوم آیفون 8 پلاس را با کمترین هزینه و قیمت ممکن انجام دهیم؟ با موبایل کمک همراه باشید.

نکته مهمی که باید برای تعمیر دکمه هوم آیفون 8 پلاس در نظر داشته باشید!

همانطور که می‌دانید دکمه هوم آیفون 8 پلاس در واقع اسکنر انگشت گوشی های آیفون هم هست و کاربر با ثبت مشخصات انگشت خود با استفاده از این دکمه می‌تواند قفل صفحه نمایش دستگاه را باز کند. اپل برای اینکه امنیت کاربر حفظ شود، قابلیت اسکن انگشت دکمه هوم آیفون 8 پلاس را با مادربرد گوشی در ارتباط مستقیم قرار داده و بستری امنیتی خاصی ایجاد کرده که دکمه هوم آیفون 8 پلاس فقط با مادربرد فابریک و اصلی این گوشی همگام بوده و قابل استفاده باشد! بنابراین متاسفانه زمانی که دکمه هوم آیفون 8 پلاس تعویض شود، دیگر قابلیت اسکن انگشت دستگاه کار نخواهد کرد‍!

 

برای تعویض دکمه هوم آیفون 8 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی آیفون ۸ پلاس اپل

برای اینکه بتوانید از قابلیت اسکن انگشت دکمه هوم  استفاده کنید باید مادربرد آیفون 8 پلاس اپل را هم تعمیر نمایید. به بیان دیگر باید یک دکمه هوم و برد جدید و همگام با یکدیگر جایگزین برد و دکمه هوم فعلی دستگاه شود تا قابلیت اسکن انگشت آن هم دوباره قابل استفاده باشد. پس اگر به تنهایی دکمه هوم آیفون 8 پلاس را تعویض کنید فقط می‌توانید از این دکمه برای انجام دستورات کاربردی استفاده به عمل آورید و قابلیت اسکن انگشت آن از بین می‌رود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 8 پلاس اپل

هزینه تعمیر دکمه هوم آیفون 8 پلاس را چقدر است؟

با توجه به توضیحاتی که در مرحله قبل دادیم، مشخص است که هزینه تعمیر دکمه هوم آیفون 8 پلاس می‌تواند با توجه انتخاب شما متفاوت باشد. اگر بخواهید فقط تعویض دکمه هوم را انجام دهید و دیگر از قابلیت اسکن انگشت آن استفاده نکنید، هزینه تعمیر نسبتا مناسب و مقرون ب صرفه خواهد بود اما اگر بخواهید به همراه دکمه هوم، مادربرد آیفون 8 پلاس را هم تعویض کنید تا قادر به استفاده از قابلیت اسکن انگشت باشید، هزینه تعمیر دکمه هوم آیفون 8 پلاس به مراتب زیادتر می‌شود. بنابراین تصمیم با شماست که کدام حالت را انتخاب کنید. در حالت کلی می‌توانید تعویض یا تعمیر دکمه هوم آیفون 8 پلاس از تعمیرات نسبتا گران قیمت این گوشی محسوب کرد.

 

تعمیر یا تعویض دکمه اثر انگشت یا تاچ آیدی iPhone 8 Plus

بیشتر بخوانید: تعمیر باتری آیفون ۸ پلاس اپل

 

آیا شخصا قادر به تعمیر دکمه هوم آیفون 8 پلاس خواهیم بود؟

برای تعویض یا تعمیر دکمه هوم آیفون 8 پلاس باید مراحل پیچیده‌ای طی شوند. بنابراین اگر در حوزه تعمیرات موبایل تجربه زیادی ندارید، احتمالا قادر به تعمیر دکمه هوم آیفون 8 پلاس نخواهید بود و به مشکل بر می‌خورید. اما اگر فکر می‌کنید قادر به انجام این کار هستید کافیست با مراجعه به فروشگاه قطعات موبایل شرکت موبایل کمک قطعات و ابزارهای مورد نیاز برای تعمیر دکمه هوم آیفون 8 پلاس را تهیه کنید و سپس طبق مراحلی که در مقاله آموزش تعویض دکمه هوم آیفون 8 پلاس شرح داده شده پیش بروید. بدین ترتیب قادر به تعویض یا تعمیر دکمه هوم آیفون 8 پلاس خواهید بود.

 

برای تعویض دکمه هوم آیفون 8 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

تعمیر دکمه هوم آیفون 8 پلاس را با کمترین هزینه در موبایل کمک انجام دهید!

اما اگر می‌خواهید تعمیر دکمه هوم آیفون 8 پلاس شما با بهترین کیفیت ممکن و ضمانت اصالت قطعه انجام شود، کافیست از سرویس موبایل کمک استفاده کنید. کارشناسان تعمیر موبایل کمک با دسترسی به مدرن ترین و جدیدترین ابزارها و متدهای تعمیرات گوشی می‌توانند تعویض یا تعمیر دکمه هوم آیفون 8 پلاس را برایتان انجام دهند. هزینه تعمیرات در موبایل کمک هم نسبت به بازار آزاد به مراتب کمتر خواهد بود. به منظور ثبت سفارش تعمیر دکمه هوم و یا به طور کلی تعمیرات آیفون 8 Plus اپل توسط کارشناسان موبایل کمک کافیست با شماره ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از طریق سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید: 

قطعات گوشی آیفون 8 Plus

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل