تعمیر گلکسی نوت ۸ آب خورده | موبایل کمک تعمیر گلکسی نوت ۸ آب خورده | موبایل کمک

تعمیر گلکسی نوت ۸ آب خورده | موبایل کمک

گلکسی نوت 8 سامسونگ اگرچه از استاندارد ضد آب IP68 پشتیبانی می‌کند اما این مسئله بدان معنا نیست که این گوشی به هیچ وجه در اثر آب خوردگی دچار مشکل نخواهد شد. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر گلکسی نوت 8 آب خورده را با صرف کمترین هزینه انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر سامسونگ Note 8 آب خورده کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

پشتیبانی گلکسی نوت 8 از استاندارد ضد آب IP68 به چه معناست؟

اگر می‌خواهید در رابطه با استاندارد ضد آب سری IP که در گوشی های موبایل مورد استفاده قرار می‌گیرند به طور دقیق آشنا شوید، توصیه می‌کنیم مقاله استاندارد ضد آب بودن گوشی IP67 و IP68 Certificate چیست؟ را مطالعه کنید. به طور خلاصه پشتیبانی یک گوشی مثل گلکسی نوت 8 از استاندارد ضد آب IP68 به آن معناست که دستگاه می‌تواند حداقل تا 30 دقیقه بدون مشکل در عمق 1.5 متری آب باقی بماند. اما آیا واقعا گوشی های هوشمند می‌توانند چنین ویژگی داشته باشند؟

آیا گلکسی نوت 8 می‌تواند 30 دقیقه در آب بماند؟

در بسیاری از ویدئوهای مختلف دیده شده که گلکسی نوت 8 سامسونگ توانسته مدت زمان 30 دقیقه در آب باقی بماند و بدون مشکل به کار خود ادامه دهد. اما واقعا تا چه اندازه می‌توان به این ویدئو و ضد آب بودن گلکسی نوت 8 اطمینان کرد؟ جالب است بدانید که شرکت های سازنده گوشی علیرغم اینکه محصولاتشان از استاندارد ضد آب سری IP پشتیبانی می‌کند، آن ها را در برابر خرابی ناشی از آب خوردگی گارانتی نمی‌کنند! به همین دلیل است که اگر گلکسی نوت 8 شما در اثر آب خوردگی خراب شود، تحت گارانتی تعمیر نخواهد شد. بنابراین وقتی خود شرکت سازنده به ضد آب گوشی خود اطمینان ندارد، چرا شما که کاربر هستید باید به ضد آب بودن گوشی اطمینان کنید!؟

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی سامسونگ 

رایج ترین خرابی های ناشی از آب خوردگی در گلکسی نوت 8

متاسفانه بارها و بارها دیده شده که فبلت گلکسی نوت 8 و دیگر محصولات شرکت های بزرگ که از استاندارد ضد آب سری IP پشتیبانی می‌کنند در اثر تماس با آب دچار خرابی می‌شوند. عموما اگر قطعه‌ای از گوشی های هوشمند در تماس با آب قرار گیرد، سریعا می‌سوزد! برای مثال اگر آب به مادربرد گلکسی نوت 8 برخورد کند و در حال استفاده از گوشی باشید، شک نکنید که در برد اتصال کوتاه ایجاد شده و این قطعه می‌سوزد. بنابراین عموما گوشی هایی که در اثر آب خوردگی خراب می‌شوند روشن نخواهند شد. در برخی شرایط دیگر هم دیده شده که درست کار نکردن اسپیکر، از کار افتادن دوربین، سو سو زدن ال سی دی و سایر موارد این چنینی هم در اثر آب خوردگی در گلکسی  نوت 8 سامسونگ پدیدار شده‌اند.

 

تعمیر سامسونگ نوت 8 آب خورده

بیشتر بخوانید: خرید گوشی موبایل

 

هزینه تعمیر گلکسی نوت 8 آب خورده چقدر است؟

هزینه تعمیر گلکسی نوت 8 آب خورده قبل از شروع به تعمیر موبایل قابل تشخیص نخواهد بود. اگر فبلت نوت 8 در اثر آب خوردگی خراب شود، باید دستگاه توسط تعمیرکار باز شده و تک تک اجزای سخت افزاری آن مورد بررسی قرار گیرند و هر یک از آن ها که معیوب هستند تعویض شوند. بدیهی است که هرچقدر تعداد قطعات معیوب و تعویضی دستگاه بیشتر باشند، هزینه تعمیر گلکسی نوت 8 آب خورده هم افزایش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی Note 8 

 

برای تعمیر سامسونگ Note 8 آب خورده کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

اگر فبلت گلکسی نوت 8 شما در آب افتاد باید خونسردی خود را حفظ کرده و خیلی سریع عمل کنید. دقت داشته باشید که عکس‌العمل سریع شما در این مرحله نقش بسیار مهمی ایفاء می‌کند. هرچقدر سریع‌تر فبلت را از آب خارج کنید، ریسک از کار افتادن و خرابی آن کمتر می‌شود. سپس باید فبلت را کاملا خشک کرده و در کیسه برنج قرار دهید و بعد از 48 ساعت دوباره سعی در روشن کردن دستگاه داشته باشید. احتمالا در این حالت گلکسی نوت 8 دچار خرابی نمی‌شود. برای کسب اطلاعات دقیق تر در مورد کارهایی که باید بعد از افتادن موبایل در آب انجام شوند به مطالعه مقاله چگونه گوشی سامسونگ یا آیفون اپل آب خورده را تعمیر کنیم؟ بپردازید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی های سامسونگ

تعمیر گلکسی نوت 8 آب خورده را با کمترین هزینه توسط موبایل کمک

اگر به دنبال مرجع قابل اعتمادی هستید تا تعمیر گلکسی نوت 8 آب خورده را برایتان با بهترین کیفیت و کمترین هزینه ممکن انجام دهید، موبایل کمک بهترین گزینه پیش رو برای تعمیر موبایل و گوشی سامسونگ خواهد بود. کارشناسان موبایل کمک برای تعمیر گلکسی نوت 8 آب خورده شما از جدیدترین ابزارها و متدها استفاده می‌کنند. برای ثبت سفارش تعمیر گلکسی نوت 8 آب خورده توسط موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید: 

قطعات گوشی سامسونگ Note 8

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ