آموزش ارسال ویدیوهای واین در اینستاگرام از طریق برنامه VineGrab

ارسال ویدیوهای واین در اینستاگرام

اگر با شبکه اجتماعی واین یا همان Vine آشنا باشید، می‌دانید که ویدیوهای کوتاه و بسیار جالبی در آن اشتراک گذاری می‌شوند. بدون تردید ارسال مستقیم این ویدیوها از واین در اینستاگرام می‌تواند بسیار جالب باشد. در این مقاله قصد داریم که به آموزش ارسال ویدیوهای واین در اینستاگرام با استفاده از برنامه‌ای تحت عنوان VineGrab بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با ارسال ویدیوهای واین در اینستاگرام از طریق اپلیکیشن VineGrab

واین (Vine) یک شبکه اجتماعی مبتنی بر اشتراک گذاری ویدیوهای بسیار کوتاه است. این شبکه اجتماعی در سال 2012 توسط توییتر راه‌اندازی شد و به کاربران اجازه می‌دهد تا ویدیوهای کوتاه و نهایتا 6 ثانیه‌ای را اشتراک گذاری کنند. استفاده از شبکه اجتماعی واین (Vine) تا پیش از اینکه اینستاگرام قابلیت ارسال ویدیو را به اپلیکیشن خود اضافه کند، به مراتب رونق داشت اما به تدریج و با پیشرفت قابلیت‌های اینستاگرام، میزان استفاده از شبکه اجتماعی واین کاهش یافت. اگر به خاطر داشته باشید پیش از این در مقاله “آموزش دانلود ویدیوهای واین (Vine) در اندروید، آیفون و کامپیوتر” به آموزش نحوه دانلود ویدیوهای شبکه اجتماعی واین در دستگاه‌های اندرویدی، آی او اسی و ویندوزی پرداخته بودیم.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

با دانلود ویدیوهای واین (Vine) می‌توانید نسبت به اشتراک گذاری آن‌ها در اینستاگرام یا سایر شبکه‌های اجتماعی دیگر اقدام کنید. اما آیا روشی وجود دارد که این پروسه و تعامل مابین واین (Vine) و اینستاگرام را ساده‌تر کند؟ به بیان دیگر آیا این امکان وجود دارد که نسبت به ارسال ویدیوهای واین در اینستاگرام اقدام کنیم؟ خوشبختانه انجام این عمل از طریق یک اپلیکیشن اختصاصی با نام VineGrab امکانپذیر است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید ویدیوهای شبکه اجتماعی واین (Vine) را به طور مستقیم در اینستاگرام اشتراک گذاری کنید. برنامه VineGrab رابط کاربری زیبایی دارد و به منظور استفاده از آن باید در شبکه اجتماعی واین (Vine) عضو باشید. این برنامه شما را قادر به گشت و گذار در شبکه اجتماعی واین و تماشای ویدیوهای آن می‌کند و به طور مستقیم امکان ارسال ویدیوهای واین در اینستاگرام را هم فراهم می‌آورد.

ارسال ویدیوهای واین در اینستاگرام

بنابراین هدف ما در این مقاله آموزش ارسال ویدیوهای واین در اینستاگرام با استفاده از اپلیکیشن VineGrab است. پیش از شروع بحث اصلی مقاله لازم می‌دانیم که اشاره کنیم به منظور لاگین یا ورود به اکانت خود در برنامه VineGrab حتما باید ایمیل خود را در صفحه لاگین وارد نمایید و امکان ورود به اکانت از طریق وارد کردن یوزرنیم و رمز عبور وجود ندارد. ضمنا لازم به اشاره است که اپلیکیشن VineGrab شامل خریدهای درون برنامه‌ای هم می‌شود. اگر تمایل دارید که ویدیوهای شبکه اجتماعی واین (Vine) را به طور مستقیم در اینستاگرام ارسال کنید، این مقاله راهنمای بسیار عالی برای شما عزیزان محسوب می‌شود. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

آموزش ارسال ویدیوهای واین در اینستاگرام از طریق برنامه VineGrab

تصور می‌کنیم که برنامه یا اپلیکیشن VineGrab را بر روی گوشی هوشمندتان نصب کردید و وارد حساب کاربری خود هم شده‌اید. در این شرایط به منظور ارسال ویدیوهای واین در اینستاگرام کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

ارسال ویدیوهای واین در اینستاگرام

ابتدا باید در ویدیوهای شبکه اجتماعی واین (Vine) به دنبال ویدیوی جالبی باشید که ارزش اشتراک گذاری در اینستاگرام را داشته باشد. بدین منظور از منوی سمت چپ برنامه VineGrab گزینه Popular، Explore یا Search را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که با انتخاب گزینه Popular پست‌های محبوب نمایش داده می‌شوند، بنابراین این گزینه می‌تواند انتخاب مناسب‌تری به شمار آید.

ارسال ویدیوهای واین در اینستاگرام

پس از آنکه پست مورد نظرتان را به منظور ارسال در اینستاگرام انتخاب کردید، از منوی زیرین و سمت راست صفحه آیکون با نماد دو فلش را لمس کنید. این آیکون مربوط به بازنشر پست مد نظر می‌شود. سپس گزینه Share را لمس کنید و از میان شبکه‌های اجتماعی و روش‌های بازنشر موجود، اینستاگرام را انتخاب کنید. سپس گزینه Repost را در پنجره پاپ آپ نمایان شده انتخاب نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون XR

ارسال ویدیوهای واین در اینستاگرام

در این شرایط بیک پیغام هشدار نمایان می‌شود و اطلاع‌رسانی می‌کند که به منظور ارسال ویدیوهای واین در اینستاگرام این ویدیو ابتدا به طور اتوماتیک دانلود می‌شود. با این پیغام موافقت کنید تا پروسه دانلود ویدیوی مورد نظر انجام شود. به محض اتمام پروسه دانلود، اپلیکیشن اینستاگرام اجرا می‌شود و بخش Camera Roll نمایش داده خواهد شد. در این بخش ویدیویی که از واین دانلود کرده‌اید را مشاهده خواهید کرد. آن ویدیو انتخاب کنید و گزینه Next را لمس نمایید. سپس تغییرات مد نظرتان را بر روی ویدیوی دانلود شده اعمال کنید و توضیحات مربوط به آن را هم وارد نمایید. در نهایتا با لمس گزینه Share، ویدیوی مد نظر در اکانت اینستاگرام شما ارسال می‌شود.

ارسال ویدیوهای واین در اینستاگرام

بنابراین با استفاده از برنامه جالب VineGrab می‌توانید نسبت به ارسال ویدیوهای واین در اینستاگرام اقدام کنید. در نظر داشته باشید که نسخه اصلی اپلیکیشن VineGrab برای سیستم عامل آی او اس ارائه شده است. این برنامه یکی از بهترین و ساده‌ترین روش‌های ممکن را به منظور ارسال ویدیوهای واین در اینستاگرام فراهم می‌کند.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه ارسال ویدیوهای واین در اینستاگرام پرداختیم. انجام این عمل با استفاده از اپلیکیشن VineGrab امکانپذیر می‌شود. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قیمت باتری iPhone 6

قیمت ال سی دی سامسونگ J5

Samsung J7 Duo قطعات گوشی

تعمیرات موبایل

منبع idownloadblog

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments