آموزش دانلود ویدیوهای واین (Vine) اندروید، آیفون و کامپیوتر

دانلود ویدیوهای واین

واین یا Vine یک شبکه اجتماعی منحصر به فرد است که توسط توییتر راه‌اندازی شد و امکان اشتراک گذاری ویدیوهای کوتاه و نهایتا 6 ثانیه‌ای را ارائه می‌کند. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه دانلود ویدیوهای واین (Vine) در آیفون، اندروید و کامپیوتر بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با دانلود ویدیوهای واین (Vine)

واین یا همان Vine شبکه اجتماعی است که در سال 2012 توسط توییتر راه‌اندازی شد. این شبکه اجتماعی کاربران را قادر می‌ساخت تا ویدیو کلیپ‌های کوتاه و نهایتا 6 ثانیه‌ای خود را با سایر دوستان و کاربران اشتراک گذاری کنند. تا پیش از اینکه اینستاگرام قابلیت اشتراک گذاری ویدیو را ارائه کند، واین (Vine) یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی مرتبط با اشترک گذاری ویدیو محسوب می‌شد اما در هر صورت این روزها با توجه به پیشرفتی که اینستاگرام داشته از تعداد کاربران فعال شبکه اجتماعی واین (Vine) کاسته شده است. اما هدف ما در این مقاله آموزش نحوه دانلود ویدیوهای واین (Vine) در دستگاه‌های اندرویدی، آی او اسی و کامپیوتر است. این عمل با استفاده از ترفند یا روش‌های خاصی صورت می‌پذیرد.

در ادامه مقاله سه روش موجود برای انجام این عمل به شما عزیزان آموزش داده می‌شود که مبتنی بر سورس کدهای وب و همچنین اپلیکیشن‌های ثانویه هستند. ضمنا اگر علاقمند به دانلود ویدیوهای واین (Vine) هستید، بدون تردید دانلود عکس و ویدیوهای اینستاگرام هم می‌توانید برایتان موضوع جالبی باشد. با استفاده از مقاله “آموزش نحوه دانلود عکس و ویدیوهای اینستاگرام” می‌توانید اطلاعات جامعی در رابطه با روش‌های دانلود پست‌های اینستاگرام کسب کنید. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل و بخش‌هایی که در این مقاله شرح داده شده‌اند سوالی داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

دانلود ویدیوهای واین (Vine) از طریق سورس کدهای وب (Source Codes)

اگر با استفاده از کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود و با مراجعه به سایت شبکه اجتماعی واین (Vine) از آن استفاده می‌کنید، باید بدانید که امکان دانلود ویدیوهای واین (Vine) از طریق کدهای منبع وبسایت در مرورگرتان وجود دارد. بدین منظور در مرورگر کروم کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا با استفاده از مرورگر کروم به صفحه ویدیوی مورد نظرتان در شبکه اجتماعی واین (Vine) مراجعه کنید.
  • بر روی بخشی خالی از صفحه راست کلیک کنید و گزینه View Page Sources را انتخاب کنید.
  • حال کلیدهای ترکیب Ctrl+F را در کامپیوتر ویندوزی خود بفشارید. اگر از مک‌بوک استفاده می‌کنید باید کلیدهای ترکیبی Cmd+F را بفشارید. با انجام این عمل بخش Find نمایان می‌شود و شما قادر به جستجوی عبارت خاص مد نظرتان خواهید بود.
  • عبارت video-url را جستجو کنید. حال می‌توانید در بخشی که به شکل “video-url”:”<<video url here>>” مشخص شده به لینک URL ویدیو مد نظر دست پیدا کنید. این لینک را انتخاب و کپی نمایید.
  • حال در مرورگر خود یک پنجره جدید ایجاد کنید و به بخش URL یا آدرس بار آن مراجعه کنید و کلیدهای Ctrl+V را بزنید تا لینک ویدیوی مد نظر در تب جدید کپی شود. سپس کلیک اینتر را بفشارید.
  • حال بر روی ویدیوی نمایش داده شده کلیک راست کنید و گزینه Save Video as را به منظور ذخیره کردن آن انتخاب نمایید.

با طی کردن مراحل فوق می‌توانید از طریق سورس کدهای وب نسبت به دانلود ویدیوهای واین (Vine) اقدام نمایید. انجام این عمل بیشتر به منظور دانلود ویدیوهای واین (Vine) از طریق کامپیوتر کاربرد دارد. بدین منظور می‌توانید از افزونه‌های خاصی هم استفاده کنید که در ادامه به آن‌ اشاره می‌کنیم.

دانلود ویدیوهای واین (Vine) با استفاده از افزونه مرورگر

به منظور دانلود ویدیوهای واین (Vine) افزونه‌های خاصی هم ارائه شده است. یکی از بهترین این افزونه‌ها، افزونه Vine Downloader است که یک گزینه Download Vine را مانند عکس زیر برای هر یک از پست‌ها یا ویدیو کلیپ‌های شبکه اجتماعی واین ارائه می‌کند. با کلیک بر روی این گزینه می‌توانید نسبت به دانلود ویدیوهای مورد نظرتان در شبکه اجتماعی واین وارد عمل شوید.

دانلود ویدیوهای واین

دقت داشته باشید که با نصب افزونه Vine Downloader در مرورگر کروم خود و همگام‌سازی اطلاعات اکانت گوگل فعال در گوشی اندرویدی و مرورگر کروم کامپیوترتان، قادر خواهید بود که به طور مستقیم از طریق مرورگر کروم گوشی اندرویدی خود هم نسبت به دانلود ویدیوهای واین (Vine) با استفاده از افزونه نامبرده شده وارد عمل شوید. با این حال اپلیکیشن‌های اختصاصی هم وجود دارند که در گوشی‌های هوشمند امکان دانلود ویدیوهای واین (Vine) را فراهم می‌کنند. در ادامه به دو نمونه از این اپلیکیشن‌ها برای دستگاه‌های آی او اسی و اندرویدی اشاره خواهیم کرد.

دانلود ویدیوهای واین (Vine) در آیفون، آیپد و آیپاد تاچ

به منظور دانلود ویدیوهای واین (Vine) در آیفون، آیپد یا آیپاد تاچ اپل اپلیکیشن‌های متعددی وجود دارند. شما با مراجعه به اپ استور (App Store) می‌توانید نسبت به دانلود این برنامه‌های واسط اقدام کنید. یکی از بهترین این برنامه‌ها، اپلیکیشن Video Downloader for Vine است. با استفاده از این اپلیکیشن قادر خواهید بود که ویدیوهای شبکه اجتماعی واین را در بخش Camera Roll دستگاه آی او اسی خود ذخیره کنید و هر زمان که تمایل داشتید نسبت به مشاهده و حتی اشتراک گذاری آن وارد عمل شوید.

دانلود ویدیوهای واین (Vine) در اندروید

برای سیستم عامل اندروید هم روند مشابهی طی می‌شود. اپلیکیشن‌های واسط متعددی به منظور دانلود ویدیوهای واین (Vine) برای دستگاه‌های اندرویدی ارائه شده‌اند که یکی از بهترین آن‌ها، برنامه vDownloader for Vine است. برنامه نامبرده شده به طور رایگان قابل دانلود بوده و رابط کاربری ساده و روانی دارد. این برنامه همچنین امکان اشتراک‌گذاری مستقیم ویدیوهای دانلود شده از واین را در سایر شبکه‌های اجتماعی ارائه می‌کند. بنابراین اگر به دنبال دانلود ویدیوهای واین (Vine) در دستگاه اندرویدی خود هستید، برنامه (vDownloader for Vine) یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان محسوب می‌شود.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه دانلود ویدیوهای واین (Vine) در آیفون، اندروید و کامپیوتر پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل و بخش‌هایی که در این مقاله شرح داده شده‌اند سوالی داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

تعمیرات موبایل

منبع heypub

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments