تعمیر یا تعویض ال سی دی Note 8 سامسونگ – N950 | موبایل کمک تعمیر یا تعویض ال سی دی Note 8 سامسونگ – N950 | موبایل کمک

تعمیر یا تعویض ال سی دی Note 8 سامسونگ – N950 | موبایل کمک

برای تعویض LCD سامسونگ Note 8 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

دیگر نگران ال سی دی شکسته گلکسی نوت 8 خود نباشید، چون موبایل کمک امکان تعمیر LCD این گوشی را با صرف کمترین هزینه ممکن امکانپذیر کرده است. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعویض ال سی دی نوت 8 سامسونگ را با کمترین قیمت و هزینه انجام دهید. موبایل کمک همراه باشید.

شکستن ال سی دی گلکسی نوت 8 اصلی ترین دلیل تعویض LCD

یکی از رایج ترین دلایلی که کاربران فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ را ملزم به تعویض ال سی دی آن می‌کند مربوط به شکستن این قطعه یا ترک برداشتن آن می‌شود. شکستن ال سی دی عموما به دلیل سهل انگاری کاربر به وقوع می‌پیوندد. در اغلب موارد شکستن LCD به دلیل افتادن گوشی از دست کاربر و برخورد با سطحی سخت رخ خواهد داد. با توجه به اینکه سامسونگ در بدنه گلکسی نوت 8 از شیشه گوریلاگلس استفاده کرده، حساسیت آن در برابر ضربه افزایش یافته و شکنندگی دستگاه بیشتر شده است.

 

قیمت ال سی دی نوت 8 - قیمت تاچ ال سی دی نوت 8

 

سایر دلایل رایج برای تعمیر ال سی دی گلکسی نوت 8 کدامند؟

دلایل دیگری هم می‌توانند منجر به بروز اختلال در عملکرد LCD فبلت گلکسی نوت 8 شوند. برای مثال آب خوردگی یکی از این دلایل است. اگرچه سامسونگ گلکسی نوت 8 از استاندارد ضد آب IP68 پشتیبانی می‌کند اما با این حال نمی‌توان گفت که موبایل کاملا در برابر آب مقاوم خواهد بود. ضمنا نسخه هایی از گلکسی نوت 8 که به دست تعمیرکاران سپرده شوند خاصیت ضد آب خود را از دست خواهند داد و نفوذ آب به داخل بدنه آن ها راحت امکانپذیر می‌شود. علاوه بر آب خوردگی در برخی شرایط دیده شده که LCD گوشی خود به خود هم دچار مشکلاتی می‌شود. به طور کلی دلایل متعددی می‌توانند منجر به تعویض یا تعمیر تاچ ال سی دی note 8 شوند.

 

برای تعویض LCD سامسونگ Note 8 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

هزینه تعویض یا تعمیر ال سی دی گلکسی نوت 8 چقدر است؟

روی صفحه نمایش یا همان تاچ ال سی دی note 8 با شیشه گوریلاگلس پوشانده شده است. اگر در اثر ضربه فقط شیشه روی ال سی دی بشکند و خود LCD و تاچ آن کار کنند با صرف هزینه کمتری در مقایسه با تعویض تاچ و ال سی دی گوشی می‌توان دستگاه را تعمیر کرد.. البته برای انجام این تعمیر به ابزارها و تجربه خاصی نیاز است که چیزی در حدود 80 درصد تعمیرکاران بازار آزاد با آن آشنا نیستند. اما در سمت مقابل اگر در اثر وارد شدن ضربه به فلت نوت 8 علاوه بر شکستن شیشه روی LCD خود ال سی دی و تاچ دستگاه هم از کار بیفتند، کار دشوار می‌شود و باید مجموعه تاچ ال سی دی دستگاه تعویض شود. در این حالت ال سی دی نوت 8 هزینه بالایی را برای کاربر به بار می‌آورد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی Note 8 

آیا شخصا قادر به تعمیر ال سی دی گلکسی نوت 8 خواهیم بود؟

اگر به ابزارهای مناسب برای باز کردن گلکسی نوت 8 دسترسی داشته و همچنین یک تاچ ال سی دی فابریک و اورجینال گوشی را هم در اختیار داشته باشید، می‌توانید با طی کردن مراحلی که در مقاله تعمیرات سامسونگ: آموزش تعویض ال سی دی نوت 8 سامسونگ شرح داده شده است، ال سی دی گوشی را تعویض کنید. دقت داشته باشید که در حین انجام این کار باید کاملا با دقت و حوصله پیش بروید، در غیر این صورت ممکن است به دیگر قطعات موبایل سامسونگ آسیب برسانید. برای تهیه ابزارهای تعمیر مورد نیاز و تاچ ال سی دی نوت 8 سامسونگ هم می‌توانید به فروشگاه  قطعات گوشی موبایل کمک مراجعه کنید.

 

قیمت ال سی دی نوت 8 - قیمت تاچ ال سی دی نوت 8

بیشتر بخوانید: قیمت موبایل

 

تعمیر ال سی دی گلکسی نوت 8 را کمترین هزینه در موبایل کمک انجام دهید!

موبایل کمک با بهره‌مندی از بردی تخصصی می‌تواند تعمیر تاچ ال سی دی سامسونگ نوت 8 را با کمترین هزینه ممکن برایتان انجام دهد. اگر فقط شیشه روی ال سی دی نوت 8 شکسته باشد، می‌توانید تعمیر آن را با هزینه‌ای باورنکردنی انجام دهید. هزینه تعمیر ال سی دی نوت 8 هم در موبایل کمک به مراتب از بازار آزاد کمتر خواهد بود. لازم به اشاره است که تمام قطعاتی که موبایل کمک در گوشی مشتریان استفاده می‌کند اورجینال و اصل بوده و شامل گارانتی می‌شوند.

 

برای تعویض LCD سامسونگ Note 8 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

برای ثبت سفارش تعمیرات گلکسی نوت 8 سامسونگ در موبایل کمک کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید: 

قطعات گوشی نوت 8

قیمت ال سی دی نوت 8

قیمت تاچ ال سی دی نوت 8

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ