معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت آینه یا Mirror

کارت آینه یا Mirror

اسپل آینه یا Mirror یکی از کارت های مرموز بازی کلش رویال (Clash Royale) است که امکان پیاده کردن مجدد یک کپی از آخرین سرباز شما را فراهم می‌کند. در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت آینه یا Mirror بازی کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اسپل آینه یا Mirror کلش رویال

کارت آینه یا Mirror از اسپل های بازی کلش رویال (Clash Royale) محسوب می‌شود، اما برخلاف اغلب اسپل های این بازی دمیج مستقیمی را به دشمن وارد نمی‌کند و فقط یک کپی از آخرین سرباز پیاده شده گیمر را می‌سازد.

بیشتر بخوانید: خدمات تعمیرات موبایل

در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت آینه یا Mirror کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

کارت آینه یا Mirror

معرفی کارت آینه یا Mirror کلش رویال (Clash Royale)

استفاده صحیح از کارت آینه یا Mirror در دوئل های بازی کلش رویال می‌تواند به شدت دشمن را تحت فشار قرار دهد. اما برای استفاده درست از این کارت یا اسپل باید به خوبی آن را بشناسید. نکات و موضوعات زیر برای شنایی اسپل Mirror یا آینه بازی کلش رویال از اهمیت بالایی برخوردار هستند:

کارت آینه یا Mirror

  • کارت آینه یا Mirror در آرنای 5 (Arena 5) یا اسپل ولی (Spell Valley) آنلاک می‌شود.
  • این کارت از کارت های اپیک یا Epic بازی کلش رویال (Clash Royale) است.

بیشتر بخوانید: تعمیر تخصصی آیفون

  • زمانی که از این کارت استفاده می‌کنید، یک کپی از آخرین سربازی که پیاده کرده بودید ایجاد می‌شود. برخلاف اسپل کلون (Clone) سربازی که توسط اسپل آینه (Mirror) ساخته می‌شود دارای جان (Hitpoints) کامل است و با یک اتک از بین نمی‌رود، اما لول آن سرباز به لول کارت آینه (Mirror) بستگی دارد. برای مثال اگر کارت آینه یا Mirror شما لول 1 باشد و یک سرباز لجندری (Legendary) را آینه کنید، فارغ از لول نسخه اصلی سرباز، کپی آن لول 1 خواهد بود.
  • زمانی که کارت آینه یا Mirror در عرشه شما باشد، هر بار که از یک کارت استفاده می‌کنید، عکس آن کارت در آینه ضمیمه می‌شود. این موضوع به آن معناست که با استفاده از کارت آینه (Mirror) قادر به پیاده کردن مجدد آن کارت خواهید بود.
  • برای استفاده از کارت آینه یا Mirror میزان اکسیر مشخصی تعیین نشده است، بلکه این کار به اکسیر مصرفی کارتی بستگی دارد که قصد آینه کردنش را دارید. همواره برای آینه کردن یک کارت به 1 اکسیر بیشتر از حالت عادی آن کارت نیاز خواهید داشت. برای مثال کارت بالون (Balloon) در حالت عادی 5 اکسیر نیاز دارد. حال اگر بخواهید آن را با استفاده از کارت آینه یا Mirror دوبل کنید، نیاز به صرف 6 اکسیر خواهید داشت.
  • اگر کارت آینه یا Mirror را به لول آخر (لول 8) ارتقاء دهید، سرباز هایی که توسط این کارت آینه یا کپی می‌شوند یک لول از سرباز اصلی شما بالاتر خواهند بود! یعنی شما می‌توانید کارت های معمولی (Common) لول 14، کارت های کمیاب (Rare) لول 12، کارت های اپیک (Epic) لول 9 و کارت های لجندری (Legendary) لول 6 را با استفاده از اسپل آینه (Mirror) پیاده کنید.
  • استفاده از کارت آینه یا Mirror برای دوبل کردن کارت بشکه گوبلین ها (Goblin Barrel) یکی از استراتژی های بسیار جالب است که می‌توانید از آن استفاده کنید. برای انجام این کار فقط نیاز به صرف 7 اکسیر دارید.
  • آینه کردن الکسیر کالکتور (Elixir Collector) هم می‌تواند یک اقدام جالب برای افزایش چشمگیر سرعت تولید اکسیر شما محسوب شود.
  • فهمیدن این مسئله که دشمن شما از کارت آینه (Mirror) در عرشه یا دک خود استفاده می‌کند بسیار ساده است. اگر دیدید که او کارتی را دو بار پیاده کرد و در عین حال لول دو کارت با یکدیگر همخوانی ندارند، بدانید که کارت آینه یا Mirror در دک او وجود دارد.
  • استفاده از کارت آینه یا Mirror برای آینه کردن یا دوبل کردن اسپارکی (Sparky) هم در اغلب شرایط یک استراتژی مرگ بار است که دشمن شما را دچار مشکل می‌کند. البته باید در نظر داشت که این ترکیب از نظر اکسیر بسیار گران قیمت خواهد بود.
  • استفاده از کارت آینه یا Mirror برای آینه کردن سرباز هایی مثل پکا (P.E.K.K.A)، جاینت اسکلت (Giant Skeleton)، پرنس (Prince)، بالون (Balloon)، گولم (Golem) و سایر سرباز های این چنینی که دمیج سنگینی به تاور وارد می‌کنند هم می‌تواند یک استراتژی بسیار خوب باشد. البته برای استفاده از این استراتژی باید حتما نهایت دقت را صرف کنید، در غیر این صورت به شدت از نظر اکسیر عقب می‌مانید. استفاده از کارت آینه یا Mirror بدین صورت یک استراتژی پر خطر و بسیار مرگ بار محسوب می‌شود.
  • استفاده از کارت آینه یا Mirror برای آینه کردن یا کپی کردن برخی از سرباز ها یک اقدام غلط است. برای مثل هیچوقت از کارت آینه یا Mirror برای کپی کردن مینیون (Minions) استفاده نکنید، چرا که کارت مینیون هورد (Minion Horde) با اکسیر کمتر می‌تواند همان تعداد مینیون را برایتان احضار کند. کارت های دیگری مثل تفنگدار (Musketeer)، اسکلت ها (Skeletons) و گوبلین ها (Goblins) هم شرایط مشابه دارند چرا که می‌توان به جای آینه کردن آن‌ها از کارت های جایگزینی مثل سه تفنگدار (Three Musketeer)، ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) و گوبلین گنگ (Goblin Gang) استفاده کرد.
  • سعی کنید که از کارت آینه یا Mirror فقط در شرایط خاص و برای سورپرایز کردن دشمن خود استفاده کنید که آمادگی لازم برای مقابله با سرباز هایتان را نداشته باشد. اگر دشمن شما در ابتدای بازی بفهمد که کارت آینه (Mirror) در دک شما قرار دارد، مطمئنا همیشه خود را برای مقابله با آن آماده نگه می‌دارد یا حداقل سعی می‌کند این کار را انجام دهد.
  • از ترکیب کارت آینه یا Mirror با کارت کلون (Clone) هم می‌توانید برای ایجاد یک حمله مرگ بار استفاده کنید. در این شرایط سرباز شما سه عدد می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ در نمایندگی موبایل سامسونگ

  • اگر کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) در اختیار دارید و بنا به هر دلیل مطمئن هستید که اسکلت های آن به تاور دشمن می‌رسند، از کارت آینه یا Mirror برای آینه کردن آن‌ها استفاده کنید و ببینید که چطور ظرف چند ثانیه تاور دشمن از بین می‌رود.
  • با لول آپ کارت آینه یا Mirror شاهد افزایش لول سرباز هایی خواهید بود که توسط آن کپی می‌شود. جزئیات دقیق‌تر مربوط به این موضوع در جدول زیر ارائه شده است:

کارت آینه یا Mirror

پس کارت یا اسپل آینه (Mirror) بازی کلش رویال (Clash Royale) می‌تواند یک اسپل فوق‌العاده موثر برای افزایش فشار شما بر روی تاورهای دشمن باشد. با این حال در اغلب موارد استفاده از کارت آینه یا Mirror یک حرکت پرخطر است. سعی کنید همیشه از این اسپل در بهترین موقعیت ممکن و برای سورپرایز کردن حریف خود استفاده نمایید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت آینه یا Mirror کلش رویال (Clash Royale) پرداختیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات موبایل

قطعات گوشی آیفون 6s Plus

قطعات سامسونگ A71

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments