معرفی کارت های بازی کلش رویال ؛ کارت گولم یا Golem

کارت گولم یا Golem

گولم (Golem) یکی از جان سخت ترین سرباز های بازی کلش رویال (Clash Royale) است که اگر به درستی از آن استفاده کنید، دشمن را به شدت با مشکل مواجه می‌کند. در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت گولم یا Golem کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت گولم یا Golem بازی کلش رویال (Clash Royale)

سرباز های تنک یا با جان زیاد در بازی کلش رویال (Clash Royale) نقش بسیار مهمی ایفاء می‌کنند. یکی از این سرباز ها که جان بسیار زیادی دارد و سرسخت است، گولم یا Golem نام دارد. گوگل (Golem) شبیه به یک صخره سنگی متحرک است.

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه تخصصی موبایل

در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت گولم یا Golem در کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 کارت گولم یا Golem

معرفی کارت Golem یا گولم کلش رویال (Clash Royale)

گولم یا Golem یک صخره سنگی متحرک است که سرعت حرمت بسیار پایینی و جان زیادی دارد. ضمنا بعد از بین رفتن گولم شاهد احضار دو مینی گولم از آن خواهید بود. استفاده درست از کارت گولم یا Golem می‌تواند شانس موفقیت شما در بازی کلش رویال را به شدت افزایش دهد. همچنین برای مقابله با آن هم باید کارت های ضد گولم (Golem) را بشناسید. در ادامه توضیحات جامعی در رابطه با این مسائل ارائه می‌کنیم:

 کارت گولم یا Golem

  • کارت گولم یا Golem در آرنای 6 (Arena 6) یا بیلدرز ورک شاپ (Builders Workshop) آنلاک می‌شود.
  • این کارت از کارت های اپیک (Epic) بازی کلش رویال (Clash Royale) است.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اپل

  • گولم (Golem) یک صخره متحرک است که جان بسیار زیادی دارد و با سرعت بسیار کمی (Slow 45) حرکت می‌کند.
  • گولم یا Golem فقط به سمت ساختمان های دشمن حرکت و به آن‌ها اتک می‌دهد و کاری با سرباز هایی که در مسیرش وجود داشته باشند ندارد.
  • دمیج گولم (Golem) برخلاف جانش چندان زیاد نیست و در حد متوسط محسوب می‌شود. نکته جالب اینجاست که گولم (Golem) بعد از بین رفتن خود متلاشی و به سرباز های اطراف دمیج منطقه‌ای (Area Damage) وارد می‌کند.
  • علاوه بر دمیجی که بعد از بین رفتن گولم (Golem) ایجاد می‌شود، شاهد احضار دو مینی گولم هم خواهید بود که راه گولم را ادامه می‌دهند. مثل گولم (Golem)، وقتی این مینی گولم ها هم از بین بروند، به اطراف خود دمیج وارد می‌کنند.
  • تاخیر مابین اتک های Golem یا گولم برابر با 2.5 ثانیه است.
  • برای استفاده از کارت گولم یا Golem ملزم به صرف 8 اکسیر خواهید بود. بنابراین کارت گولم یا Golem یک کارت پر هزینه است و حتما باید از آن به درستی استفاده شود. چرا که در غیر این صورت بعث می‌شود از نظر اکسیر عقب بمانید.
  • استفاده از کارت گولم یا Golem در کنار سرباز هایی مثل والکری (Valkyrie)، دارک پرنس (Dark Prince)، بی بی دراگون (Baby Dragon)، ویزارد (Wizard)، ویچ (Witch) و غیره که دمیج اسپلش یا منطقه‌ای دارند، می‌تواند استراتژی عالی برای افزایش فشار در لاین باشد.
  • استفاده از کارت گولم یا Golem در کنار سرباز هایی مثل مینی پکا (Mini P.E.K.K.A) و پرنس (Prince) هم در برخی شرایط می‌تواند بازده عالی داشته باشد. مخصوصا اگر در کنار آن‌ها اسپل هایی مثل زپ (Zap)، پیکان ها (Arrows)، فایربال (Fireball)، لگ (The Log) و غیره را هم رزرو داشته باشید.
  • دمیجی که بعد از بین رفتن گولم (Golem) و تبدیل آن به دو مینی گولم (Golem) به سرباز های اطراف وارد می‌شود، می‌تواند برای از بین بردن سرباز هایی مثل ارتش اسکلت ها (Skeleton Army)، مینیون هورد (Minion Horde)، گوبلین ها (Goblins) و غیره بسیار موثر باشد.
  • بسیاری از گیمرها گولم (Golem) را در پشت تاور خود پیاده می‌کنند. این حرکت استراتژی درستی است، چرا که با حرکت کند گولم و رسیدن آن به اواسط مپ، فرصت لازم برای پر شدن اکسیر به وجود می‌آید و گیمر می‌تواند از کارت های پر مصرف دیگری نظیر آینه (Mirror) برای افزایش فشار در لاین استفاده کند.
  • دقت داشته باشید که برای متلاشی شدن گولم (Golem) و تبدیل آن به دو مینی گولم چیزی در حدود 1 ثانیه زمان صرف می‌شود. اگر گولم و دیگر سربازهایتان به تاور دشمن رسیده باشند و در حالت اتک به آن باشند و گولم از بین برود، به دلیل تاخیر 1 ثانیه‌ای احضار دو مینی گولم، تاور دشمن شروع به اتک دادن به سرباز های دیگر می‌کند. در این شرایط خالی کردن یک اسپل زپ (Zap)، فریز (Freeze) یا حتی لایتنینگ (Lightening) می‌تواند منجر شود که تاور دشمن تغییر هدف داده به مینی گولم ها که تنک تر هستند اتک دهد و سرباز های دیگرتان فرصت بیشتری برای آسیب رساندن به تاور داشته باشند.
  • یکی از استراتژی هایی که می‌توانید برای مقابله با کارت گولم یا Golem از آن استفاده کنید، مربوط به شروع فشار از لاین مخالف می‌شود. زمانی که دشمن شما کارت گولم یا Golem را در یک لاین پیاده کند، 8 اکسیر مصرف کرده و تقریبا از نظر اکسیر با کمبود مواجه است. شما در این شرایط می‌توانید کارتی مثل پرنس (Prince) را در لاین مخالف پیاده کنید و سریعا به تاور دشمن رسیده و آن را نابود کنید. رزرو داشتن اسپلی مثل زپ (Zap)، یا ارور (Arrow) در این شرایط بسیار مطلوب خواهد بود. چرا که ممکن است دشمن شما از کارت های کم اکسیری مثل مینیون ها (Minions) یا ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) برای مقابله با پرنس استفاده کند که اسپل رزرو شما کاملا آن را خنثی می‌کند.
  • یکی از بهترین روش های مقابله و از بین بردن کارت گولم یا Golem مربوط به پیاده کردن یک اینفرنو تاور (Inferno Tower) می‌شود. اینفرنو تاور به راحتی می‌تواند گولم را نابود سازد.
  • کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) هم یک کارت بسیار خوب برای از بین بردن گولم (Golem) است. اما در نظر داشته باشید که این کارت در برابر اغلب اسپل ها ضعف دارد.
  • از سرباز هایی مثل پکا (P.E.K.K.A)، مینی پکا (Mini P.E.K.K.A)، پرنس (Prince) والکری (Valkyrie) و غیره که دمیج بالای دارند هم می‌توانید برای مقابله با گولم (Golem) استفاده کنید.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران  

  • اگر گولم (Golem) شما به تاور دشمن رسید، خالی کردن اسپل کلون (Clone) بر روی آن می‌تواند فوق‌العاده عمل کند. در این شرایط تاور دشمن درگیر اتک دادن به گولم اصلی است و کلون گولم شما با همان دمیج به تاور اتک می‌دهد. زمانی هم که کلون گولم از بین برود، شاهد تبدیل شدن آن به دو مینی گولم خواهید بود. این مسئله می‌تواند برای از بین بردن تاور دشمن بسیار موثر باشد.
  • ترکیب کارت گولم یا Golem با اسپل ریج (Rage) هم می‌تواند در برخی شرایط استراتژی نسبتا مناسبی محسوب شود.
  • با لول آپ کارت گولم یا Golem شاهد افزایش جان و دمیج گولم اصلی و مینی گولم های آن خواهید بود. جزئیات دقیق‌تر مربوط به این مسئله در جدول زیر ضمیمه شده است:

کارت گولم یا Golem

پس گولم یا Golem یکی از سرباز های بسیار سخت و تنک بازی کلش رویال (Clash Royale) است که برای استفاده از آن باید دقت بالایی به خرج دهید. این کارت فقط به ساختمان های دشمن اتک می‌دهد، پس از آن می‌توانید برای افزایش فشار در لاین استفاده کنید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت گولم یا Golem بازی کش رویال (Clash Royale) پرداختیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

 بیشتر بخوانید:

قطعات موبایل

قطعات آیفون 11 Pro Max

قطعات سامسونگ A41

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments