معرفی کارت های بازی کلش رویال ؛ کارت پرنسس (Princess)

کارت پرنسس (Princess)

کارت پرنسس (Princess) یکی از کارت های لجندری (Legendary) بازی کلش رویال (Clash Royale) محسوب می‌شود که در دک های زیادی از آن استفاده به عمل می‌آید. در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت پرنسس (Princess) کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت پرنسس (Princess) بازی کلش رویال

پرنسس یا Princess یکی از سرباز های کاملا منحصر به فرد در بازی کلش رویال (Clash Royale) است که رج اتک بسیار بالایی دارد و می‌تواند حتی از ناحیه‌ای به تاور دشمن اتک دهد که تحت پوشش خود تاور نیست! اگرچه کارت پرنسس (Princess) از کارت های لجندری بازی کلش رویال محسوب می‌شود، اما در دک های زیادی از آن استفاده به عمل می‌آید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل تلفنی

در این مقاله قصد داریم به معرفی جامع کارت پرنسس (Princess) در بازی کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم شما را به طور کامل با پرنسس (Princess) آشنا کنیم. چنانچه در رابطه با این کارت نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن‌ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

 کارت پرنسس (Princess)

معرفی کارت پرنسس (Princess) کلش رویال (Clash Royale)

برای استفاده صحیح از کارت پرنسس (Princess) و همچنین آشنایی با بهترین روش های مقابله با این سرباز باید به خوبی آن را بشناسید و نقاط قوت و ضعف پرنسس (Princess) را از بر شوید. نکات زیر برای آشنایی با کارت پرنسس (Princess) بسیار حائز اهمیت هستند:

 کارت پرنسس (Princess)

  • کارت پرنسس (Princess) در آرنای 7 (Arena 7) یا رویال آرنا (Royale Arena) آنلاک می‌شود.
  • این کارت از کارت های لجندری (Legendary) بازی کلش رویال (Clash Royale) است که امکان دستیابی به آن از طریق صندوقچه لجندری (Legendary Chest) هم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: خدمات اپل

  • پرنسس (Princes) یک سرباز دور زن و کماندار است که رنج اتک بسیار بالایی (9 مربع) دارد.
  • جان پرنسس (Princess) کم بوده و به سادگی از بین می‌رود و دمیج اتک هایش هم متوسط است.
  • پرنسس (Princess) می‌تواند به سرباز های زمینی و هوایی دشمن اتک دهد.
  • تاخیر مابین اتک های پرنسس یا Princess برابر با 3 ثانیه است.
  • سرعت حرکت پرنسس (Princess) متوسط (Medium 90) است.
  • برای استفاده از کارت پرنسس (Princess) ملزم به صرف 3 اکسیر خواهید بود.
  • همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم، رنج اتک های پرنسس (Princess) بسیار بالاست و او می‌تواند از پشت ریور (وسط کپ) به پرنس تاور (Prince Tower) دشمن اتک دهد. در این شرایط پرنس تاور قادر به اتک دادن به پرنسس (Princess) نخواهد بود چرا که او در محدوده اتکش قرار ندارد.
  • اگر لول اسپل ارور (Arrows) هفت مرحله از لول کارت پرنسس (Princess) بیشتر باشد، به راحتی آن را از بین می‌برد.
  • بسیاری از گیمر ها برای مقابله با کارت پرنسس (Princess) از اسپل ارو (Arrows) استفاده می‌کنند. این اسپل در اغلب موارد می‌تواند به خوبی برای از بین بردن پرنسس (Princess) بکار گرفته شود، اما در نظر داشته باشید شما می‌توانید از این حرکت دشمن به نفع خود استفاده کنید! بدین منظور کارت پرنسس (Princess) را پیاده کنید و منتظر بمانید تا دشمنتان از اسپل ارو (Arrows) استفاده کند. به محض انجام این کار، کارت هایی مثل مینیون هورد (Minion Horde) یا حتی ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) را پیاده کنید تا به سمت تاور دشمن حمله ور شده و دمیج سنگینی به آن وارد کنند.
  • با توجه به اینکه کارت پرنسس (Princess) فقط نیاز به 3 اکسیر دارد، استفاده از اسپل آینه (Mirror) برای پیاده کردن مجدد آن در اغلب موارد می‌تواند یک استراتژی مناسب باشد.
  • یکی از بهترین روش های مقابله با پرنسس (Princess) مربوط به استفاده از کارت لوگ (The Log) در مقابل آن می‌شود. کارت لوگ (Log) حتی می‌تواند پرنسس با یک لول بالاتر از خود را هم با یک حرکت از بین ببرد.
  • به دلیل اینکه پرنسس (Princess) رنج یا محدوده اتک بسیار زیادی دارد، یک کارت عالی و کم هزینه برای مقابله با سرباز هایی مثل مینیون ها (Minions)، مینیون هورد (Minion Horde)، ارتش اسکلت ها (Skeleton Army)، گوبلین ها (Goblins)، گوبلین های نیزه انداز (Spear Goblins) و سایر سرباز های با خون یا جان کم این چنینی خواهد بود.
  • یکی از روش هایی که با استفاده از آن می‌توانید کارت پرنسس (Princess) را به عنوان یک کارت دفاعی موثر بکار ببرید، مربوط به پیاده کردن آن در پشت تاورهای خودتان می‌شود. در این شرایط پرنسس (Princess) می‌تواند از پشت تاور خودی به سرباز های دشمن اتک داده و بدون هیچ آسیبی آن ها را از بین ببرد.
  • استفاده از اسپل فایربال (Fireball) هم در اغلب موارد یک استراتژی موثر برای از بین بردن پرنسس (Princess) است، اما در نظر داشته باشید که در این تعامل شما 1 اکسیر از دشمن عقب خواهید ماند.
  • پرنسس (Princess) به دلیل خون یا جان بسیار کمی که دارد، به راحتی توسط سرباز هایی مثل پرنس (Prince)، شوالیه (Knight)، مینی پکا (Mini P.E.K.K.A)، والکری (Valkyrie) و غیره از بین می‌رود.
  • اتک شارژ شده پرنس (Prince) و همچنین اتک های معمولی اما سنگین پکا (P.E.K.K.A) در یک چشم بهم زدن پرنسس (Princess) را از بین می‌برند.
  • از کارت پرنسس (Princess) در برخی شرایط می‌توان به عنوان یک کارت پشتیبان برای سربازهایی مثل جاینت (Giant)، گولم (Golem)، اسکلت جاینت (Skeleton Giant)، پکا (P.E.K.K.A) و غیره هم استفاده کرد.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ  

  • اگر دشمن شما با پیاده کردن کارت پرنسس (Princess) در پشت تاور خود از آن دفاع می‌کند، می‌توانید از کارت هایی مثل ماینر (Miner) یا قبرستان (Graveyard) برای از بین بردن پرنسس (Princess) استفاده کنید.
  • کارت پرنسس (Princess) با توجه به رنج اتک بسیار بالایی که دارد می‌تواند یک کارت عالی برای از بین بردن ساختمان های دفاعی دشمن مثل اینفرنو تاور (Inferno Tower)، کلبه گوبلین ها (Goblins Hut)، سنگ قبر (Tombstone) و غیره هم محسوب شود.
  • با لول آپ کارت پرنسس (Princess) شاهد افزایش جان و دمیج اتک هایش خواهید بود. جزئیات دقیق‌تر مربوط به این مسئله در جدول زیر ضمیمه شده است:

 کارت پرنسس (Princess)

پس کارت پرنسس (Princess) یک کارت کم هزینه و جالب در بازی کلش رویال است که مقابله با آن چندان دشوار نیست. مزیت اصلی این کارت مربوط به رنج اتک بسیار زیاد آن می‌شود. پس سعی کید از این مزیت بیشترین استفاده ممکن را ببرید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت پرنسس (Princess) بازی کلش رویال (Clash Royale) پرداختیم. چنانچه در رابطه با این کارت نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعات موبایل

iPhone SE قطعات

قطعات سامسونگ نوت 20 اولترا

تعمیرات موبایل

برچسب‌ها: بازی کلش رویال

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments