معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت قبرستان یا Graveyard

کارت قبرستان یا Graveyard

یکی از کارت های لجندری (Legendary) که اگر در بتل های بازی کلش رویال (Clash Royale) به خوبی از آن استفاده کنید، می‌تواند منجر به ایجاد فشار زیادی بر روی دشمن شود، کارت Graveyard یا قبرستان است. در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت قبرستان یا Graveyard کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت قبرستان یا Graveyard بازی کلش رویال

کارت قبرستان یا Graveyard منجر می‌شود تا در  ناحیه ای از مپ یک قبرستان ایجاد شده و اسکلت هایی از آن برخیزند و به سمت سرباز و تاورهای دشمن حمله ور شوند. استفاده درست از این اسپل می‌تواند تضمینی مبنی بر موفقیت شما در بتل ها یا نبردهای بازی کلش رویال (Clash Royale) محسوب شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات نرم افزاری موبایل

در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت Graveyard (قبرستان) کلش رویال بپردازیم. چنانچه در مورد این کارت نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با ما همراه شوید.

کارت قبرستان یا Graveyard

معرفی کارت قبرستان یا Graveyard بازی کلش رویال

برای اینکه به درستی از کارت Graveyard استفاده کنید یا روش های مقابله صحیح با این کارت را بدانید، باید به خوبی این کارت را شناسایی کنید. موارد و مسائل زیر از مهمترین موضوعاتی هستند که باید در مورد کارت قبرستان یا Graveyard بدانید:

کارت قبرستان یا Graveyard

  • کارت قبرستان یا Graveyard در آرنای 5 (Arena 5) یا اسپل ولی (Spell Valley) آنلاک می‌شود.
  • این کارت از کارت های لجندری (Legendary) بازی کلش رویال است، بنابراین امکان دستیابی به آن از طریق خرید صندوقچه لجندری (Legendary Chest) هم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اپل در تهران

  • کارت Graveyard (قبرستان) در اصل یک اسپل است که منجر به ایجاد قبرستانی در ناحیه ای دلخواه از مپ بازی (بدون محدودیت) می‌شود. به مرور زمان در این قبرستان 17 اسکلت برخاسته و به دشمن حمله ور می‌شوند.
  • کارت قبرستان یا Graveyard در هر کجای مپ که پیاده شود، دایره ای به شعاع 5 مربع را تحت پوشش قرار خواهد داد. بنابراین با پیاده کردن آن یک قبرستان دایره ای شکل و با شعاع 5 مربع در مپ ایجاد می‌شود.
  • مدت زمان کل بقای کارت قبرستان یا Graveyard برابر با 10 ثانیه است.
  • زمانی که کارت قبرستان یا Graveyard را پیاده می‌کنید، هر 0.5 ثانیه شاهد برخاستن یک اسکلت از قبر خواهید بود.
  • برای استفاده از کارت قبرستان یا Graveyard ملزم به صرف 5 اکسیر هستید.
  • یکی از بهترین روش های استفاده از کارت قبرستان یا Graveyard مربوط به ترکیب آن با سرباز های تنک می‌شود. برای مثال می‌توانید سرباز هایی مثل جاینت (Giant)، جاینت اسکلت (Skeleton Giant)، گولم (Golem) و غیره را به سمت تاور دشمن روانه کنید و زمانی که تاور شروع به اتک دادن به آن‌ها کرد، کارت قبرستان یا Graveyard را در نزدیکی تاور پیاده کنید. در این شرایط مشاهده خواهید کرد که چه دمیج سنگینی به تاور دشمن وارد می‌شود.
  • از ترکیب کارت ماینر (Miner) با کارت قبرستان یا Graveyard هم می‌توانید با شیوه مشابه با حالت قبل بازده عالی دریافت کنید و ظرف چند ثانیه تاور دشمن را از بین ببرید. در این روش ماینر باید نقش تنک را ایفا کرده و از تاور اتک بخورد.
  • هر دو استراتژی ترکیبی فوق قابل دفاع هستند. برای دفاع در برابر آن‌ها کافیست که از ترکیب اینفرنو تاور (Inferno Tower) و والکری (Valkyrie) استفاده کنید. در این ترکیب اینفرنو تاور (Inferno Tower) به سرباز تنک اتک داده و سریعا آن را نابود خواهد کرد و والکری (Valkyrie) هم با هر اتک خود اسکلت های موجود در اطرافش را نابود می‌کند. در برخی شرایط حتی به جای اینفرنو تاور (Inferno Tower) می‌توانید از مینی پکا (Mini P.E.K.K.A) هم استفاده کنید. در مجموع والکری (Valkyrie) یکی از بهترین گزینه های موجود برای مقابله با کارت قبرستان یا Graveyard است.
  • از ترکیب کارت های والکری (Valkyrie) و مینیون هورد (Minion Horde) هم می‌توانید برای مقابله با استراتژی های گفته شده استفاده کنید.
  • اگر اسپل گردباد (Tornado) را به همراه داشته باشید و از آن در کنار ترکیب کارت های ماینر (Miner) و کارت قبرستان (Graveyard) استفاده کنید، قول می‌دهیم که تاور دشمن را با یک حرکت نابود خواهید کرد.
  • کارت های دیگری مثل گوبلین ها (Goblins)، لامبرجک (Lumberjack)، بربرین ها (Barbarians)، آرچر ها (Archers)، اسکلت های نگهبان یا گارد (Guard)، نایت ویچ (Night Witch)، مینیون ها (Minions) و سایر کارت های مشابه هم می‌توانند به خوبی برای مقابله با کارت قبرستان یا Graveyard مورد استفاده قرار گیرند.
  • کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) و کارت گوبلین گنگ (Goblin Gang) هم می‌توانند گزینه های بسیار خوبی برای مقابله با کارت قبرستان یا Graveyard محسوب شوند. با استفاده از این کارت ها شما از نظر اکسیر هم نسبت به دشمتان جلو می‌افتید. البته در نظر داشته باشید که این دو کارت در برابر اسپل هایی مثل ارو (Arrows)، فایربال (Fireball) و زپ (Zap) ضعف دارند.
  • اگر هیچ یک از کارت های اصلی که برای مقابله با کارت قبرستان یا Graveyard به آن‌ها اشاره کردیم را در اختیار نداشتید، اسپل زپ (Zap) و فایر اسپریت (Fire Spirit) هم می‌توانند در شرایط خاص برای مقابله با کارت قبرستان یا Graveyard مورد استفاده قرار گیرند. بدین منظور باید کمی صبر کنید تا اسکلت ها از قبرستان برخاسته شوند و سپس از اسپل برای از بین بردن آن‌ها استفاده کنید.
  • برای منحرف کردن اثر کارت قبرستان یا Graveyard می‌توانید سربازی مثل جاینت (Giant) یا گولم (Golem) را هم در وسط آن پیاده کنید. در این شرایط اسکلت ها به سمت او حمله خواهند کرد.
  • یکی دیگر از بهترین روش های مقابله با کارت قبرستان یا Graveyard مربوط به استفاده از اسپل سم یا پویزن (Poison) می‌شود. این اسپل منجر می‌شود تا اسکلت های برخاسته از قبرستان سریعا از بین بروند.
  • از اسپل پویزن (Poison) می‌توانید به همراه کارت قبرستان یا Graveyard هم به منظور آسیب رساندن به تاورهای دشمن استفاده کنید.
  • کارت قبرستان یا Graveyard یک کارت ضد عالی برای کارت هایی مثل اسپارکی (Sparky) و اینفرنو دراگون (Inferno Dragon) هم محسوب می‌شود. البته برای مقابله با اینفرنو دراگون (Inferno Dragon) باید صبر کنید تا آن به محدوده اتک تناورتان برسد و سپس درگیر اتک دادن به اسکلت های فبرستان شود و در عین حال از تاور شما اتک بخورد.
  • استفاده از کارت قبرستان یا Graveyard در کنار اسپل فریز (Freeze) و خشم (Rage) هم می‌تواند یک استراتژی بسیار عالی و موثر باشد. همچنین از هر دوی این اسپل ها هم می‌توانید در کنار کارت قبرستان یا Graveyard استفاده کنید اما در این شرایط ریسک صرف 11 اکسیر را کرده‌اید و اگر دشمنتان از کارت ضدی استفاده کنید، به شدت از بازی عقب می‌مانید.

 بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ در تهران  

  • از کارت قبرستان یا Graveyard می‌توانید به عنوان یک جایگزین مناسب برای کارت بشکه گوبلین ها (Goblin Barrels) استفاده کنید. البته کارت Graveyard (قبرستان) در مقایسه با بشکه گوبلین ها (Goblin Barrel) اکسیر بیشتری صرف می‌کند و سرباز های بیشتری را هم تولید خواهد کرد.
  • از ترکیب دو کارت بشکه گوبلین ها (Goblin Barrel) و کارت قبرستان یا Graveyard هم می‌توانید برای ایجاد فشار بیشتر بر روی تاور دشمن استفاده کنید.
  • از ترکیب کارت هوگ رایدر (Hog Rider) به همراه کارت قبرستان یا Graveyard هم در اغلب شرایط می‌توانید نتیجه خوبی دریافت کنید.
  • شما در شرایط خاص می‌توانید از کارت قبرستان یا Graveyard به عنوان یک کارت دفاعی هم استفاده کنید. برای مثال این کارت به خوبی منجر به خنثی شدن شارژ پرنس (Prince) و از بین بردن آن می‌شود.
  • با لول آپ کارت قبرستان یا Graveyard شاهد افزایش لول اسکلت هایی خواهید بود که از قبرستان برمی‌خیزند. جزئیات دقیق‌تر مربوط به این مسئله در جدول زیر ضمیمه شده است:

کارت قبرستان یا Graveyard

پس کارت قبرستان یا Graveyard می‌تواند یک کارت غافل‌گیر کننده باشد که باید از آن به منظور فشار آوردن به دشمن و از بین بردن تاور هایش استفاده کنید. با این حال در برخی شرایط می‌توان از کارت قبرستان یا Graveyard به عنوان یک کارت دفاعی هم استفاده کرد.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت قبرستان یا Graveyard بازی کلش رویال (Clash Royale) پرداختیم. چنانچه در مورد این کارت نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

 بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

قطعات گوشی آیفون 11 Pro Max

قطعات سامسونگ نوت 10 پلاس

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments