آموزش استفاده از بربرین کینگ در اتک های کلش اف کلنز

استفاده از بربرین کینگ در اتک

بربرین کینگ یا همان Barbarian King اولین هیرویی است که در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) قابلیت استفاده از آن را پیدا می‌کنید. در این مقاله قصد داریم در مورد نحوه استفاده از بربرین کینگ در اتک های کلش اف کلنز (Barbarian King) صحبت کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با استفاده از بربرین کینگ در اتک های کلش اف کلنز (Barbarian King)

بربرین کینگ (Barbarian King) اولین هیرویی است که در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) قادر به استفاده از آن خواهید بود. این هیرو با ساختن Barbarian King Atlar در تاون هال 7 قابل استفاده می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ماهیت بربرین کینگ، مقاله معرفی هیرو های کلش اف کلنز (Clash of Clans) را مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات نرم افزاری موبایل

اما چگونه از بربرین کینگ (Barbarian King) در نبردهای کلش اف کلنز استفاده کنیم؟ در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه استفاده از بربرین کینگ در اتک های کلش اف کلنز (Barbarian King) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

استفاده از بربرین کینگ در اتک های کلش اف کلنز (Barbarian King)

استفاده از بربرین کینگ در اتک های کلش اف کلنز (Barbarian King)

نحوه و زمان پیاده سازی بربرین کینگ (Barbarian King) در اتک ها و استراتژی که شما به کار می‌برید، نقش بسیار مهمی در افزایش یا کاهش شانس موفقیتتان ایفاء می‌کند. باید بدانید که بربرین کینگ بر خلاف آرچر کویین (Archer Queen) هیرویی نیست که چندان در راستان از بین بردن ساختمان های دشمن موفق عمل کند. بربرین کینگ عملکرد آهسته‌ای دارد و بدون ابیلیتی یا قابلیت ویژه خود که آیرون فیست (Iron Fist) نام دارد، قدرت آسیب رسانی چندانی نخواهد داشت.

نکته بعدی که برای استفاده از بربرین کینگ در اتک های کلش اف کلنز باید به آن توجه کنید این است که بربرین کینگ قادر به جهش از روی دیوارهای دشمن نیست، بنابراین ممکن است زمان زیادی را درگیر اتک دادن به دیوار های دشمن و از بین بردن آن‌ها شود. بنابراین اگر از این هیرو به عنوان یک تنک (نیروی ضربه خور) استفاده می‌کنید تا سپر سایر سرباز هایتان شود، حتما سعی کنید که والبریکرهایی داشته باشید که برای از بین بردن دیوارهای دشمن در شرایط خاص به آن کمک کنند.

استفاده از بربرین کینگ در اتک

مسئله بعدی مربوط به مقابله بربرین کینگ با آرچر کویین بیس دشمن می‌شود! اگر در پشت دیوارهای بیس دشمن آرچر کویین حضور داشته باشد و بربرین کینگ شما بعد از پیاده کردن درگیر از بین بردن دیوار ها شود، مطمئن باشید که آرچر کویین خیلی سریع بربرین کینگ را از بین خواهد برد و آسیب بسیار جدی به وی وارد می‌کند. بنابراین در این شرایط تغییر در سبک پیاده کردن بربرین کینگ الزامی است. سعی کنید زمانی بربرین کینگ را پیاده کنید که آرچر کویین از پشت دیوار های بیس خارج شده باشد یا حداقل از والبریکرهای برای کمک به پیشروی بربرین کینگ (Barbarian King) استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: مرکز تخصصی تعمیرات اپل

یکی از بهترین روش هایی که می‌توانید برای استفاده از بربرین کینگ در اتک های کلش اف کلنز بکار ببرید، مربوط به پیاده کردن بربرین کینگ در میان سرباز هایتان می‌شود. بربرین کینگ (Barbarian King) قادر است که به نیروهای اطراف خود کمی خون و قدرت آسیب رسانی بیشتر بدهد. اما اگر از استراتژی هایی استفاده می‌کنید که در آن‌ها هدف اصلی غارت غنائم بیس دشمن است، می‌توانید بربرین کینگ را فقط یک نیروی تنک در نظر بگیرید. البته باید در این شرایط به عواقب کار و آسیبی که بربرین کینگ (Barbarian King) متحمل می‌شود هم توجه کنید.

استفاده از بربرین کینگ در اتک

ابیلیتی یا قابلیت ویژه‌ای که بربرین کینگ (Barbarian King) دارد، قابلیت آیرون فیست یا مشک آهنی (Iron Fist) محسوب می‌شود. این قابلیت از لول 5 توسط بربرین کینگ قابل استفاده خواهد بود و سپس با طی کردن هر 5 مرحله ارتقاء پیدا می‌کند. بنابراین آیرون فیست در لول 10، 15، 20 و غیره بربرین کینگ به ترتیب ارتقاء خواهد یافت. با توجه به اینکه بربرین کینگ نهایتا تا 45 سطح ارتقاء می‌یابد، مشخص است که آیرون فیست هم نهایتا شامل 8 لول می‌شود. زمانی که از این توانایی ویژه بربرین کینگ (Barbarian King) استفاده کنید، موارد زیر رخ می‌دهد:

  • تعدادی سرباز بربر جدید ظاهر می‌شوند و در اتک به شما کمک می‌کنند.
  • کمی از خون یا همان Hitpoint بربرین کینگ احیا می‌شود.
  • سرعت و قدرت آسیب زنی (دمیج) سرباز هایی که در محدوده آیرون فیست قرار داشته باشند افزایش پیدا می‌کند. این موضوع برای خود بربرین کینگ (Barbarian King) هم رخ می‌دهد.

دقت داشته باشید که افزایش سرعت و قدرت آسیب رسانی که به موجب استفاده از قابلیت Iron Fist بربرین کینگ (Barbarian King) ارائه می‌شود، فقط مختص خود هیرو یا سرباز هایی که احضار کرده نخواهد بود، بلکه سایر سرباز های موجود در محدوده تاثیرگذاری ابیلیتی را هم تحت اثر قرار داده و سرعت و قدرت آسیب زنی (دمیج) آن‌ها را افزایش می‌دهد. این قابلیت به شدت در نبردهایتان موثر خواهد بود. در لوب آخر این قابلیت، 400 قدرت آسیب رسانی یا اصطلاحا دمیج به بربرین کینگ (Barbarian King) و هر سرباز بربری که در محدوده‌اش باشد اضافه می‌شود. این موضوع به آن معناست که شما می‌توانید حداقل 20 سرباز بربر یا حتی بیشتر داشته باشید که قدرت آسیب رسانی هر یک از آن‌ها تقریبا 10 برابر حالت عادی است!

بیشتر بخوانید: نمایندگی موبایل سامسونگ در شهرک غرب

استفاده از بربرین کینگ در اتک

اما چه مواقعی بهتر است از قابلیت Iron Fist بربرین کینگ (Barbarian King) استفاده کنیم؟ کاملا مشخص است که استفاده از این ویژگی باید در شرایطی صورت پذیرد که قصد وارد کردن بیشترین آسیب را دارید. یکی از زمان‌هایی که برای استفاده از این ویژگی مناسب است، مربوط به شرایطی می‌شود که سرباز های کلن کسل دشمن برای دفاع از بیس وارد عمل شده‌اند. مورد بعدی مربوط به شرایطی می‌شود که قصد دارید سریعا از دبوارهای دشمن عبور کرده و به بخش های داخلی بیس او برسید. از آیرون فیست همچنین می‌توانید در شرایطی که به قلب بیس دشمن نفوذ کرده و در حال اتک دادن به ساختمان های اصلی و دفاعی آن هستید هم استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی اپل واچ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش استفاده از بربرین کینگ در اتک های کلش اف کلنز (Barbarian King) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

گلس آیفون 7 پلاس

تاچ ال سی دی A31

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments