تعمیر یا تعویض ال سی دی J2 2016 سامسونگ | موبایل کمک تعمیر یا تعویض ال سی دی J2 2016 سامسونگ | موبایل کمک

تعمیر یا تعویض ال سی دی J2 2016 سامسونگ | موبایل کمک

شکستن ال سی دی و نیاز به تعویض این قطعه یکی از رایج ترین تعمیراتی است که در گوشی سامسونگ گلکسی J2 مدل 2016 رخ می‌دهد. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیرات سامسونگ گلکسی J2 مدل 2016 را با کیفیتی بهتر از نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض LCD سامسونگ J2 2016 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

مشکل نبود تاچ ال سی دی اورجینال سامسونگ Galaxy J2 2016

با توجه به اینکه موبایل گلکسی جی 2 مدل 2016 کمی قدیمی بوده و یکی از گوشی های رده پایین شرکت سامسونگ محسوب می‌شود، بنابراین در اغلب مواقع پیدا کردن تاچ ال سی دی اورجینال برای آن کار  آسانی نخواهد بود. اغلب مراجع تامین کنندگان قطعات موبایل ممکن است تا ال سی دی اورجینال این گوشی را نداشته باشند یا برای تامین آن چند روز تا چند هفته زمان لازم داشته باشند. حتی نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ هم در اغلب مواقع تاچ ال سی دی اورجینال این گوشی را در اختیار ندارند و باید درخواست تامین آن را ثبت کنند. این مشکل فقط برای گوشی سامسونگ گلکسی جی 2 مدل 2016 مشاهده نمی‌شود، بلکه در سایر گوشی های قدیمی تر و به ویژه گوشی های رده پایین و قدیمی به وفور اتفاق می‌افتد. برای کسب اطلاعات در مورد موجود بودن یا نبودن تاچ ال سی دی اورجینال گلکسی جی 2 مدل 2016 در آرشیو قطعات موبایل کمک توصیه می‌کنیم سری به فروشگاه قطعات موبایل بزنید.

 

تاچ ال سی دی j2 2016 - قیمت ال سی دی گوشی سامسونگ j2 2016

 

تعمیر تاچ ال سی دی سامسونگ گلکسی J2 مدل 2016 چقدر هزینه دارد؟

هزینه تعمیر تاچ ال سی دی هر گوشی در اغلب موارد در مقایسه با هزینه سایر تعمیراتی که روی آن انجام می‌شود بیشتر خواهد بود. این موضوع به ویژه در رابطه با گوشی هایی که صفحه نمایش بزرگ و با کیفیتی دارند صادق است. اما خوشبختانه گلکسی جی 2 مدل 2016 صفحه نمایش خیلی بزرگ و با کیفیتی ندارد، بنابراین هزینه تعمیر و تعویض آن هم خیلی زیاد نخواهد بود. پس نگران هزینه تعمیر تاچ ال سی دی سامسونگ گلکسی J2 مدل 2016 نباشید. اگر می‌خواهید با بهترین کیفیت و کمترین هزینه ممکن تاچ ال سی دی گوشی Galaxy J2 2016 شما تعمیر شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده نمایید که در انتهای همین مقاله بیشتر در مورد جزئیات آن صحبت خواهیم کرد.

تعمیر ال سی دی و تاچ گلکسی جی 2 مدل 2016 چقدر زمان می‌برد؟

در اغلب موارد خرابی هایی که در تاچ ال سی دی گوشی هایی مثل گلکسی جی 2 مدل 2016 رخ می‌دهند از نظر فنی قابل تعمیر نیستند و فقط با تعویض قطعه برطرف می‌شوند. یعنی در اغلب موارد باید تاچ ال سی دی این گوشی تعویض شود و راهی برای تعمیر آن وجود ندارد. خوشبختانه تعویض تاچ ال سی دی این گوشی با توجه به ساختار و نوع طراحی که گوشی دارد کار خیلی سختی نیست. اگر تعمیرکاری که قرار است ال سی دی و تاچ گوشی شما را تعویض کند تجربه کافی داشته و ابزارهای مناسب و لازم را هم در اختیار داشته باشد، احتمالا در کمتر از 80 دقیقه تعمیر تاچ ال سی دی سامسونگ گلکسی J2 مدل 2016  شما با موفقیت انجام خواهد شد.

 

برای تعویض LCD سامسونگ J2 2016 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

نکته مهم اینجاست که نداشتن تاچ ال سی دی اورجینال گوشی گلکسی جی 2 مدل 2016 سامسونگ در اغلب موارد به معضلی تبدیل می‌شود که مانع تعمیر سریع دستگاه خواهد شد. برای اینکه بتوانید ال سی دی و تاچ اورجینال این گوشی را پیدا کنید، عموما باید گوشی مشابهی پیدا شود که بنا به هر دلیل سوخته اما تاچ ال سی دی آن سالم است. سپس تعمیرکار تاچ ال سی دی گوشی معیوب را با گوشی جدید جایگزین می‌کند. بنابراین تامین خود قطعه هم می‌تواند یکی دیگر از معضلاتی باشد که احتمالا برای تعویض تاچ LCD گلکسی J2 مدل 2016 سامسونگ با آن مواجه خواهید شد.

بیشتر بخوانید: تعمیر سامسونگ گلکسی J2 2016 

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ و تعمیر ال سی دی گلکسی J2

شاید تصور کنید با مراجعه به نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل سامسونگ مشکل شما خیلی زود برطرف می‌شود و حتما آرشیوی هم از تاچ ال سی دی های اورجینال گوشی شما در نمایندگی آماده است! اما متاسفانه در عمل و حقیقت اینطور نیست! عموما تاچ ال سی دی و دیگر قطعات گوشی های قدیمی تر و به ویژه پایین رده مثل گلکسی جی 2 سامسونگ به طور پیش فرض در نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ موجود نیست و این نمایندگی ها باید قطعات مورد نظر را سفارش دهند که این کار عموما زمانبر بوده و در برخی موارد ممکن است تا چند هفته طول بکشد. ضمن اینکه آمار نشان می‌دهد درصد رضایت مشتریان از نمایندگی های تعمیرات موبایل سامسونگ برخلاف تصور عموم به مراتب پایین تر از خیلی مراجعی است که سرویس تعمیرات موبایل را ارائه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ 

تاچ ال سی دی j2 2016 - قیمت ال سی دی گوشی سامسونگ j2 2016

تعویض LCD گلکسی جی 2 مدل 2016 سامسونگ و گارانتی تعمیر!

برخی از افراد تصور می‌کنند که با واگذاری تعمیرات گوشی خود به نمایندگی های رسمی سامسونگ می‌توانند از مزیت هایی همچون گارانتی و غیره بهره‌مند شود، در حالی که عملا اینطور نیست و حتی اگر تاچ ال سی دی جدیدی که در گوشی شما نصب می‌شود دارای گارانتی باشد هم مدت زمان گارانتی آن محدود بوده و عموما نمایندگی های سامسونگ به بهانه های مختلف از زیر آن در می‌روند تا گوشی شما را با گارانتی تعمیر نکنند. پس اگر به تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی J2 مدل 2016 نیاز داشتید، خیلی روی گارانتی قطعه تعویضی گوشی خود از سوی نمایندگی رسمی  سامسونگ حساب باز نکنید.

 

برای تعویض LCD سامسونگ J2 2016 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعمیر گلکسی جی 2 مدل 2016 با کمترین قیمت و هزینه در موبایل کمک!

با سرویس موبایل کمک می‌توانید تجربه‌ای بی‌نظیر را از تعمیرات موبایل به روش مدرن تجربه کنید. موبایل کمک اولین شرکتی است که در داخل کشور سرویس تعمیرات موبایل با قابلیت ثبت سفارش آنلاین را ارائه کرد. کارشناسان این مرکز برای تعمیر گوشی مشتریان عزیز از جدیدترین متدها و مدرن ترین ابزارها استفاده می‌کنند که این امر سبب می‌شود کیفیت تعمیر نهایی به حداکثر مقدار ممکن برسد. برای استفاده از سرویس موبایل کمک هیچ نیازی به مراجعه حضوری ندارید و هم از طریق سایت و هم تماس تلفنی می‌توانید سفارش خود را به ثبت برسانید. ضمن اینکه تعویض ال سی دی سامسونگ گلکسی J2 مدل 2016 عموما در این مرکز ظرف کمتر از 4 ساعت انجام می‌شود و گوشی در این بازه زمانی به شما تحویل داده خواهد شد. برای ثبت سفارش تعمیر در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید گوشی می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ