آموزش تبدیل فیلم به گیف در تلگرام (GIF)

آموزش تبدیل فیلم به گیف در تلگرام (GIF)

یکی از قابلیت‌های بسیار جالب تلگرام مربوط به امکان تبدیل فیلم به GIF یا گیف می‌شود. انجام این عمل به طور مستقیم از طریق این مسنجر امکانپذیر است. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه تبدیل فیلم به گیف در تلگرام (GIF) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با تبدیل فیلم به گیف در تلگرام (GIF)

شاید برای شما هم این اتفاق رخ داده باشد که با مشاهده حجم بالای یک فیلم از ارسال آن در تلگرام صرف نظر کرده باشید. در این شرایط دو راه حل پیش رویتان قرار دارد. راه حل اول مربوط به کاهش حجم فیلم مد نظر می‌شود که از طریق خود تلگرام امکانپذیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع از مقاله آموزش کاهش حجم فیلم در تلگرام استفاده کنید. اما روش دوم پروسه متفاوتی را به همراه دارد!

در روش دوم می‌توانید فیلم یا ویدیوی مورد نظر را به فایل گیف یا GIF تبدیل کنید. انجام این عمل هم به طور مستقیم توسط تلگرام امکانپذیر است. در این مقاله قصد داریم تا نحوه تبدیل فیلم به گیف در تلگرام (GIF) را به شما عزیزان آموزش دهیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

نحوه تبدیل فیلم به گیف در تلگرام (GIF)

دقت داشته باشید که اگر یک فیلم را به گیف تبدیل کنید، صدای آن از بین می‌رود چرا که فایل گیف از صدا پشتیبانی نمی‌کند. بدین منظور مراحل زیر را طی کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • وارد پنجره گفتگوی مد نظرتان شوید.
  • در سمت راست فیلد تایپ متن یک آیکون با نماد “گیره” دیده می‌شود. این آیکون را لمس کنید.
  • گزینه Gallery را انتخاب کنید.
  • عبارت Photos را از منوی فوقانی صفحه لمس کنید.
  • گزینه Video را انتخاب کنید.
  • ویدیوی مد نظرتان را انتخاب نمایید.
  • آیکون بلندگو را از منوی زیرین صفحه انتخاب کنید. مشاهده خواهید کرد که عبارت GIF در بخش فوقانی صفحه نمایان می‌شود.
  • می‌توانید از طریق اسلایدر ارائه شده، مکان شروع و اتمام فایل گیف را تغییر دهید.
  • با لمس گزینه SEND دستور ارسال فایل گیف در پنجره گفتگوی مورد نظر صادر می‌شود.

بنابراین به همین سادگی می‌توانید از طریق خود تلگرام نسبت به تبدیل فیلم به گیف اقدام کنید. این قابلیت یکی از جالب‌ترین امکاناتی است که تلگرام به عنوان یک اپلیکیشن پیام رسان ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه تبدیل فیلم به گیف در تلگرام (GIF) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون 6 اس پلاس

قیمت تاچ ال سی دی iPhone SE 2020

قیمت تاچ ال سی دی A21 اس

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
مریم داوودی
مریم داوودی
1 سال گذشته

سلام و احترام
ممنون از توضیحات مفیدتون
ی سوال؟ وقتی یکی از فیلم ها رو تبدیل به گیف کردیم، ممکنه این گیف برای عموم هم پخش بشه؟ چون بعداز تبدیل شدن، وارد قسمت گیف های تلگرام میشه!!! میخواستم بدونم زمانیکه من فیلمی شخصی رو تبدیل به گیف میکنم و برای یکی از دوستانم میفرستم، آیا فقط برای ما دونفر نمایش داده میشه یا نه کلا وارد گیف های تلگرام میشه و همع بهش دسترسی پیدا میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟ درواقع میخواستم حریم این قابلیت رو بدونم ک چطور عمل میکنه
ممنون

مجید رضایی
مجید رضایی
5 سال گذشته

ممنون عالیییی بود