بهترین برنامه های کاربردی رایگان آیفون و آیپدهای اپل

بهترین برنامه های کاربردی رایگان آیفون و آیپدهای اپل در موبایل کمک

اگر به دنبال بهترین برنامه های کاربردی رایگان آیفون و آیپدهای اپل هستید، به هیچ وجه این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم که به معرفی بهترین برنامه های کاربردی رایگان آیفون و آیپدهای اپل بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در مورد بهترین برنامه های کاربردی رایگان آیفون و آیپدهای اپل

در بین تمام اپلیکیشن‌ها یا برنامه هایی که در اپ استور (App Store) موجودند، نصب برخی از آن‌ها نسبت به سایر موارد کاربردی‌تر است. به عنوان مثال نصب برنامه‌ای همچون دیکشنری شخصی، برنامه ‌ای برای مدیریت کارهای شما و سایر موارد این چنینی می‌تواند از موضوعاتی باشد که هر کاربر آی او اسی به دنبال آن است. به این برنامه ها اصطلاحا برنامه های کاربردی آیفون می‌گوییم. در بین برنامه های کاربردی متعددی که در اپ استور موجودند، برخی از آن‌ها رایگان و برخی دیگر غیر رایگان عرضه شده‌اند. متاسفانه از آنجایی که ما در شرایط عادی امکان خرید و نصب برنامه های پولی اپ استور را نداریم، بهتر است که فقط به دنبال بهترین برنامه های کاربردی رایگان آیفون و آیپدهای باشیم.

مطمئنا در بین اپلیکیشن‌های کاربردی که در اپ استور موجودند، پیدا کردن بهترین برنامه های کاربردی و رایگان امر دشواری خواهد بود. به همین دلیل ما دست به کار شدیم و در این مقاله قصد داریم که به معرفی بهترین برنامه های کاربردی رایگان آیفون و آیپدهای اپل برای شما عزیزان بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از برنامه های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. ضمنا با استفاده از دو لینک زیر می‌توانید به دو مقاله پیشین مشابه ما هم دسترسی پیدا کنید. با موبایل کمک همراه باشید.

بهترین برنامه های کاربردی رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن Adobe Acrobat Reader (ادوبی آکروبات ریدر)

بهترین برنامه های کاربردی رایگان آیفون و آیپدهای اپل در موبایل کمک

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

با گسترش استفاده از اسناد و کتاب‌های الکترونیکی نیاز به نصب یک اپلیکیشن قدرتمند با قابلیت خواندن و اجرای این نوع فایل‌ها بیش از پیش احساس می‌شود. برنامه Adobe Acrobat Reader هم اکنون یکی از قدرتمندترین برنامه های رایگانی است که به بهترین شکل ممکن این امکان را فراهم می‌کند تا تقریبا به تمام فایل‌ها و اسناد الکترونیکی خود دسترسی داشته باشید. اپلیکیشن Adobe Acrobat Reader این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا فایل‌های PDF را اجرا کنید، در آن‌ها به جستجوی کلمه یا عبارات مد نظرتان بپردازید و حتی بخش‌هایی که نیاز دارید را هایلایت کنید. بدون تردید برنامه Adobe Acrobat Reader هم اکنون یکی از بهترین برنامه های کاربردی رایگان آیفون و آیپدهای اپل به شمار می‌رود.

دانلود Adobe Acrobat Reader از اپ استور

بهترین برنامه های کاربردی رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن Any.DO

بهترین برنامه های کاربردی رایگان آیفون و آیپدهای اپل در موبایل کمک

برنامه Any.DO در واقع یک برنامه یادآور است که شما می‌توانید با استفاده از آن اقدامات و کارهایی که باید انجام دهید را لیست نمایید و به این صورت از فراموش شدن آن‌ها ممانعت به عمل آورید. این برنامه به طور رایگان در اپ استور موجود است و می‌توانید آن را دانلود کنید. اگر از افرادی هستید که بنا به دلایل مختلف نظیر مشغله کاری، ذهنی و غیره ممکن است قرارها و کارهایی که باید انجام دهید را فراموش می‌کنید، حتما یک برنامه یادآور باکیفیت نظیر Any.DO را در آیفون یا آیپدتان نصب نمایید.

دانلود Any.DO از اپ استور

تعمیرات موبایل

بهترین برنامه های کاربردی رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن Dictionary.com

بهترین برنامه های کاربردی رایگان آیفون و آیپدهای اپل در موبایل کمک

همانطور که از نام این برنامه مشخص است، Dictionary.com ابزاری برای ترجمه کلمات مختلف محسوب می‌شود. این روزها و با گسترش استفاده از زبان انگلیسی، داشتن یک دیکشنری شخصی در گوشی هوشمندتان یک امر اجتناب ناپذیر و ضروری است. برنامه Dictionary.com که به طور رایگان در اپ استور ارائه شده شامل بیش از 2،000،000 تعاریف و مترادف برای کلمات مختلف می‌شود و آرشیو کاملی را در دسترستان قرار خواهد داد. یکی دیگر از ویژگی‌های عالی برنامه Dictionary.com مربوط به ارائه جملات نمونه برای کلمات مد نظرتان می‌شود. به این صورت شما مفهوم کلمه‌ای که جستجو می‌کنید را بهتر درک خواهید کرد. اگر به دنبال یک برنامه دیکشنری قدرتمند برای آیفون یا آیپدتان هستید، همین حالا به طور رایگان Dictionary.com را از اپ استور دانلود نمایید.

دانلود Dictionary.com از اپ استور

بهترین برنامه های کاربردی رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن Documents 5

بهترین برنامه های کاربردی رایگان آیفون و آیپدهای اپل در موبایل کمک

برنامه Documents 5 یک برنامه کاربری، تمام عیار و همه کاره است! اما چرا به این برنامه یک ابزار کاربردی و همه کاره می‌گوییم؟ شما با استفاده از برنامه Documents 5 می‌توانید تمام فایل‌های موجود در آیفون یا آیپدتان از قبیل عکس، ویدیو، فایل ورد، پاورپوینت، زیپ و غیره را مشاهده کنید و به سادگی از محتوای این فایل‌ها در دستگاه آی او اسی خود استفاده نمایید. بنابراین برنامه Documents 5 امکان استفاده از هر نوع فایلی را برایتان فراهم می‌کند و محدودیت‌های خاص موجود در برخی از شرایط را برطرف خواهد کرد. بدون تردید برنامه Documents 5 هم اکنون یکی از بهترین برنامه های کاربردی رایگان آیفون و آیپدهای اپل محسوب می‌شود.

دانلود Documents 5 از اپ استور

بهترین برنامه های کاربردی رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن Dropbox (دراپ باکس)

بهترین برنامه های کاربردی رایگان آیفون و آیپدهای اپل در موبایل کمک

بیشتر بخوانید: تعمیرات ایفون

با استفاده از برنامه کاربردی Dropbox می‌توانید یک اکانت اختصاصی در سرویس ابری دراپ باکس بسازید و سپس به ذخیره سازی فایل‌ها در فضای ابری مورد نظر بپردازید. بنابراین عملکرد Dropbox تا حد زیادی شبیه به عملکرد آیکلود (iCloud) است. با توجه به حجم رایگان ناچیزی که اپل به طور پیش فرض برای هر اپل آیدی (Apple ID) در سرویس آیکلود در نظر گرفته، استفاده از سرویس و اپلیکیشن Dropbox می‌تواند بسیار کاربردی باشد. به عنوان مثال شما می‌توانید بک آپ گیری از عکس‌های آیفون خود را به Dropbox واگذار کنید و به این صورت از مصرف حجم اکانت آیکلود خود ممانعت به عمل آورید و از آیکلود برای بکاپ گیری از محتوای دستگاه استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرویس‌های ذخیره سازی ابری، توصیه می‌کنیم که به مطالعه مقاله معرفی سرویس های ابری جایگزین آیکلود (iCloud)؛ معرفی سرویس‌های ابری مختلف بپردازید. از نظر ما Dropbox که به طور رایگان در اپ استور موجود است می‌تواند نقش یک ناجی و ابزار بسیار کاربردی را برای کاربران آیفون و آیپدهای اپل ایفاء کند.

دانلود Dropbox از اپ استور

بهترین برنامه های کاربردی رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن Evernote (اورنوت)

بهترین برنامه های کاربردی رایگان آیفون و آیپدهای اپل در موبایل کمک

برنامه Evernote اپلیکیشنی محسوب می‌شود که به منظور یادداشت برداری طراحی شده و به طور رایگان در اپ استور موجود است. این برنامه یک ابزار کاربردی و کاملا شناخته شده است و کاربران متعددی دارد. با استفاده از Evernote می‌توانید در هر زمان که تمایل داشتید، یادداشت‌هایی در دستگاهتان ثبت کنید و سپس به مرور و جستجوی در آن‌ها بپردازید. برنامه Evernote منجر می‌شود که شما رویدادهای مهمی که در طول روز با آن‌ها مواجه می‌شوید را از دست ندهید و به راحتی بتوانید بار دیگر آن‌ها را مرور کنید.

دانلود Evernote از اپ استور

بهترین برنامه های کاربردی رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن Google Translate (گوگل ترنسلیت)

بهترین برنامه های کاربردی رایگان آیفون و آیپدهای اپل در موبایل کمک

فکر می‌کنیم کمتر کسی باشد که با گوگل ترنسلیت (Google Translate) آشنایی نداشته باشد. اپلیکیشن Google Translate یک دیکشنری همراه است که برخلاف اغلب دیکشنری‌های دیگر، امکان ترجمه عبارات و جملات را هم دارد. اگرچه کیفیت و دقت جملاتی که توسط Google Translate ترجمه می‌شوند جالب نیست، اما با کمی تلاش و جابجا کردن کلمات پیشنهاد شده در ترجمه گوگل ترنسلیت می‌توانید هدف اصلی جمله و معنای آن را درک کنید. ضمنا Google Translate از زبان‌های بسیار متعددی پشتیبانی می‌کند و محدود به زبان انگلیسی و فارسی نیست. اگر به دنبال یک دیکشنری همراه قدرتمند با قابلیت ترجمه عبارات و جملات طولانی هستید، همین حالا برنامه Google Translate را در آیفون خود نصب و از آن استفاده کنید.

دانلود Google Translate از اپ استور

تعمیرات موبایل

بهترین برنامه های کاربردی رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن Microsoft Excel (مایکروسافت اکسل)

بهترین برنامه های کاربردی رایگان آیفون و آیپدهای اپل در موبایل کمک

مایکروسافت اکسل یا همان Microsoft Excel از دیگر برنامه هایی است که بدون تردید هر فردی که کمی با کامپیوتر آشنا باشد، این ابزار را می‌شناسد. اکسل ابزاری است که امکان نوشتن دستورات خاص و ساخت جداول و بسیاری از قابلیت‌های دیگر را ارائه می‌کند. برنامه Microsoft Excel که به طور رایگان در اپ استور ارائه شده، تقریبا تمام قابلیت‌های نسخه ویندوزی برنامه مایکروسافت اکسل را برای آیفون و آیپدهای اپل به ارمغان می‌آورد. با نصب این برنامه می‌توانید فایل‌های اکسل را در آیفون یا آیپدتان اجرا کنید و حتی به ویرایش مستقیم آن‌ها بپردازید. البته برای ویرایش و ساخت مستقیم فایل‌های ورد در آیفون یا آیپدتان باید اشتراک سرویس آفیس 365 را خریداری کنید.

دانلود Microsoft Excel از اپ استور

بهترین برنامه های کاربردی رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن Microsoft PowerPoint (مایکروسافت پاورپوینت)

بهترین برنامه های کاربردی رایگان آیفون و آیپدهای اپل در موبایل کمک

برنامه پاورپوینت مایکروسافت یا همان Microsoft PowerPoint هم از دیگر برنامه های کاربردی است که توصیه می‌کنیم حتما آن را در آیفون یا آیپدتان نصب نمایید. این برنامه به طور رایگان در اپ استور عرضه شده و با نصب آن قادر می‌شوید تا فایل‌های پاورپوینت را به طور مستقیم از آیفون یا آیپدتان اجرا کنید. این برنامه همچنین امکان ساختن و ویرایش مستقیم فایل پاورپوینت را دارد اما برای استفاده از این دو قابلیت باید حتما اشتراک سرویس آفیس 365 را خریداری کنید.

دانلود Microsoft PowerPoint از اپ استور

بهترین برنامه های کاربردی رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن Microsoft Word (مایکروسافت ورد)

بهترین برنامه های کاربردی رایگان آیفون و آیپدهای اپل در موبایل کمک

نوبتی هم باشد نوبت به اپلیکیشن ورد مایکروسافت یا همان Microsoft Word می‌رسد. عملکرد برنامه Microsoft Word هم مشابه به دو برنامه Microsoft Excel و Microsoft PowerPoint است. با استفاده از مایکروسافت ورد می‌توانید فایل‌های ورد را به طور مستقیم از طریق آیفون یا آیپدتان اجرا کنید، اما برای ویرایش آن‌ها یا ساخت یک فایل ورد جدید نیازمند خرید اشتراک آفیس 365 خواهید بود.

دانلود Microsoft Word از اپ استور

بهترین برنامه های کاربردی رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن XE Currency

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

برنامه XE Currency یک ابزار بسیار جالب است که به طور دقیق نرخ ارز را در هر شرایط برایتان به معرض نمایش قرار می‌دهد. شما می‌توانید در برنامه رایگان XE Currency ارزها یا واحدهای پولی که مد نظرتان است را اضافه کنید و با اجرای برنامه سریعا به وضعیت آن‌ها دسترسی داشته باشید. این برنامه کاربران بسیار زیادی دارد و عملکرد آن فوق‌‌العاده دقیق است. بنابراین برنامه XE Currency هم یکی دیگر از بهترین برنامه های کاربردی رایگان آیفون و آیپدهای اپل به شمار می‌رود.

دانلود XE Currency از اپ استور

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بهترین برنامه های کاربردی رایگان آیفون و آیپدهای اپل پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از برنامه های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

شیشه iPhone 7

ال سی دی M30s

قطعات سامسونگ M30

تعمیرات موبایل

منبع macworld

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments