معرفی بهترین بازی های چند نفره اپل تی وی (Apple TV)

بازی های چند نفره اپل تی وی

اگر تمایل دارید که از طریق اپل تی وی (Apple TV) به اجرای بازی های چند نفره یا اصطلاحا مولتی پلیر (Multiplayer) بپردازید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم تا بهترین بازی های چند نفره اپل تی وی (Apple TV) را به شما معرفی کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی های چند نفره اپل تی وی (Apple TV)

اپل تی وی (Apple TV) امکان اجرا و انجام بازی های متعددی را بر رو صفحه نمایش تلویزیون ارائه می‌کند و این مسئله یکی از اصلی ترین ویژگی های گجت مذکور است. بازی هایی که هم اکنون در اپل تی وی 2015 (Apple TV 2015) قابل اجرا هستند، بسیار متعدد محسوب می‌شود. پیش از این در مقاله “11 نمونه از بهترین بازی های اپل تی وی (Apple TV)” به معرفی 11 بازی برتر اپل تی وی پرداخته بودیم، اما در این مقاله قصد داریم فقط لیستی از بهترین بازی های چند نفره اپل تی وی (Apple TV) را خدمتتان معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

منظور از بازی های چند نفره در واقع بازی هایی است که قابلیت انجام به صورت Local Multiplayer را دارند. یعنی شما می‌توانید با سایر اعضای خانواده و دوستان خود در منزلتان این بازی ها را انجام دهید. پس با موبایل کمک و معرفی بهترین بازی های چند نفره اپل تی وی (Apple TV) همراه باشید. چنانچه در مورد هر یک از بازی های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه شوید.

بهترین بازی های چند نفره اپل تی وی (Apple TV): بازی Crossy Road

معرفی بازی های چند نفره اپل تی وی

بازی Crossy Road یکی از بهترین بازی های چند نفره ای است که از طریق اپل تی وی (Apple TV) قادر به انجام آن خواهید بود. این بازی که به صورت رایگان عرضه شده شامل یک حالت چند نفره می‌شود. هدف گیمرها در بازی Crossy Road آن است که یک موجود خیالی (خروس، اردک، گربه و غیره) را از خیابان پر از اتومبیل عبور دهند و مسیر بیشتری را نسبت به سایر رقیب هایشان طی کنند. برای انجام این کار باید با دقت به الگوی حرکت اتومبیل ها در خیابان پیش رویتان دقت کنید. بنابراین Crossy Road یکی از بهترین بازی های چند نفره اپل تی وی (Apple TV) محسوب می‌شود.

تعمیرات اپل

بهترین بازی های چند نفره اپل تی وی (Apple TV): بازی Just Dance Now

معرفی بازی های چند نفره اپل تی وی

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل 

بازی زیبای Just Dance Now به واقع می‌تواند تجربه ای بی‌نظیر را برایتان به همراه داشته باشید. در این بازی شما و سایر دوستان یا اعضای خانواده باید نقش یک رقاص را ایفاء کنند و با در دست داشتن گوشی، حرکات رقاصی که بر روی نمایشگر تلویزیون مشاهده می‌کنند را تکرار کنند. هرچه دقت شما در تکرار حرکات رقصند بیشتر باشد، امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد و برنده بازی می‌شوید. به نظر ما بازی Just Dance Now می‌تواند کاندیدای اصلی بهترین بازی چند نفره اپل تی وی (Apple TV) باشد. نکته جالب تر اینکه بازی Just Dance Now به طور رایگان قابل دانلود است اما شامل خرید های درون برنامه ای می‌شود.

بهترین بازی های چند نفره اپل تی وی (Apple TV): بازی SongPop Party

معرفی بازی های چند نفره اپل تی وی

در بازی زیبای SongPop Party دو گیمر در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و باید شناخت خود از موزیک و آهنگ های مختلف را به چالش بکشند. در هر مرحله از بازی بخشی از یک آهنگ برای گیمر ها پخش می‌شود و آن ها باید نام آهنگ یا خواننده آن را حدس بزنند. بازی SongPop Party می‌تواند بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد. ضمنا این بازی به طور رایگان عرضه شده و شامل خرید های درون برنامه ای می‌شود.

بهترین بازی های چند نفره اپل تی وی (Apple TV): بازی Sketch Party TV

معرفی بازی های چند نفره اپل تی وی

بازی زیبای Sketch Party TV هم یکی از جالب ترین و بهترین بازی های چند نفره اپل تی وی (Apple TV) خواهد بود. اگر با بازی پیکشنری آشنا باشید، گیم پلی بازی Sketch Party TV را هم درک خواهید کرد. در این بازی دو تیم حداقل 2 نفره به رقابت با یکدیگر بپردازند. در هر مرحله از رقابت عبارتی برای یکی از اعضای تیم اول یا دوم نمایش داده می‌شود و او باید سعی کند که با کشیدن نقاشی و بدون صحبت کردن، هم تیمی هایش را قادر به حدس زدن عبارت یا کلمه مورد نظرش کند. بازی Sketch Party TV به واقع بازی شیرینی است و انجام آن در صفحه نمایش بزرگ اپل تی وی (Apple TV) تجربه ای بسیار لذت بخش را برایتان به ارمغان می‌آورد. متاسفانه این بازی به صورت رایگان عرضه نشده و برای دانلود آن ملزم به صرف هزینه‌ای در حدود 5 دلار خواهید بود.

تعمیرات اپل

بهترین بازی های چند نفره اپل تی وی (Apple TV): بازی Fibbage XL

معرفی بازی های چند نفره اپل تی وی

بازی Fibbage XL هم یکی دیگر از بازی های بسیار جالب و چند نفره اپل تی وی (Apple TV) محسوب می‌شود که برای انجام آن باید زبان انگلیسی نسبتا قوی داشته باشید. در این بازی جملاتی یا یک جای خالی ارائه می‌شود و گیمرها باید جای خالی جمله را با کلمات دروغینی پر کنند که می‌توانند باورکردنی باشند. اگر با زبان انگلیسی آشنا هستید، توصیه می‌کنیم که به هیچ وجه بازی چند نفره Fibbage XL را از دست ندهید. متاسفانه این بازی رایگان عرضه نشده و برای دانلود آن باید هزینه‌ای در حدود 10 دلار صرف شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی اپل

بهترین بازی های چند نفره اپل تی وی (Apple TV): بازی Party Pong

معرفی بازی های چند نفره اپل تی وی

آخرین بازی که ما آن را به عنوان یکی از بهترین بازی های چند نفره اپل تی وی (Apple TV) معرفی می‌کنیم، بازی زیبای Party Pong است. در این بازی باید سعی کنید که توپ های خود را هر چه سریع تر به داخل لیوان هایی بیندازید که کمی جلوتر از شما قرار دارند. هر گیمری که زودتر و بیشتر این کار را انجام دهد، برنده بازی خواهد بود. خوشبختانه بازی Party Pong به صورت رایگان برای اپل تی وی (Apple TV) قابل دانلود است.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله 6 نمونه از بهترین بازی های چند نفره اپل تی وی (Apple TV) را خدمتتان معرفی کردیم. چنانچه در مورد هر یک از بازی های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

iPhone 6 Plus قطعات

قیمت دوربین پشت iPhone XR

ال سی دی آیفون آیفون اس ای 2020

تعمیرات موبایل

منبع imore

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments