آموزش نوشتن توضیحات و اضافه کردن لینک برای کانال تلگرام

تفاوت سوپر گروه تلگرام با معمولی

اگر صاحب یا سازنده (Creator) کانال تلگرام باشید، می‌توانید برای آن توضیحات (Description) بنویسید. حتی این امکان وجود دارد تا در توضیحات کانال تلگرام خود لینک هم ضمیمه کنید. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه نوشتن توضیحات برای کانال تلگرام و اضافه کردن لینک به آن بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با نوشتن توضیحات برای کانال تلگرام و اضافه کردن لینک به آن

کانال های تلگرام شامل دو نوع مختلف می‌شوند که به آن‌ها کانال خصوصی (Private Channel) و کانال عمومی (Public Channel) گفته می‌شود. پیش از این در دو مقاله آموزش ساخت کانال خصوصی تلگرام (Private Channel) و آموزش ساخت کانال عمومی تلگرام (Public Channel) نحوه ساخت این دو نوع کانال را به شما آموزش دادیم. اگر به خاطر داشته باشید، گفته بودیم که در مراحل ساخت کانال و تعیین نام برای آن می‌توانید در بخشی با عنوان Description، توضیحات اختصاصی کانال تلگرام خود را وارد کنید. اما اگر این کار را نکردید یا قصد دارید که توضیحات نوشته شده کانال تلگرام خود را ویرایش کنید نگران نباشید، چرا که این امر به سادگی امکانپذیر است.

علاوه بر امکان ویرایش توضیحات کانال تلگرام پس از ساختن کانال، حتی امکان اضافه کردن لینک به توضیحات کانال تلگرام هم وجود دارد. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه نوشتن توضیحات برای کانال تلگرام و اضافه کردن لینک به آن بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

نوشتن توضیحات برای کانال تلگرام و اضافه کردن لینک به آن

به منظور ویرایش توضیحات کانال تلگرام خود و اضافه کردن لینک به آن کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • به کانال خود مراجعه کنید.
  • نام کانال را از بخش فوقانی صفحه لمس کنید تا منوی اطلاعات کانال نمایان شود.
  • آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید.
  • گزینه Edit را انتخاب کنید.
  • درست در زیر نام و عکس کانال شما یک فیلد ارائه شده که مربوط به توضیحات کانال یا همان Description می‌شود. این فیلد را لمس کنید و متن مد نظرتان را تایپ کنید.
  • به منظور اضافه کردن لینک به توضیحات کانال تلگرام هم کافیست که لینک مورد نظرتان را در این بخش کپی یا تایپ کنید.
  • پس از نوشتن متن و اضافه کردن لینک مد نظرتان به توضیحات کانال تلگرام باید آیکون تیک موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید.

به همین سادگی پروسه نوشتن توضیحات برای کانال تلگرام و اضافه کردن لینک به آن با موفقیت تکمیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

آموزش نوشتن توضیحات و اضافه کردن لینک برای کانال تلگرام

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه نوشتن توضیحات برای کانال تلگرام و اضافه کردن لینک به آن پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون 8 Plus

قیمت گلس iPhone SE

ال سی دی سامسونگ A50

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments