معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت راهزن یا Bandit

کارت راهزن یا Bandit

کارت راهزن یا Bandit از کارت های لجندری (Legendary) بازی کلش رویال (Clash Royale) است که در آرنای 9 آنلاک می‌شود. بنابراین اگر از مبتدی‌های بازی کلش رویال باشید، احتمالا هنوز این کار را ندیده‌اید. در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت راهزن یا Bandit کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت راهزن یا Bandit کلش رویال

کارت راهزن یا Bandit یکی از کارت های لجندری (Legendary) بازی کلش رویال است که علاقمندان خاص خود را دارد، اما اغلب گیمرها چندان از این کارت به عنوان یک کارت قدرتمند و شگفت انگیز یاد نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تلفن همراه

در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت راهزن یا Bandit بازی  کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. چنانچه در مورد این کارت نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

کارت راهزن یا Bandit

معرفی کارت راهزن یا Bandit بازی کلش رویال (Clash Royale)

کارت های لجندری (Legendary) بازی کلش رویال همیشه توجه همگان را جلب کرده‌اند. کارت راهزن یا Bandit یکی از این دسته کارت ها محسوب می‌شود که اگر خوش شانس باشید در مراحل نسبتا بالای بازی کلش رویال (Clash Royale) به آن دست پیدا می‌کنید. برای آشنایی دقیق با این کارت و قابلیت‌هایش به ادامه مقاله توجه کنید:

 کارت راهزن یا Bandit

  • کارت راهزن یا Bandit در آرنای 9 (Arena 9) یا جانگل آرنا (Jungle Arena) آنلاک می‌شود.
  • این کارت از کارت های لجندری (Legendary) بازی کلش رویال است، بنابراین امکان دستیابی به آن از طریق صندوقچه لجندری (Legendary Chest) هم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی آیفون

  • راهزن یا Bandit یک سرباز نزدیک زن است که قابلیت ویژه‌ای دارد. قابلیت ویژه او مربوط به توانایی آن در حرکت ناگهانی رو به جلو به شکل یه سایه یا روح می‌شود. او می‌تواند زمانی که به دشمنان نزدیک می‌شود مثل یک روح و با سرعت بالا مسافتی مشخصی را به سمت جلو حرکت کند. در این شرایط زمانی که به سرباز های دشمن برخورد می‌کند یک دمیج دوبل اضافه به آن‌ها وارد خواهد کرد و سپس شروع به اتک دادن به سرباز های باقی مانده می‌کند. لازم به اشاره است که راهزن یا بندیت (Bandit) در حالتی که شبیه به روح شده است، توسط دشمنان اتک دریافت نخواهد کرد. به قابلیت ویژه کارت راهزن یا Bandit اصطلاحا دش (Dash) گفته می‌شود.
  • فقط سربازهایی که با فاصله 4 الی 6 مربع نسبت به راهزن یا Bandit قرار داشته باشند تحت تاثیر قابلیت ویژه یا دش (Dash) آن قرار می‌گیرند. بنابراین اگر سربازی با او 7 مربع فاصله داشته باشد قابلیت دش (Dash) راهزن عمل نخواهد کرد. همچنین اگر سربازی 3 مربع با او فاصله داشته باشد هم شرایط مشابه با 7 مربع ایجاد می‌شود.
  • تاخیر مابین اتک های عادی راهزن یا Bandit برابر با 1 ثانیه است.
  • بدیعی است که راهزن (Bandit) قابلیت اتک دادن به سرباز های پرنده یا هوایی دشمن را ندارد و قابلیت دش (Dash) او هم بر روی سرباز های پرنده تاثیرگذار نخواهد بود.
  • سرعت حرکت Bandit (راهزن) بالا (Fast 90) است.
  • برای استفاده از کارت راهزن یا Bandit ملزم به صرف 3 اکسیر خواهید بود.
  • از قابلیت دش (Dash) بندیت (Bandit) می‌توانید به منظور از بین بردن آنی سرباز های با خون کمی مثل اسکلت ها (Skeletons)، گوبلین ها (Goblins)، گوبلین های نیزه انداز (Spear Goblins) و غیره استفاده کنید.
  • از آنجایی که راهزن یا Bandit نمی‌تواند به سرباز هایی که کمتر از 4 مربع با او فاصله دارند، اتک ویژه (Dash) دهد، بنابراین شما باید از این نقطه ضعف برای از بین بردن آن استفاده کنید و سرباز های خود را در نزدیکی او پیاده نمایید.
  • قدرت آسیب رسانی یا دمیج اتک های کارت راهزن یا Bandit متوسط است و او بدون قابلیت دش (Dash) به راحتی می‌تواند توسط سرباز های نه چندان قدرتمند دشمن از بین برود.
  • کارت راهزن یا Bandit برای شروع دش (Dash) شارژ کوتاهی می‌شود. شما در این بازه زمانی با استفاده از اسپل هایی مثل زپ (Zap) یا فریز (Freeze) می‌توانید شارژ او و اتک دش وی را متوقف نمایید.
  • قابلیت دش کارت راهزن یا Bandit سبب می‌شوید که بتوانید آن را در شرایط خاص در منطقه یا مپ خودتان پیاده کنید و او از ریور عبور کرده و به ساختمان های دفاعی دشمن برسد. برای مال اگر دشمن شما اینفرنو تاور (Inferno Tower) را با فاصله 3 مربع نسبت به ریور (وسط مپ) در ناحیه خودش پیاده کند، شما می‌توانید کارت راهزن یا Bandit را در پشت ریور خودان پیاده کنید و راهزن با استفاده از قابلیت دش از ریور عبور و مستقیما به اینفرنو تاور (Inferno Tower) دسترسی یابد.
  • قابلیت دش کارت راهزن یا Bandit چندان هم جالب نیست و نمی‌تواند تمام سرباز های گروهی مثل ارتش اسکلت ها (Skeletons Army)، گوبلین های نیزه انداز (Spear Goblins) و غیره را از بین ببرد، بلکه فقط سرباز جلو را از بین خواهد برد و سپس به سایر سرباز ها اتک دستی وارد می‌کند.
  • برای مقابله و از بین بردن راهزن یا Bandit می‌توانید از هر سرباز با جان و دمیج متوسطی استفاده کنید. بنابراین از بین بردن آن چندان دردسری نخواهد داشت، اما همیشه سعی کنید که سربازهایتان را در فاصله کمتر از 4 مربع نسبت به راهزن یا Bandit پیاده کنید تا او نتواند از قابلیت دش استفاده کند.
  • در شرایط خاص کارت راهزن یا Bandit می‌تواند با استفاده از قابلیت دش (Dash) از لوگ (The Log) یا حتی پرتاب سنگ بولر (Bowler) بدون هیچ آسیبی جان سالم به در ببرد.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ تهران  

  • زمانی که راهزن یا Bandit در حالت دش باشد، دمیجی دریافت نمی‌کند. برای مثال اگر بمبر (Bomber) در جلوی او قرار داشته باشد و بمبی را به سمت آن پرتاب کند و در همین لحظه راهزن با استفاده از قابلیت دش به سمت او حمله ور شود، هیچ دمیجی دریافت نخواهد کرد و بمبر را هم از بین می‌برد.
  • با لول آپ کارت راهزن یا Bandit شاهد افزایش جان، دمیج عادی و دمیجی قابلیت دش آن خواهید بود. جزئیات دقیق‌تر مربوط به این موضوع در جدول زیر ضمیمه شده است:

 کارت راهزن یا Bandit

بنابراین با کارت راهزن یا Bandit به عنوان یکی از کارت های لجندری بازی کلش رویال (Clash Royale) آشنا شدید. این کارت چندان کارت قدرتمندی محسوب نمی‌شود و بیشتر نقش یک کارت کم هزینه و مخرب را ایفاء می‌کند.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت راهزن یا Bandit کلش رویال (Clash Royale) پرداختیم. چنانچه در مورد این کارت نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

 بیشتر بخوانید:

خرید قطعات موبایل

قطعات گوشی آیفون SE 2020

قطعات سامسونگ اس 10

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments