ربات تلگراف و Telegraph API رسمی شدند؛ عملکرد هماهنگ تلگراف

ربات تلگراف و Telegraph API

چندی پیش تلگرام از قابلیتی اختصاصی با نام Telegraph رونمایی کرد که به موجب آن کاربران می‌توانند پست‌های مورد نظرشان را به سادگی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارسال کرده و تنها با یک کلیک در وبسایت خود منتشر کنند. حال تلگرام یک قدم رو به جلو برداشته و از ربات تلگراف و Telegraph API رونمایی کرده است. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

مقدمه

قابلیت Telegraph یا Telegra.ph یکی از ویژگی‌های منحصر به فردی بود که ماه گذشته تلگرام آن را به طور اختصاصی برای برنامه پیام رسان خود طراحی و ارائه کرد. به موجب وجود ابزار Telegraph کاربران اپلیکیشن تلگرام می‌توانند پست‌های غنی و همراه با نشانه گذاری، عکس و سایر موارد این چنینی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بسازد و منتشر کنند. در همین راستا یک “نمایش فوری” یا همان “Instant View” جالب از تلگراف ارسالی شما هم ارائه می‌شود. ابزار Telegraph در کانال‌های تلگرام برای ساخت استوری یا داستان‌های مختلف به مراتب کاربردی است.

ربات تلگراف و Telegraph API

حال ابزار تلگراف بیش از پیش پیشرفته شده است. تلگرام امروز از ربات تلگراف و Telegraph API رونمایی کرد. در ادامه این مقاله توضیحات بیشتری در رابطه با این دو ویژگی جدید برنامه پیام رسم تلگرام خدمت شما عزیزان ارائه می‌کنیم. در صورت وجود هر سوال یا مشکلی، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

ربات تلگراف و Telegraph API

تلگراف یا همان Telegraph یک ابزار کاربردی است اما این موضوع به آن معنا نیست که این قابلیت یا ابزار جای پیشرفت بیشتری ندارد. در برخی از شرایط ممکن بود که کاربر تمایل داشته باشد تا پست‌ها یا مقالات خود را در دستگاه‌های مختلفی ویرایش کند یا به نحوی لاگین باقی بماند که نیازی به وارد کردن نام و لینک پروفایل خود در زیر عنوان هر پست جدید نداشته باشد. منظور از ویرایش پست‌ها در دستگاه‌های مختلف در واقع دستگاه‌های هوشمندی همچون گوشی، تبلت، لپ‌تاپ و… است. تلگرام با معرفی ربات رسمی تلگراف (Telegraph Bot) این مشکل را برطرف کرده است. با استفاده از ربات تلگراف می‌توانید فرآیند لاگین را تکمیل کرده و پست‌های تلگراف خود را به طور همزمان و به ساده‌ترین شکل ممکن در دستگاه‌های مختلف مدیریت نمایید. همچنین این ربات آمار مشاهده پست‌هایتان را هم ارائه می‌کند.

ربات تلگراف و Telegraph API

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

بنابراین ربات تلگراف منجر شده که ابزار تلگراف بیش از پیش کاربردی شود و مشکلاتی که شاید برای برخی از کاربران به وجود آمده بود رفع گردند. تصور کنید که چند پست تلگراف را در گذشته و با استفاده از مرورگر دستگاه‌های مختلف خود نوشته‌اید. با استفاده از ربات تلگراف می‌توانید همین حالا نسبت به متحد کردن این پست‌ها و مدیریت هرچه بهتر آن‌ها وارد عمل شوید. بدین منظور کافیست که فقط گزینه Log in to this device را لمس کنید. بدین صورت تمام پست‌هایی که پیش از این نوشته‌اید به اکانت تلگراف شما اضافه می‌شوند.

ربات تلگراف و Telegraph API

استفاده برنامه‌نویسان یا توسعه دهندگان از Telegraph API

اما ربات تلگراف تنها ویژگی جدیدی نیست که تلگرام امروز در رابطه با آن صحبت به میان آورده و اطلاعاتی منتشر کرده است. موضوع بعدی مربوط به رابط برنامه نویسی تلگراف یا همان Telegraph API می‌شود. تلگراف قابلیتی نیست که تنها برای کاربران اپلیکیشن پیام رسان تلگرام کاربرد داشته باشد و تقریبا تحت هر شرایطی قابلیت تلگراف قابل استفاده است. افرادی که از محدودیت‌های سایر مسنجرها یا برنامه‌های پیام رسان خسته شده‌اند هم می‌توانند از ابزار و ربات تلگراف استفاده کنند. این موضوع از آنجایی میسر و مقدور شده که تلگرام یک ربات تلگراف و Telegraph API آزاد را در اختیار توسعه دهندگان قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

با استفاده از رابط برنامه نویسی تلگراف یا همان Telegraph API هر توسعه دهنده‌ای می‌تواند ربات‌های مشابه با ربات رسمی تلگراف را بسازد و در هر پلتفرم دیگری از آن استفاده کند. بنابراین تلگراف یک ابزار و قابلیت فراگیر بوده و صرفا به منظور استفاده کاربران برنامه پیام رسان تلگرام تدارک دیده نشده است. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌های شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، کافیست که با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک ماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قیمت باتری آیفون SE

ال سی دی Samsung A8 2018

قطعات A11

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
Saa
Saa
4 سال گذشته

ممنون بابت زحمتتون فقط خواهشا بگید چطوری یه پست رو پاک کنیم در تلگراف!؟
ایا اصلا پاک میشود یا نه فقط ویرایش میشود

محسن فراهانی
محسن فراهانی
4 سال گذشته

عالی بود فقط یک سوال در اپلیکیشن تلگرام فیلمهایی که از طریق تلگراف دانلود شده در کجا ذخیره میشود