آموزش استفاده از آرچر کویین در اتک های کلش اف کلنز

استفاده از آرچر کویین در اتک های کلش اف کلنز (Archer Queen)

آرچر کویین یا همان Queen Archer یکی دیگر از هیرو های بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) محسوب می‌شود که به واقع قدرت بسیار عالی داشته و اتک ها نقش بسیار موثری ایفاء می‌کند. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه استفاده از آرچر کویین در اتک های کلش اف کلنز (Archer Queen) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با استفاده از آرچر کویین در اتک های کلش اف کلنز (Archer Queen)

آرچر کویین (Archer Queen) یکی از بهترین هیرو های بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) محسوب می‌شود. اگر با هیرو های Clash of Clans آشنا نیستید، توصیه می‌کنیم که حتما پیش از مطالعه این مقاله به مطالعه مقاله معرفی هیرو های کلش اف کلنز (Clash of Clans) بپردازید تا با این هیرو ها آشنایی مقدماتی داشته باشید.

همچنین با مطالعه مقاله‌های آموزش استفاده از بربرین کینگ در اتک های کلش اف کلنز (Barbarian King) و آموزش استفاده از گرند واردن در اتک های کلش اف کلنز (Grand Warden) می‌توانید در مورد نحوه استفاده از دو هیروی بربرین کینگ (Barbarian King) و گرند واردن (Grand Warden) هم اطلاعات مورد نیازتان را کسب نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی موبایل

اما در این مقاله قصد داریم در رابطه با آرچر کویین (Archer Queen) صحبت کنیم و به آموزش نحوه استفاده از آرچر کویین در اتک های کلش اف کلنز (Clash of Clans) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

استفاده از آرچر کویین در اتک

 

استفاده از آرچر کویین در اتک های کلش اف کلنز – Archer Queen

آرچر کویین در تاون هال 9 و با ساختن ساختمان Archer Queen Atlar در اختیارتان قرار می‌گیرد. از نظر بسیاری افراد آرچر کویین قوی‌ترین و بهترین هیروی بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) است که در اتک ها می‌تواند بازده فوق‌العاده‌ای داشته باشد. آرچر کویین برخلاف بربرین کینگ یک هیروی دور زن است، بنابراین سبک استفاده از آن در مقایسه با بربرین کینگ کاملا متفاوت خواهد بود. به طور کلی آرچر کویین (Archer Queen) را می‌توانید به سه شکل مختلف یا بهتر بگوییم با سه استراتژی مختلف در اتک های کلش اف کلنز مورد استفاده قرار دهید.

استراتژی اول در واقع استراتژی است که در آن از آرچر کویین و چند هیلر برای از بین بردن بخش عمده‌ای از بیس دشمن استفاده می‌شود. این استراتژی بیشتر در شرایطی کاربرد دارد که آرچر کویین (Archer Queen) لول بالاتری داشته باشد. در این روش ابتدا آرچر کویین را در بخشی از مپ که ترجیحا ساختمان های دفاعی کمتری دارد پیاده می‌کنید و پشت سر آن هیلرها را پیاده خواهید کرد. به این ترتیب آرچر کویین (Archer Queen) می‌تواند بخش عمده‌ای از بیس دشمن را بدون نیاز به سایر سرباز هایتان نابود کند. در نظر داشته باشید که آرچر کویین حتی می‌تواند ساختمان های پشت دیوار دشمنان را هم مورد اتک قرار داده و نابود کند.

استفاده از آرچر کویین در اتک

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اپل در تهران

بعد از اینکه بخش عمده‌ای از بیس دشمن توسط آرچر کویین (Archer Queen) نابود شد، می‌توانید سایر نیرو ها یا سرباز هایتان را از سمت دیگر یا همان سمت مپ پیاده کنید و حمله اصلی خود را آغاز نمایید. در نظر داشته باشید مه نقش هیلرها در این استراتژی از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر آن‌ها گرفتار مین های ردیاب هوایی (Seeking Air Mines) شوند، آرچر کویین (Archer Queen) برای پیشروی دچار مشکل می‌شود.

همچنین مشکل بعدی که ین استراتژی به همراه دارد مربوط به آسیب دیدن بیش از حد و در بسیاری از موارد کشته شدن آرچر کویین (Archer Queen) می‌شود. البته نگران نباشید، چرا که آرچر کویین هم مانند سایر هیرو های بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) یک هیروی جاودان است و مرگ برایش معنایی ندارد، اما در هر حال مدت زمان مشخصی برای احیای سلامت وی مورد نیاز خواهد بود. به این استراتژی استفاده از آرچر کویین (Archer Queen0 اصطلاحا کویین واک (Queen Walk) گفته می‌شود.

استفاده از آرچر کویین در اتک

استراتژی دومی که برای استفاده از آرچر کویین در اتک های کلش اف کلنز (Archer Queen) می‌توانید به کار ببرید، مربوط به پیاده کردن این هیرو در پشت نیرو های اصلی و تنک شما می‌شود. برای مثال ابتدا جاینت ها یا گولم ها را خالی کنید و در پشت آن‌ها آرچر کویین (Archer Queen) را پیاده کنید. به این ترتیب مادامی که ساختمان های دفاعی دشمن در حال اتک دادن به جاینت و گولم های سفت یا محکم شما هستند، آرچر کویین (Archer Queen) به سرعت به آن‌ها و دیگر ساختمانی اطراف اتک داده و منجر به از بین رفتن این سازه ها می‌شود. این استراتژی یکی از بهترین استراتژی‌های موجود به منظور استفاده از آرچر کویین در اتک های کلش اف کلنز محسوب می‌شود.

یکی دیگر از روش ها با استراتژی‌هایی که برای پیاده کردن آرچر کویین (Archer Queen) در اتک های کلش اف کلنز (Clash of Clans) از آن استفاده می‌شود، مربوط به پیاده کردن این هیرو در مراحل انتهایی اتک است. این استراتژی بیشتر توسط افرادی استفاده می‌شود که به بقا و از دست نرفتن خون آرچر کویین اهمیت زیادی می‌دهند. در این سبک اتک، ابتدا سایر نیرو های شما ساختمان های اصلی و دفاعی دشمن را نابود می‌کنند و سپس آرچر کویین در بخشی که هیچ ساختمان دفاعی وجود ندارد پیاده شده و به اتک دادن به سایر ساختمان های بیس دشمن می‌پردازد.

استفاده از آرچر کویین در اتک

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ با گارانتی معتبر  

اما کدامیک از سه استراتژی فوق بهتر بوده و از آن استفاده کنیم؟ مطمئنا استراتژی سوم فقط در شرایطی به درد می‌خورد که سایر نیرو هایتان قدرت کافی برای از بین بردن بیس دشمن و ساختمان های دفاعی موجود را داشته باشند. اگر در قدرت سرباز هایتان در این حد است و نیازی به آرچر کویین (Archer Queen) برای از بین بردن ساختمان های دشمن ندارید، استراتژی سوم را به کار ببرید. اما استراتژی اول یا همان کویین واک (Queen Walk) را در شرایط زیر به کار بگیرید:

  • زمانی که آرچر کویین (Archer Queen) لول بالایی داشته باشد و مقاومت خوبی از خود نشان دهد.
  • سایر سربازهایتان در قرار است در مرحله بعد از آن‌ها استفاده کنید، DPS یا قدرت آسیب رسانی در هر ثانیه بالایی داشته باشند.
  • زمانی که نیازی به از بین بردن برخی از ساختمان های دفاعی خاصی دشمن دارید که در بخش مشخصی است بیس تعبیه شده‌اند. برای مثال اگر ضد هوایی هایی دشمن در گوشه خاصی وجود دارند با کویین واک آن‌ها را از بین ببرید و سپس بالون ها و سایر نیرو های هوایی خود را پیاده کنید.

در سمت مقابل از استراتژی دوم استفاده از آرچر کویین در اتک های کلش اف کلنز در شرایط زیر استفاده کنید:

  • زمانی که آرچر کویین (Archer Queen) لول پایینی دارد.
  • سرباز هایتان به قدری قدرت دارند که بتوانند نقش تنک را ایفاء کرده و فرصت لازم برای اتک دادن آرچر کویین از پشت را فراهم کنند.

علاوه آرچر کویین (Archer Queen) هم مانند سایر هیرو های بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) از کی ابیلیتی یا قابلیت ویژه خاص هم بهره می‌برد که Royal Cloak یا رویال کلاک نام دارد. به موجب این قابلیت، آرچر کویین می‌تواند برای مدت زمان مشخصی از دیدی ساختمان های دفاعی دشمن پنهان بماند. این قابلیت همچنین منجر به افزایش مقدار کمی از خون آرچر کویین، افزایش قدرت آسیب رسانی (دمیج) تیرهایش و احضار چند آرچر کوچک هم می‌شود.

استفاده از آرچر کویین در اتک

برخی افراد به دلیل اینکه قابلیت Royal Cloak مقداری خون به آرچر کویین (Archer Queen) می‌دهد، آن را در مرحله‌ای استفاده می‌کنند که خون آرچر کویین به شدت کاهش یافته است. این استراتژی کاملا غلط است. توصیه می‌کنیم که حتما در شرایطی از ابیلیتی رویال کلاک استفاده کنید که آرچر کویین شما حداقل 40 درصد از خون خود را دارد. همچنین استفاده از این قابلیت در شرایطی که در مقابل ساختمان های دفاعی باشید که اسپلش دمیج دارند هیچ فایده‌ای نخواهد داشت و حتی ممکن است منجر به از بین رفتن آرچر کویین (Archer Queen) شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 11 پرو مکس

استفاده خیلی زود از قابلیت مذکور هم توصیه نمی‌شود. شما باید همیشه در شرایطی از این قابلیت استفاده کنید که نیاز به از افزایش قدرت آسیب رسانی دارید. برای مثال زمانی که با سرباز های کلن کسل دشمن مواجه شده‌اید، استفاده از قابلیت رویال کلاک (Royal Cloak) و احضار آرچرهای کوچک می‌تواند اقدام مناسبی باشد. هیچوقت فراموش نکنید که قرار گرفتن آرچر کویین در مقابل ساختمان های دفاعی همچون تسلا، ایکس بو (X-Bow)، Eagle Artillery و اینفرنو تاور (Inferno Tower) مثل یک سم عمل می‌کند! این ساختمان های دفاعی می‌توانند به سرعت آرچر کویین (Archer Queen) را از پا در آورند.

 

استفاده از آرچر کویین در اتک

بنابراین استفاده درست از قابلیت رویال کلاک (Royal Cloak) آرچر کویین از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در نمودار زیر نحوه افزایش قدرت آرچر کویین با استفاده از ابیلیتی مذکور را در لول های مختلف مشاهده می‌کنید. لول 30 Royal Cloak از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چرا که در این مرحله شاهد اضافه شدن یک اتک دیگر به تعداد اتک هایی آرچر کویین در حالت فعال بودن قابلیت مورد نظر خواهیم بود.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش استفاده از آرچر کویین در اتک های کلش اف کلنز (Archer Queen) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی

گلس آیفون ایکس

تاچ ال سی دی اس 10 ای

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
مسعود
مسعود
6 سال گذشته

مقاله خوبی بود ولی سطح ابتدایی بود